اخبار داغ

کارشناس سیاسی در واکنش به فیلم تفرقه‌افکنانه تشیع انگلیسی به‌نام بانوی بهشت؛

جنگ تمام عیار بین جبهه مقاومت و استعمار غربی شکل گرفته است/ فیلم‌هایی به نام دوستی با هدف ایجاد خشم و نفرت بین شیعه و سنی

جنگ تمام عیار بین جبهه مقاومت و استعمار غربی شکل گرفته است/ فیلم‌هایی به نام دوستی با هدف ایجاد خشم و نفرت بین شیعه و سنی
جعفر قنادباشی گفت: از طرف امریکا و انگلیس، به نام دوستی با اهل سنت فیلم هایی ساخته می شود تا در نهایت شخصیت های بزرگ اسلامی را دست مایه سیاست های خودشان قرار دهند و باعث تفرقه بین شیعه و سنی شوند؛ فیلم بانوی بهشت یکی از شبیخون های فرهنگی است تا بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، بانوی بهشت فیلم سینمایی با محوریت وقایع تاریخی صدر اسلام است بر اساس اعلام سازندگان، این فیلم در خلال نمایش جنایات گروه داعش به وقایعی همچون غدیر خم و حمله به خانه امام علی(ع) و شهادت حضرت زهرا(س) می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این فیلم که باعث تفرقه بین شیعه وسنی است مورد انتقاد و واکنش بسیاری از مراجع تقلید قرار گرفته و آن را عامل تفرقه بین شیعه و سنی دانسته اند.

,

جعفر قناد باشی کارشناس مسایل منطقه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سیاست های تفرقه انگیز همچنان ادامه دار است و امری طبیعی است چرا که قدرت های بزرگ به خوبی احساس می کنند که اگر شیعه و سنی با هم وحدت داشته باشند جغرافیای سیاسی منطقه نفت خیز و استراتژیک و راهبردی خاورمیانه به ضرر آنها تغییر پیدا می کند.

,

, ,

وی افزود: بعد از حرکت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور ایران و قدرت‌مند شدن جبهه مقاومت برای دشمن محسوس شده و فهمیدند که اگر شیعه و سنی با هم وحدت داشته باشند قدرت زیادی ایجاد می شود.

,

این کارشناس خاورمیانه گفت: در گذشته انگلیس ها به این نتیجه رسیده بودند که وحدت آسیب زاست و به تدریج سیاست تفرقه را دنبال کردند و در حال حاضر آنها ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی برای آنها یک امر حیاتی و مهم است چرا که خطر بالقوه عملا تبدیل به یک عمل بالفعل شده و وجود دارد.

,

قنادباشی تاکید کرد: وحدت شیعه و سنی برای استعمار غرب یک خطر بالقوه بود و در حال حال حاضر یک خطر بالفعل است و عملا آن را احساس می کنند لذا ما باید انتظار این را داشته باشیم که از راههای مختلف فرهنگی سیاسی ودیپلماتیک پیچیده و نفوذ شیوه های مختلفی را به کار گیرند تا شیعه و سنی را از هم جدا کنند و از وحدت های بیشتر جلوگیری کنند.

,

وی با اشاره به فیلم بانوی بهشت گفت: از طرف امریکا و انگلیس فیلم هایی ساخته می شود به نام دوستی با اهل سنت و در نهایت شخصیت های بزرگ اسلامی را دست مایه سیاست های خودشان قرار دهند و باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شوند.

,

قنادباشی افزود: فیلم بانوی بهشت کار شیعیان انگلیسی است و حتی شاید اسرائیلی ها نیز از این راه‌ها استفاده کنند همچنان که در حال حاضر در فضای مجازی خاخام های یهودی به نشر اذکاری می پردازند که در هیچ جای دین ما و معارف اسلامی ذکر نشده اند و حقیقت ندارند و برای بدبین کردن است.

,

کارشناس سیاسی گفت: جبهه مقاومت به شدت در مقابل استعمار قرار گرفته و یک جنگ تمام عیار اگر چه پنهان است اما بین جبهه اسلام و کفر وجود دارد و باید در مقابل هجمه آنها متناسب با آن واکنش نشان دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه