اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پیش‌بینی ۴۰۰ برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته کارگری سیستان و بلوچستان

پیش‌بینی ۴۰۰ برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته کارگری سیستان و بلوچستان
مهرداد جهاندیده گفت: اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه توسط کمیته کارگری برای گرامیداشت ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده، رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: این برنامه ها پیرو برگزاری جلسات کمیته های کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از هفته‌ها قبل در اداره کل و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد، برنامه ریزی شده و آماده اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی با بیان این که بر حسب روز شمار این ایام، عمده برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان اجرا می شود، اظهار کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه های این کمیته در ایام مبارک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

جهاندیده عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، عیادت از بیماران صعب العلاج و تجلیل از کادر درمان تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه های نمازجمعه را بخشی از برنامه های این کمیته در ایام‌الله دهه فجر امسال اعلام کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از بانوان فعال تشکل های کارگری و کارفرمایی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، برگزاری آیین تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار استان، برگزاری جشنواره پیاده روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده‌های آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن ویژه جامعه هدف بصورت ویدئو کنفرانس، افتتاح پایگاه بسیج کارگری و اهدای خون از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در این ایام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از کارگران به عنوان یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در کشور یاد کرد و افزود: کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده اند و به این خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

جهاندیده تاکید کرد: وظیفه امروز ما این است که ضمن گرامیداشت باشکوه ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه