اخبار داغ

معاون بنیاد مستضعفان خبر داد؛

احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان

احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان
معاون بنیاد مستضعفان گفت: با تحقق ۳ هزار میلیارد تومان پروژه های بنیاد، ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان ساخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن منصوری در مراسم افتتاح و آغاز پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان که صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: ۱۲ منطقه هدف آبادانی و پیشرفت در سال جاری به ۲۸ منطقه افزایش یافت و در سال ۱۴۰۰ نیز قرار است در هر ۳۱ استان یک منطقه آبادانی و پیشرفت داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: در تمامی این استان‌ها حتی یک کارمند نداریم و تمامی مأموریت‌های ما توسط نیروهای مردمی پیگیری می‌شود که البته با پشتیبانی و نظارت بنیاد مستضعفان است و خروجی این امر افزایش سرمایه بنیاد خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت زدایی در سراسر کشور هستیم، گفت: بزرگترین بخش این پروژه‌ها مربوط به مسکن است که ۱,۰۸۰ میلیارد تومان برای آن صرف شده و همچنین پروژه‌های مربوط به اشتغال ۲۶۹ میلیارد تومان و کمک معیشتی نیز ۲۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

,

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه با تحقق این ۳ هزار میلیارد تومان، ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان ساخته می‌شود افزود: همچنین ۵۱ مرکز درمانی و سلامت احداث و ۸۲ مرکز درمانی و بیمارستانی نیز تجهیز خواهد شد.

,

به گفته وی ۱۸۶۷ کلاس درس در قالب ۵۳۸ مدرسه ساخته و ۱۲۶۰ کلاس درس تعمیر، بهسازی و تجهیز می‌شوند. همچنین ۵۴۸ کیلومتر راه روستایی نیز احداث، تعمیر و بهسازی خواهد شد و به ۳۳۰ روستای محروم آب آشامیدنی می‌رسد.

,

منصوری گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان از این سه هزار میلیارد تومان پروژه به صورت صد درصد اجرایی شده که امروز افتتاح می‌شوند.

,

معاون بنیاد مستضعفان افزود: تمام این اتفاقات جدای از عملکرد بنیاد در حوزه اشتغال، اقدامات مربوط به کرونا و پرداخت وام‌های قرض الحسنه بوده به طوری که در بخش کرونا در سال جاری ۲,۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

,

به گفته منصوری، ۶۰۰ میلیارد تومان نیز وام قرض الحسنه امسال پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه