اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی خبر داد:

اعطای ۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی مشاغل به بانوان خراسان شمالی

اعطای ۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی مشاغل به بانوان خراسان شمالی
ملیحه یغمایی با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل در ایام کرونا متحمل مشکلات اقتصادی شده اند، گفت: از ابتدای سال تاکنون امور بانوان استانداری خراسان شمالی 6 میلیارد تومان برای حمایت از مشاغل خانگی تسهیلات اعطا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، ملیحه یغمایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کارگروه های تخصصی دهه فجر استان به تقارن هفته بزرگداشت مقام زن و دهه فجر اشاره و اظهار کرد: در مجموع 280 برنامه با موضوعات تخصصی و آموزشی، سلامت روان در ایام کرونا، افزایش بصیرت فاطمی تدارک دیده شده است و اولویت برگزاری با فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از بانوان فعال در عرصه های مختلف بخشی از برنامه های درنظر گرفته شده در این ایام است، که در دستور کار قرار گرفته است.

,

یغمایی با اشاره به اینکه امور بانوان استانداری 6 میلیارد تومان برای حمایت از مشاغل خانگی در ایام کرونا اعطای تسهیلات پرداخت کرده است، گفت:  برای حمایت از خانواده ها جهت عبور از بحران هایی که کرونا از ابتدای سال در بخش مشاغل ایجاد کرده است، برنامه های زیادی اجرایی و در دست اجرا هستند.

,

وی همچنین اضافه کرد: پارک بانوان گرمه به دلیل به نتیجه نرسیدن در بحث مکان مناسب هنوز جانمایی نشده است که در ایام دهه فجر نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.
 

,
,

افتتاح مدرسه 5 کلاسه رازوجرگلان برای بازماندگان از تحصیل

, افتتاح مدرسه 5 کلاسه رازوجرگلان برای بازماندگان از تحصیل, افتتاح مدرسه 5 کلاسه رازوجرگلان برای بازماندگان از تحصیل,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: علاوه بر این باتوجه به آمار بالای بازماندگان از تحصیل در راز و جرگلان یک مدرسه در بویاخلی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و کمک های خیرین  ساخته شده است که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

,

این مقام مسئول همچنین تکمیل بلوک زایمانی دانشگاه علوم پزشکی اسفراین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و بازپیرایی پارک خانواده در شیروان با 40 هزار مترمربع عرصه را از مهم ترین پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر 99 اعلام کرد و گفت: همچنین در بخش گلخانه، دامداری، واحدهای صنفی تولیدی پوشاک با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار ایجاد اشتغال شده است.

,

 

,

نقش اساسی فضای مجازی در دهه فجر 99 / برنامه ریزی 40 برنامه تولیدی صداوسیما

, نقش اساسی فضای مجازی در دهه فجر 99 / برنامه ریزی 40 برنامه تولیدی صداوسیما, نقش اساسی فضای مجازی در دهه فجر 99 / برنامه ریزی 40 برنامه تولیدی صداوسیما,

حمید قربانی جم، رئیس سازمان صداوسیمای خراسان شمالی و مسئول کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی نیز در رابطه با برنامه های پیش بینی شده ایام دهه فجر در استان گفت: در دهه فجر سال جاری باتوجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، باید از ظرفیت فضای مجازی به شایستگی استفاده شود تا خلایی برای دهه فجر احساس نشود.

,

وی ایجاد شور و نشاط ملی را در اولویت های تولید صداو سیما در سطح کلان و استان خواند و گفت: بازخوانی انقلاب و تبیین مصادیق و شاخصه های انقلابی گری، تبیین توانمندی و تاب آوری نظام در ۴۲ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران و تبیین مکتب حضرت امام (ره) در انقلاب، از محورهای تولیدات رسانه ملی و استانی هستند.

,

قربانی جم با اشاره به اینکه دهه فجر هرساله نمایش جلوه مردمی بودن این دهه بوده است، ادامه داد: نمایش نقش اقوام مختلف استان در شکل گیری انقلاب، نمایش حضور زنان و خانواده در جریان انقلاب از جمله محورهای اختصاصی استانی در این ایام است.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: در مجموع ۵۰ عنوان برنامه تولیدی و تامینی برای این ایام تدارک دیده شده است که ۴۰ عنوان برنامه اختصاصی تولیدی در بخش های مختلف مسابقه، نمایش، میزگرد، گفتگو متناسب با گروه های سنی مختلف آماده شده است.

,

 

,

افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دهه فجر

, افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دهه فجر, افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دهه فجر,

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول  کارگروه همیاری و خدمت رسانی با اشاره به اجرای طرح های مختلف با همکاری سایر دستگاه های حمایتی گفت: طرح معلمان همدل، یاس ، فلاح و طرح دوباره زندگی از جمله طرح هایی هستند که با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

,

وی افتتاح 200 واحد مسکونی برای مددجویان در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه ها معرفی کرد و افزود: از این تعداد 152 واحد در روستاها و 48 واحد در شهرها و با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد به بهره برداری می رسد.

,

وی پخت 12 هزار پُرس غذای گرم، اهدای پنج سری جهیزیه و دوهزار سبد غذایی در ادامه طرح مواسات را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 880 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان ایجاد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه