اخبار داغ

ستاره شماره ۲۵ تیم ملی در ایستگاه پایانی؛

میناوند در خانه ابدی‌اش آرام گرفت/ برای تشییع مهرداد همه آمدند + عکس

میناوند در خانه ابدی‌اش آرام گرفت/ برای تشییع مهرداد همه آمدند + عکس
پیکر مدافع پیشین تیم‌های ملی فوتبال و پرسپولیس در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن ماه به دلیل ابتلاء به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در شرایطی که گفته می‌شد مراسم تشییع و تدفین این مرحوم از صبح روز جمعه (فردا) برگزار خواهد شد، خاک‌سپاری مرحوم مهرداد میناوند با درخواست خانواده این پیشکسوت فقید فوتبال ایران از حوالی ظهر امروز آغاز شد.

,

خانواده مرحوم میناوند هم‌چنین از تمام فوتبال‌دوستان و هواداران تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران درخواست داشتند که برای رعایت هرچه بیش‌تر پروتکل‌های بهداشتی و به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کسی بر سر مزار وی حاضر نشود اما قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) امروز میزبان چهره‌های بزرگ فوتبال کشور بود که برای وداع با دوست و هم‌بازی خود در این مراسم حاضر شده بودند.

,

, , ,

علی کریمی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال، جواد کاظمیان هافبک اسبق سرخ‌های تهرانی، محمد خاک‌پور و محمدرضا مهدوی از بازیکنان پیشین ملی‌پوش فوتبال ایران امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) حاضر شدند.

,

, ,

علی پروین کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس نیز امروز در مراسم تشییع و تدفین شاگرد سابق خود حاضر شد.

,

, ,

جعفر سمیعی زفرقندی مدیرعامل، سیدمحمد صدری رئیس جدید هیئت‌مدیره و محمد پنج‌علی کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس نیز در قطعه نام‌آوران حضور به‌هم رساندند.

,

, ,

علی دایی کاپیتان پیشین و اسطوره فوتبال ایران نیز دوشادوش علی کریمی برای حضور در مراسم خاک‌سپاری مهرداد میناوند در قطعه نام‌آوران حاضر شد.

,

, ,

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخن‌گوی باشگاه پرسپولیس به‌همراه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در این مراسم حاضر شدند. اشپیتیم آرفی بازیکن سابق سرخ‌ها و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم در مراسم تشییع مرحوم میناوند حاضرند.

,

, ,

پیکر مرحوم مهرداد میناوند که بر اثر بیماری کرونا جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود، بدین شکل و بر روی دوش دوست‌داران و هوادارانش و با حضور پیشکسوتان تیم پرسپولیس برای مراسم تدفین وارد بهشت زهرا (س) شد.

,

, ,

و درنهایت مهرداد میناوند، مدافع ملی‌پوش پیشین تیم پرسپولیس و لژیونر تیم اشتروم گروتس درکنار مرحومان ابراهیم آشتیانی و جعفر کاشانی، از اسطوره‌ها و پیشکسوتان فقید تیم پرسپولیس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه