اخبار داغ

معاونت بازرسی سازمان صنعت،معدن کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

تشدید نظارت ها بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

تشدید نظارت ها بر بازار کهگیلویه و بویراحمد
باقری فرد گفت:تشدید نظارت ها در کلیه بخشها ومناطق استان بصورت ویژه انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله باقری فرد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص بازرسی از بازارهای کهگیلویه وبویراحمد گفت:  بازرسان سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۵ تیم دیگر نظارتی از دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
روح اله باقری فرد گفت: طی برنانه ریزی های انجام شده تیم های نظارتی ویژه ای بصورت کاملا نامحسوس از کلیه واحدهای صنفی دشتروم و تنگاری بازرسی و رصد کردند که بر این اساس  تعداد  ۱۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ارسال گردید.
,
 
,
باقری فرد افزود :هیچ متخلفی از چشمان تیز بین بازرسان در امان نخواهد بود و با هر کسی که بخواهد نظام اقتصادی بازار را خدشه دار کند و اخلالی در بازار ایجاد کند و حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکند تعارفی نکرده  وبه شدت برخورد بازدارنده تعزیری و قاطع خواهیم کرد.
,
 
,
وی در ادامه بیان کرد: این نظارت ها همچنان در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد استمرار خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم  در ایام پایانی سال و با اجرای طرح نظارتی ویژه پایان سال و نوروز ۱۴۰۰ گام های موثری در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان برداریم.
,
 
,
وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی از قبیل گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه