اخبار داغ

رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن:

ایران برای پیشرفت نیازمند تقویت تفکر انقلابی است

ایران برای پیشرفت نیازمند تقویت تفکر انقلابی است
صیدی گفت:علاج مشکلات جامعه همان مدیریت انقلابی است چرا که روحیه جهادی و انقلابی باعث جهش در هر عرصه ای می شود، بنابراین جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت تفکر انقلابی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب صیدی، رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن در گفتگو با صبح زاگرس، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:باید توجه داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی فرزندان این سرزمین در بسیاری از عرصه ها هم تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از امر ولایت به پیشرفت های چشم گیری بدون وابستگی به خارج نیز دست یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان افزود:در وهله اول اتکال بر خداوند بهترین عنصر مبارزه با نظام سلطه است، که به معنای واقعی تحقق این امر نیز در استفاده از ظرفیت و توان داخلی در اتکا به نخبگان ، دانشمندان و جوانان این کشور میسر می شود.

,

رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن تصریح کرد:بنابراین حفظ وحدت ، انسجام و یکپارچگی آحاد ملت در سایه سار ولایت فقیه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک اصل مهم و اساسی به شمار می رود که لازمه اش هم بصیرت و دشمن شناسی است.

,

صیدی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشورمان گفت:معتقدم که می توان از سوء مدیریت  برخی دولتمردان،بی تدبیری و  ترجیح مسائل شخصی بر منافع ملی به عنوان ریشه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان نام برد، باور کنید خیلی از مدیران حتی شرح وظائف خود را هم نمی دانند.

,

 وی در ادامه اظهارکرد:به عنوان مثال اگر همین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شرح وظایفشان بر اساس قانون آگاهی داشته باشند و وظیفه شان را به نحو مطلوب انجام دهند بسیاری از مشکلات جامعه نیز در بحث قانون گذاری و دفاع از حقوق عامه مردم نیز مرتفع خواهند شد.

,

رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن افزود:در بحث کاستی ها اقتصادی نیز معتقدم که نباید پست های کلیدی این مملکت در دست مسئولین نالایق و غربگرا قرار بگیرد ، این نکته هم حائز اهمیت است که متاسفانه به جای حمایت از تولید کنندگان داخلی، به نوعی وارد کننده تربیت کردیم چرا که در راستای منافع برخی اشخاص و آقازاده ها اقدامات صورت گرفته است.

, .,

صیدی ادامه داد:بنابراین انجام چنین اقداماتی در جامعه موجبات بیکاری جوانان، عدم ازدواج جوانان و نیز معضلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد شد که گره ها را در داخل کشور محکمتر و کار دشمنان را برای انجام هر نقشه و توطئه ای علیه کشورمان هم بازتر می کند.

,

وی در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت انقلابی و غربگرا در جامعه گفت:از ابتدای انقلاب تاکنون هرکجا مدیریت انقلابی و جهادی حکمفرما بوده است به پیشرفت های قابل قبول و ارزشمندی در زمینه های گوناگون دست یافتیم، اما در مقابل مدیریت اشرافی و غربگرا  تنها در جهت ایجاد شکاف طبقاتی بین آحاد جامعه گام برداشته و علت اصلی نارضایتی مردم و بوجود آوردن مشکلات در سطح کشور بوده است.

,

صیدی در پایان گفت:علاج مشکلات جامعه همان مدیریت انقلابی است چرا که روحیه جهادی و انقلابی باعث جهش در هر عرصه ای می شود، بنابراین جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت تفکر انقلابی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

, .,

انتهای پیام/  

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه