اخبار داغ

سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان اردبیل؛

دیدار دبیر با شهردار، آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، استاندار و اهالی کشتی استان اردبیل

دیدار دبیر با شهردار، آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، استاندار و اهالی کشتی استان اردبیل
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه دیدارهای استانی خود به اردبیل سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه دیدارهای استانی خود به استان اردبیل سفر کرد و با آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، استاندار و اهالی کشتی استان اردبیل دیدار نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اختصاص سالن های سپاه به کشتی

دبیر در این دیدار که با حضور سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل برگزار شد، گفت: سپاه یکی از ارگان های مهم کشور است که می تواند نقش بسیار مؤثری به کشتی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید کشتی را جزئی از خود بدانند چراکه کشتی ورزش ملی، سنتی، مذهبی و تاریخی ما ایرانیان است و بیشترین افتخارات ما در المپیک ها و میادین جهانی توسط کشتی گیران بدست آمده است.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: سپاه امکانات خوبی را در شهرها دارد و می تواند این امکانات را برای حمایت از کشتی کشور به کار بگیرد.

دییر گفت: به نظر نمی‌رسد با کمک وزارت و یا فدراسیون، این رشته ورزشی بتواند از بحرانی که در آن گرفتار شده، نجات پیدا کند که در این باب شایسته است با برنامه‌ریزی بلند مدت به فکر احیای کشتی و رغبت جوانان به آن باشیم.

دبیر افزود: تنها رشته‌ای که در بین رشته‌های ورزشی از مؤلفه بومی، ملی و مذهبی برخوردار است، کشتی است چرا که بسیاری از رشته‌های ورزشی نظیر بسکتبال، جودو و تکواندو ریشه در سایر کشورها دارد در حالی که زادگاه کشتی و پهلوانان بزرگ آن ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید برای توانمندی این رشته ورزشی به شکل بسیجی‌وار و انقلابی وارد میدان شویم چرا که وعده‌ها روی کاغذ اجرایی و عملیاتی نمی‌شود و بهتر است از ظرفیت همه نهادها به ویژه سپاه و بسیج در ارتقا جایگاه کشتی بهره بگیریم.

دبیر بیان کرد: در کنار توانمندی سپاه برای ساخت تجهیزات نظامی، بهتر است در عرصه ورزشی به ویژه کشتی سرمایه‌گذاری این مجموعه را شاهد باشیم تا با یک حرکت رو به جلو و اقدامات مناسب بتوانیم به اهداف و برنامه‌های مطلوب دست پیدا کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما آمادگی داریم در حد وسع و توان از طریق فدراسیون برای تجهیز سالن‌های سپاه و بسیج بهره گرفته و به نوعی این مجموعه‌ها را برای فعالیت‌های ورزش کشتی مهیا کنیم.

دبیر برنامه‌ریزی بلند مدت فدراسیون کشتی را در هشت سال آینده افزایش علاقمندان کشتی از 40 هزار نفر به بیش از 800 هزار نفر را در کشور اعلام کرد و گفت: باید از طرق مختلف و از ظرفیت فضای مجازی و سایر رسانه‌ها و حتی ساخت سریال‌های تلویزیونی در این زمینه استفاده کنیم تا خانواده‌ها راغب باشند فرزندانشان را به سمت این رشته بومی و سنتی سوق دهند.

انوشیروانی در این نشست گفت: با پشتیبانی فدراسیون کشتی تلاش می کنیم تاکشتی اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ادامه داد: کشتی اردبیل در دهه های گذشته روزهای طلایی وبه یاد ماندنی را سپری کرده وتلاش براین است تا با یک برنامه ریزی وتدارک زیرساخت ها بتوانیم به آن روزهای افتخار آفرین برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ارتباط سپاه استان با ورزش وجوانان را صمیمی وبرخواسته از عمق جان توصیف کرد وگفت:ما از سالن های صالحین و9دی ماه سپاه در مناطق مختلف بویژه محروم استان استفاده می کنیم.

انوشیروانی تصریح کرد: رویکرد ورزش وجوانان استان اردبیل استفاده از ظرفیت تمام دستگاهها در جهت توسعه ورزش بویژه کشتی است که با هماهنگی فدراسیون وهیات کشتی استان برنامه های عملیاتی درتقویت این رشته محبوب حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش مجموعه ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان در ارتقا سلامت جسمی و روحی جوانان گفت: ما با یک همت جمعی می‌توانیم برای جوانان ارزشمند این خطه فضای با نشاط ورزشی را فراهم کنیم.

سردار بابازاده با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: جوانان ما در مقطعی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل افتخارآفرینی کرده و بعد از پایان جنگ نیز با حضور در میادین ورزشی و افتخارآفرینی در این عرصه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی و بین‌المللی به اهتزاز درآوردند.

وی خاطر نشان کرد: ما میراث‌دار مردان مخلص و خدایی هستیم که در همه عرصه‌ها چه در دوران جنگ و چه در شرایط کنونی با روحیه انقلابی و خدمت صادقانه در عرصه‌های مختلف حضور داشته که در این بین تلاش و مجاهدت ورزشکاران ما به ویژه پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی ستودنی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت دور نگه داشتن فضای ورزش را از دخالت‌های سیاسی یادآور شد و اضافه کرد: ما در این عرصه به افراد با تجربه و پرتحرک نیازمندیم تا فضای ورزش که فضای روان‌درمانی است به خوبی اصلاح و مورد توجه قرار گیرد.

سردار بابازاده بیان کرد: در استان اردبیل به تعداد 74 حوزه مقاومت، 74 سالن ورزشی به نام صالحین احداث کردیم که متراژ آنها 420 متر مربع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به ازای هر ناحیه سپاه نیز یک سالن 9 دی به متراژ یک‌هزار و 200 متر احداث شده که ما این مجموعه‌ها را با استحکام و تجهیزات مناسب آماده راه‌اندازی کردیم تا جوانان و ورزشکاران از این فضا و سالن‌ها استفاده کنند.

بابازاده ضمن اعلام حمایت از کشتی استان به رئیس فدراسیون کشتی قول مساعد داد تا این سالن‌های ورزشی را در اختیار رشته کشتی قرار داده تا جوانان و نوجوانان از این فضا استفاده کرده و به تربیت و تعالی روحی و جسمی خود همت کنند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در کنار ارتقا سلامت جسمی و روحی ضرورت دارد مجموعه سپاه به کمک هموطنان در بخش معیشتی بشتابد، اظهار کرد: در این ایام کرونایی سپاه در کنار اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و پایش 98 درصدی مردم استان سعی کرده با توزیع مایحتاج ضروری مردم کمک‌های واقعی را از نیازمندان انجام دهد.
 
دبیر: کشتی از روزهای اوج خود دور شده است
 
علیرضا دبیر در این نشست صمیمی گفت: کشتی استان اردبیل از روزهای اوج خود دور شده است و نیاز دارد تا با رفع مشکلات و ایجاد انگیزه و در اختیار قرار دادن امکانات نسبت به بازیابی آن اقدام نماییم.
 
وی ادامه داد: در فدراسیون با کمبود اعتبار روبرو هستیم به طوری که بودجه ای که دولت برای فدراسیون اختصاص داده کفاف اعزام ها و برگزاری اردوهای ما را نمی دهد و باید از منابع دیگر بتوانیم برای کشتی هزینه کنیم و در حال انجام این کار هستیم.
 
دبیر تصریح کرد: رئیس هیأت کشتی استان و به تبع آن رؤسای هیأت کشتی شهرستان ها باید آورده داشته باشند و منتظر رسیدن بودجه نباشند. یک رئیس هیأت کشتی باید این توانمندی را داشته باشد که با رایزنی با سایر ارگان ها و نهادها بتواند برای کشتی امکانات لازم را فراهم کند و این کار را باید با برگزاری جلسات مختلف با فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان ارشد و همچنین مجموعه های بزرگ صنعتی و اقتصادی خصوصی به سرانجام برساند.
 
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشتی در استان ها دانش فنی ناکافی مربیان است تصریح کرد: رئیس انستیتو کشتی موظف است برنامه های مدونی برای آموزش مربیان در استان ها درنظر بگیرد و آن را اجرایی کند.
 
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: ما در اکثر استان ها با مشکل ناهماهنگی مربیان و دست اندرکاران کشتی روبرو هستیم که بهتر از با کنار گذاشتن این دعواهای بی سرانجام برای رضای خدا کار کنید و نسبت به پر کردن اوقات فراغت جوانان اقدام کرده تا دوباره کشتی رونق گذشته را پیدا کند.
 
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان نیز گفت: آموزش در کشتی استان ابتر مانده است در حالی که با استفاده از ظرفیت انستیتو کشتی باید به فکر توسعه برنامه های آموزشی باشیم.
 
وی ادامه داد: ما در کنار همه ی هیأت ها به ویژه هیأت کشتی استان هستیم و در حد وسع و توان خود تجهیزات و امکانات آن ها را به روز می کنیم اما برای ادامه راه نیاز به یک هم افزایی ملی و استانی است.
 
انوشیروانی خاطرنشان کرد: استعدادیابی در کشتی مبحث اساسی و مهمی است و ما با کمک هیأت کشتی استان در همه هیأت های شهرستان ها به دنبال بروز کردن تجهیزات نرم افزاری آن ها هستیم.
 
آیت اله عاملی: کشتی با غرور ملی گره خورده است
 
دبیر در این دیدار که سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک و جهان در وزنه برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه کشتی ورزش ملی، مذهبی و سنتی ایرانیان است گفت: کشتی ورزش ملی و پرافتخار ورزش ایران در تاریخ است و بعنوان بخشی از هویت کشورمان شناخته می شود.
 
وی ادامه داد: برای اینکه کشتی اردبیل به روزهای خوب گذشته اش باز گردد نیاز به حمایت مسئولان ارشد استانی دارد و حمایت معنوی شما برای ما بسیار حائز اهمیت است.
 
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه یکی از هدف های اصلی فدراسیون کشتی ایجاد فرهنگ و منش پهلوانی و اخلاق مداری بین کشتی گیران است گفت: برای ما بسیار مهم است که یک کشتی گیر در کنار قهرمانی اش، در اخلاق نیز قهرمان باشد و قطعا کسی که اخلاق مدار باشد و برای رضای خدا کار کند حتما در مدال آوری نیز موفق تر عمل خواهد کرد.
 
آیت اله عاملی در این جلسه گفت: ما حتما از کشتی حمایت می کنیم، آقای انوشیروانی نیز به طور ویژه به کشتی کمک کند، فدراسیون کشتی نیز کشتی استان را یاری دهد و در زمینه حل مشکلات کشتی اردبیل با هر مسئولی که لازم باشد صحبت می کنم.
 
دکتر عاملی خاطرنشان کرد: باید به دنبال استعداد های برتر در رشته کشتی باشیم و درکشور باید ده ها نفر دیگر مانند حسن یزدانی پرورش پیدا کنند.
 
امام جمعه اردبیل گفت: کشتی در ایران با غرور ملی گروه خورده و ضرورت دارد غرور ملی را تا حد امکان احیاء کرده و زمینه بالندگی آن را فراهم کنیم.
 
آیت اله عاملی ادامه داد: در سال های اخیر کشتی کشور به ویژه استان اردبیل با افول روبرو بوده که باید علت این امر به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و در جهت حل مشکلات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدامی عملی صورت گیرد.
 
وی گفت: باید کاری کنیم تا کشتی اردبیل به روزهای خوب و جایگاه اصلی بازگردد چرا که این استان با توجه به شرایط اقلیمی از مناطق مستعد برای پرورش ورزشکاران رشته های مقاومتی همچون کشتی و رزمی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: بسیاری از استعدادها در این استان در حال هدر رفت است که ضرورت دارد مجموعه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی نسبت به شناسایی این استعدادها و هدایت آن ها اقدام کرده تا ما بتوانیم در بهترین شرایط تیم ملی توانمندی را راهی مسابقات کنیم.
 
عاملی به مسئولیت بزرگ فدراسیون کشتی در توجه و نگاه فرهنگی به مقوله ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: ورزش ما باید با اخلاق، تربیت و فرهنگ گره خورده و به نوعی زمینه تربیت نیروی انسانی با مؤلفه های شایسته فراهم آید.
 
وی از محیط های سالم ورزشی بعنوان مکان های تربیتی مناسب و اقدامات تحولی فرهنگی یاد کرد و گفت: ما خوشحال هستیم که یک رئیس فدراسیون با نگاه فرهنگی، تلاش می کند تا در سند توسعه رشته ی ورزشی کشتی کار به جایی برسد تا این میادین به عرصه تحولات فرهنگی تبدیل شود.
 
ایشان افزود: ضرورت دارد به تناسب نام و آوازه ایران در کشتی و رسیدن به جایگاه واقعی در همه ی حوزه ها، هدف گذاری ها در جهت اعتلای ورزش کشتی و کسب مدال های رنگارنگ باشد.
,

اختصاص سالن های سپاه به کشتی

, اختصاص سالن های سپاه به کشتی,
دبیر در این دیدار که با حضور سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل برگزار شد، گفت: سپاه یکی از ارگان های مهم کشور است که می تواند نقش بسیار مؤثری به کشتی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید کشتی را جزئی از خود بدانند چراکه کشتی ورزش ملی، سنتی، مذهبی و تاریخی ما ایرانیان است و بیشترین افتخارات ما در المپیک ها و میادین جهانی توسط کشتی گیران بدست آمده است.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: سپاه امکانات خوبی را در شهرها دارد و می تواند این امکانات را برای حمایت از کشتی کشور به کار بگیرد.

دییر گفت: به نظر نمی‌رسد با کمک وزارت و یا فدراسیون، این رشته ورزشی بتواند از بحرانی که در آن گرفتار شده، نجات پیدا کند که در این باب شایسته است با برنامه‌ریزی بلند مدت به فکر احیای کشتی و رغبت جوانان به آن باشیم.

دبیر افزود: تنها رشته‌ای که در بین رشته‌های ورزشی از مؤلفه بومی، ملی و مذهبی برخوردار است، کشتی است چرا که بسیاری از رشته‌های ورزشی نظیر بسکتبال، جودو و تکواندو ریشه در سایر کشورها دارد در حالی که زادگاه کشتی و پهلوانان بزرگ آن ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید برای توانمندی این رشته ورزشی به شکل بسیجی‌وار و انقلابی وارد میدان شویم چرا که وعده‌ها روی کاغذ اجرایی و عملیاتی نمی‌شود و بهتر است از ظرفیت همه نهادها به ویژه سپاه و بسیج در ارتقا جایگاه کشتی بهره بگیریم.

دبیر بیان کرد: در کنار توانمندی سپاه برای ساخت تجهیزات نظامی، بهتر است در عرصه ورزشی به ویژه کشتی سرمایه‌گذاری این مجموعه را شاهد باشیم تا با یک حرکت رو به جلو و اقدامات مناسب بتوانیم به اهداف و برنامه‌های مطلوب دست پیدا کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما آمادگی داریم در حد وسع و توان از طریق فدراسیون برای تجهیز سالن‌های سپاه و بسیج بهره گرفته و به نوعی این مجموعه‌ها را برای فعالیت‌های ورزش کشتی مهیا کنیم.

دبیر برنامه‌ریزی بلند مدت فدراسیون کشتی را در هشت سال آینده افزایش علاقمندان کشتی از 40 هزار نفر به بیش از 800 هزار نفر را در کشور اعلام کرد و گفت: باید از طرق مختلف و از ظرفیت فضای مجازی و سایر رسانه‌ها و حتی ساخت سریال‌های تلویزیونی در این زمینه استفاده کنیم تا خانواده‌ها راغب باشند فرزندانشان را به سمت این رشته بومی و سنتی سوق دهند.

انوشیروانی در این نشست گفت: با پشتیبانی فدراسیون کشتی تلاش می کنیم تاکشتی اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ادامه داد: کشتی اردبیل در دهه های گذشته روزهای طلایی وبه یاد ماندنی را سپری کرده وتلاش براین است تا با یک برنامه ریزی وتدارک زیرساخت ها بتوانیم به آن روزهای افتخار آفرین برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ارتباط سپاه استان با ورزش وجوانان را صمیمی وبرخواسته از عمق جان توصیف کرد وگفت:ما از سالن های صالحین و9دی ماه سپاه در مناطق مختلف بویژه محروم استان استفاده می کنیم.

انوشیروانی تصریح کرد: رویکرد ورزش وجوانان استان اردبیل استفاده از ظرفیت تمام دستگاهها در جهت توسعه ورزش بویژه کشتی است که با هماهنگی فدراسیون وهیات کشتی استان برنامه های عملیاتی درتقویت این رشته محبوب حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش مجموعه ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان در ارتقا سلامت جسمی و روحی جوانان گفت: ما با یک همت جمعی می‌توانیم برای جوانان ارزشمند این خطه فضای با نشاط ورزشی را فراهم کنیم.

سردار بابازاده با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: جوانان ما در مقطعی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل افتخارآفرینی کرده و بعد از پایان جنگ نیز با حضور در میادین ورزشی و افتخارآفرینی در این عرصه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی و بین‌المللی به اهتزاز درآوردند.

وی خاطر نشان کرد: ما میراث‌دار مردان مخلص و خدایی هستیم که در همه عرصه‌ها چه در دوران جنگ و چه در شرایط کنونی با روحیه انقلابی و خدمت صادقانه در عرصه‌های مختلف حضور داشته که در این بین تلاش و مجاهدت ورزشکاران ما به ویژه پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی ستودنی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت دور نگه داشتن فضای ورزش را از دخالت‌های سیاسی یادآور شد و اضافه کرد: ما در این عرصه به افراد با تجربه و پرتحرک نیازمندیم تا فضای ورزش که فضای روان‌درمانی است به خوبی اصلاح و مورد توجه قرار گیرد.

سردار بابازاده بیان کرد: در استان اردبیل به تعداد 74 حوزه مقاومت، 74 سالن ورزشی به نام صالحین احداث کردیم که متراژ آنها 420 متر مربع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به ازای هر ناحیه سپاه نیز یک سالن 9 دی به متراژ یک‌هزار و 200 متر احداث شده که ما این مجموعه‌ها را با استحکام و تجهیزات مناسب آماده راه‌اندازی کردیم تا جوانان و ورزشکاران از این فضا و سالن‌ها استفاده کنند.

بابازاده ضمن اعلام حمایت از کشتی استان به رئیس فدراسیون کشتی قول مساعد داد تا این سالن‌های ورزشی را در اختیار رشته کشتی قرار داده تا جوانان و نوجوانان از این فضا استفاده کرده و به تربیت و تعالی روحی و جسمی خود همت کنند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در کنار ارتقا سلامت جسمی و روحی ضرورت دارد مجموعه سپاه به کمک هموطنان در بخش معیشتی بشتابد، اظهار کرد: در این ایام کرونایی سپاه در کنار اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و پایش 98 درصدی مردم استان سعی کرده با توزیع مایحتاج ضروری مردم کمک‌های واقعی را از نیازمندان انجام دهد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
دبیر: کشتی از روزهای اوج خود دور شده است
, دبیر: کشتی از روزهای اوج خود دور شده است,
 
,
علیرضا دبیر در این نشست صمیمی گفت: کشتی استان اردبیل از روزهای اوج خود دور شده است و نیاز دارد تا با رفع مشکلات و ایجاد انگیزه و در اختیار قرار دادن امکانات نسبت به بازیابی آن اقدام نماییم.
,
 
,
وی ادامه داد: در فدراسیون با کمبود اعتبار روبرو هستیم به طوری که بودجه ای که دولت برای فدراسیون اختصاص داده کفاف اعزام ها و برگزاری اردوهای ما را نمی دهد و باید از منابع دیگر بتوانیم برای کشتی هزینه کنیم و در حال انجام این کار هستیم.
,
 
,
دبیر تصریح کرد: رئیس هیأت کشتی استان و به تبع آن رؤسای هیأت کشتی شهرستان ها باید آورده داشته باشند و منتظر رسیدن بودجه نباشند. یک رئیس هیأت کشتی باید این توانمندی را داشته باشد که با رایزنی با سایر ارگان ها و نهادها بتواند برای کشتی امکانات لازم را فراهم کند و این کار را باید با برگزاری جلسات مختلف با فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان ارشد و همچنین مجموعه های بزرگ صنعتی و اقتصادی خصوصی به سرانجام برساند.
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشتی در استان ها دانش فنی ناکافی مربیان است تصریح کرد: رئیس انستیتو کشتی موظف است برنامه های مدونی برای آموزش مربیان در استان ها درنظر بگیرد و آن را اجرایی کند.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: ما در اکثر استان ها با مشکل ناهماهنگی مربیان و دست اندرکاران کشتی روبرو هستیم که بهتر از با کنار گذاشتن این دعواهای بی سرانجام برای رضای خدا کار کنید و نسبت به پر کردن اوقات فراغت جوانان اقدام کرده تا دوباره کشتی رونق گذشته را پیدا کند.
,
 
,
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان نیز گفت: آموزش در کشتی استان ابتر مانده است در حالی که با استفاده از ظرفیت انستیتو کشتی باید به فکر توسعه برنامه های آموزشی باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ما در کنار همه ی هیأت ها به ویژه هیأت کشتی استان هستیم و در حد وسع و توان خود تجهیزات و امکانات آن ها را به روز می کنیم اما برای ادامه راه نیاز به یک هم افزایی ملی و استانی است.
,
 
,
انوشیروانی خاطرنشان کرد: استعدادیابی در کشتی مبحث اساسی و مهمی است و ما با کمک هیأت کشتی استان در همه هیأت های شهرستان ها به دنبال بروز کردن تجهیزات نرم افزاری آن ها هستیم.
,
 
,
آیت اله عاملی: کشتی با غرور ملی گره خورده است
 
دبیر در این دیدار که سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک و جهان در وزنه برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه کشتی ورزش ملی، مذهبی و سنتی ایرانیان است گفت: کشتی ورزش ملی و پرافتخار ورزش ایران در تاریخ است و بعنوان بخشی از هویت کشورمان شناخته می شود.
 
وی ادامه داد: برای اینکه کشتی اردبیل به روزهای خوب گذشته اش باز گردد نیاز به حمایت مسئولان ارشد استانی دارد و حمایت معنوی شما برای ما بسیار حائز اهمیت است.
 
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه یکی از هدف های اصلی فدراسیون کشتی ایجاد فرهنگ و منش پهلوانی و اخلاق مداری بین کشتی گیران است گفت: برای ما بسیار مهم است که یک کشتی گیر در کنار قهرمانی اش، در اخلاق نیز قهرمان باشد و قطعا کسی که اخلاق مدار باشد و برای رضای خدا کار کند حتما در مدال آوری نیز موفق تر عمل خواهد کرد.
 
آیت اله عاملی در این جلسه گفت: ما حتما از کشتی حمایت می کنیم، آقای انوشیروانی نیز به طور ویژه به کشتی کمک کند، فدراسیون کشتی نیز کشتی استان را یاری دهد و در زمینه حل مشکلات کشتی اردبیل با هر مسئولی که لازم باشد صحبت می کنم.
 
دکتر عاملی خاطرنشان کرد: باید به دنبال استعداد های برتر در رشته کشتی باشیم و درکشور باید ده ها نفر دیگر مانند حسن یزدانی پرورش پیدا کنند.
 
امام جمعه اردبیل گفت: کشتی در ایران با غرور ملی گروه خورده و ضرورت دارد غرور ملی را تا حد امکان احیاء کرده و زمینه بالندگی آن را فراهم کنیم.
 
آیت اله عاملی ادامه داد: در سال های اخیر کشتی کشور به ویژه استان اردبیل با افول روبرو بوده که باید علت این امر به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و در جهت حل مشکلات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدامی عملی صورت گیرد.
 
وی گفت: باید کاری کنیم تا کشتی اردبیل به روزهای خوب و جایگاه اصلی بازگردد چرا که این استان با توجه به شرایط اقلیمی از مناطق مستعد برای پرورش ورزشکاران رشته های مقاومتی همچون کشتی و رزمی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: بسیاری از استعدادها در این استان در حال هدر رفت است که ضرورت دارد مجموعه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی نسبت به شناسایی این استعدادها و هدایت آن ها اقدام کرده تا ما بتوانیم در بهترین شرایط تیم ملی توانمندی را راهی مسابقات کنیم.
 
عاملی به مسئولیت بزرگ فدراسیون کشتی در توجه و نگاه فرهنگی به مقوله ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: ورزش ما باید با اخلاق، تربیت و فرهنگ گره خورده و به نوعی زمینه تربیت نیروی انسانی با مؤلفه های شایسته فراهم آید.
 
وی از محیط های سالم ورزشی بعنوان مکان های تربیتی مناسب و اقدامات تحولی فرهنگی یاد کرد و گفت: ما خوشحال هستیم که یک رئیس فدراسیون با نگاه فرهنگی، تلاش می کند تا در سند توسعه رشته ی ورزشی کشتی کار به جایی برسد تا این میادین به عرصه تحولات فرهنگی تبدیل شود.
 
ایشان افزود: ضرورت دارد به تناسب نام و آوازه ایران در کشتی و رسیدن به جایگاه واقعی در همه ی حوزه ها، هدف گذاری ها در جهت اعتلای ورزش کشتی و کسب مدال های رنگارنگ باشد.
,
آیت اله عاملی: کشتی با غرور ملی گره خورده است
, آیت اله عاملی: کشتی با غرور ملی گره خورده است,
 
,
دبیر در این دیدار که سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک و جهان در وزنه برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه کشتی ورزش ملی، مذهبی و سنتی ایرانیان است گفت: کشتی ورزش ملی و پرافتخار ورزش ایران در تاریخ است و بعنوان بخشی از هویت کشورمان شناخته می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: برای اینکه کشتی اردبیل به روزهای خوب گذشته اش باز گردد نیاز به حمایت مسئولان ارشد استانی دارد و حمایت معنوی شما برای ما بسیار حائز اهمیت است.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه یکی از هدف های اصلی فدراسیون کشتی ایجاد فرهنگ و منش پهلوانی و اخلاق مداری بین کشتی گیران است گفت: برای ما بسیار مهم است که یک کشتی گیر در کنار قهرمانی اش، در اخلاق نیز قهرمان باشد و قطعا کسی که اخلاق مدار باشد و برای رضای خدا کار کند حتما در مدال آوری نیز موفق تر عمل خواهد کرد.
,
 
,
آیت اله عاملی در این جلسه گفت: ما حتما از کشتی حمایت می کنیم، آقای انوشیروانی نیز به طور ویژه به کشتی کمک کند، فدراسیون کشتی نیز کشتی استان را یاری دهد و در زمینه حل مشکلات کشتی اردبیل با هر مسئولی که لازم باشد صحبت می کنم.
,
 
,
دکتر عاملی خاطرنشان کرد: باید به دنبال استعداد های برتر در رشته کشتی باشیم و درکشور باید ده ها نفر دیگر مانند حسن یزدانی پرورش پیدا کنند.
,
 
,
امام جمعه اردبیل گفت: کشتی در ایران با غرور ملی گروه خورده و ضرورت دارد غرور ملی را تا حد امکان احیاء کرده و زمینه بالندگی آن را فراهم کنیم.
,
 
,
آیت اله عاملی ادامه داد: در سال های اخیر کشتی کشور به ویژه استان اردبیل با افول روبرو بوده که باید علت این امر به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و در جهت حل مشکلات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدامی عملی صورت گیرد.
,
 
,
وی گفت: باید کاری کنیم تا کشتی اردبیل به روزهای خوب و جایگاه اصلی بازگردد چرا که این استان با توجه به شرایط اقلیمی از مناطق مستعد برای پرورش ورزشکاران رشته های مقاومتی همچون کشتی و رزمی است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: بسیاری از استعدادها در این استان در حال هدر رفت است که ضرورت دارد مجموعه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی نسبت به شناسایی این استعدادها و هدایت آن ها اقدام کرده تا ما بتوانیم در بهترین شرایط تیم ملی توانمندی را راهی مسابقات کنیم.
,
 
,
عاملی به مسئولیت بزرگ فدراسیون کشتی در توجه و نگاه فرهنگی به مقوله ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: ورزش ما باید با اخلاق، تربیت و فرهنگ گره خورده و به نوعی زمینه تربیت نیروی انسانی با مؤلفه های شایسته فراهم آید.
,
 
,
وی از محیط های سالم ورزشی بعنوان مکان های تربیتی مناسب و اقدامات تحولی فرهنگی یاد کرد و گفت: ما خوشحال هستیم که یک رئیس فدراسیون با نگاه فرهنگی، تلاش می کند تا در سند توسعه رشته ی ورزشی کشتی کار به جایی برسد تا این میادین به عرصه تحولات فرهنگی تبدیل شود.
,
 
,
ایشان افزود: ضرورت دارد به تناسب نام و آوازه ایران در کشتی و رسیدن به جایگاه واقعی در همه ی حوزه ها، هدف گذاری ها در جهت اعتلای ورزش کشتی و کسب مدال های رنگارنگ باشد.
,

دبیر: صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را برای ورزش انجام دهد

, دبیر: صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را برای ورزش انجام دهد,
دبیر در این دیدار گفت: صدا و سیما یک رسانه مردمی و برای ملت می باشد که باید برای کشتی و حتی ورزش های دیگر برنامه ویژه ای داشته باشد.
 
وی ادامه داد: استان اردبیل در کشتی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در دهه های گذشته این را ثابت کرده است و از تکنیک خوبی برخوردار هستند.
 
رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: صدا و سیما خانه کشتی گیران است و هر چقدر سرمایه گذاری برای کشتی شود هزینه ها هدر نمی رود و این را قهرمانان کشتی در میادین مختلف نشان داده اند.
 
وی گفت: باید در رسانه های استانی برنامه ویژه ی کشتی راه اندازی شود و در استان ها به صورت ویژه و تخصصی به کشتی پرداخته شود.
 
دبیر با بیان اینکه صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را در ورزش انجام دهد اظهار داشت: رسانه ملی می تواند در احیای رشته های ورزشی به خصوص کشتی گام بلندی را برای نوجوانان و جوانان بردارد و نسبت به معرفی الگوهای ورزشی اقدامت بیشتری انجام دهد.
 
علی ملا احمدی، مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار گفت: رشته ی کشتی دارای جایگاه ویژه ای در کشور است و استان اردبیل هم در رشته کشتی قهرمانان به نامی دارد.
 
وی ادامه داد: استان اردبیل از استان های مستعد در رشته کشتی است و ظرفیت و زیر ساخت های خوبی برای کشتی دارد.
 
ملااحمدی تصریح کرد: صدا و سیمای استان اردبیل هر مسابقه ی ورزشی که در سطح ملی برگزار شود پوشش خواهد داد و در خصوص برنامه های تخصصی و آموزشی هم در خدمت وررش استان اردبیل خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان ها و کشور می توانیم بصورت ویژه برای سلامتی جامعه گام برداریم.
پس از این جلسه رئیس فدراسیون در سیمای استان اردبیل حضور یافت.
 
دبیر در این برنامه تلویزیونی گفت: علاوه بر کشتی وزنه بردانری هم در استان اردبیل در حال نابودی است و باید فکری برای این رشته ها کرد.
 
وی ادامه داد: مدیر باید عملیاتی باشد و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها باید پای کار بیایند تا کشتی راه بیافتد، ضمن اینکه کشتی به همه ی دستگاه ها به خصوص صدا و سیمای استان ها و باید کمک کنیم تا آمار کشتی گیران به چند دهه قبل بازگردد.
 
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حضور یک قهرمان جهان و المپیک در رأس ورزش استان اردبیل یک فرصت مغتنم برای تمام ورزشکاران و رشته های ورزشی استان است.
 
دبیر گفت: برای پیشرفت هر رشته ی ورزشی یک برنامه بلند مدت کارشناسی شده لازم و ضروری است، ضمن اینکه باید از منیت ها دست برداشته و همه برای پیشبرد کار همدل شوند.
,
دبیر در این دیدار گفت: صدا و سیما یک رسانه مردمی و برای ملت می باشد که باید برای کشتی و حتی ورزش های دیگر برنامه ویژه ای داشته باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: استان اردبیل در کشتی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در دهه های گذشته این را ثابت کرده است و از تکنیک خوبی برخوردار هستند.
,
 
,
رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: صدا و سیما خانه کشتی گیران است و هر چقدر سرمایه گذاری برای کشتی شود هزینه ها هدر نمی رود و این را قهرمانان کشتی در میادین مختلف نشان داده اند.
,
 
,
وی گفت: باید در رسانه های استانی برنامه ویژه ی کشتی راه اندازی شود و در استان ها به صورت ویژه و تخصصی به کشتی پرداخته شود.
,
 
,
دبیر با بیان اینکه صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را در ورزش انجام دهد اظهار داشت: رسانه ملی می تواند در احیای رشته های ورزشی به خصوص کشتی گام بلندی را برای نوجوانان و جوانان بردارد و نسبت به معرفی الگوهای ورزشی اقدامت بیشتری انجام دهد.
,
 
,
علی ملا احمدی، مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار گفت: رشته ی کشتی دارای جایگاه ویژه ای در کشور است و استان اردبیل هم در رشته کشتی قهرمانان به نامی دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: استان اردبیل از استان های مستعد در رشته کشتی است و ظرفیت و زیر ساخت های خوبی برای کشتی دارد.
,
 
,
ملااحمدی تصریح کرد: صدا و سیمای استان اردبیل هر مسابقه ی ورزشی که در سطح ملی برگزار شود پوشش خواهد داد و در خصوص برنامه های تخصصی و آموزشی هم در خدمت وررش استان اردبیل خواهد بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان ها و کشور می توانیم بصورت ویژه برای سلامتی جامعه گام برداریم.
پس از این جلسه رئیس فدراسیون در سیمای استان اردبیل حضور یافت.
,
,
 
,
دبیر در این برنامه تلویزیونی گفت: علاوه بر کشتی وزنه بردانری هم در استان اردبیل در حال نابودی است و باید فکری برای این رشته ها کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: مدیر باید عملیاتی باشد و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها باید پای کار بیایند تا کشتی راه بیافتد، ضمن اینکه کشتی به همه ی دستگاه ها به خصوص صدا و سیمای استان ها و باید کمک کنیم تا آمار کشتی گیران به چند دهه قبل بازگردد.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حضور یک قهرمان جهان و المپیک در رأس ورزش استان اردبیل یک فرصت مغتنم برای تمام ورزشکاران و رشته های ورزشی استان است.
,
 
,
دبیر گفت: برای پیشرفت هر رشته ی ورزشی یک برنامه بلند مدت کارشناسی شده لازم و ضروری است، ضمن اینکه باید از منیت ها دست برداشته و همه برای پیشبرد کار همدل شوند.
,

بهنام جو: ورزش استان اردبیل استعدادهای عالی در کشتی دارد

, بهنام جو: ورزش استان اردبیل استعدادهای عالی در کشتی دارد,

در این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل حضور داشتند. رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: در ورزش اگر هر مبلغی سرمایه گذاری شود ده ها برابر آن را می توان برداشت کرد.

,
وی ادامه داد: کشتی در استان اردبیل در یک زمانی در اوج بوده اما متأسفانه بنا به دلایلی افت فاحشی داشته است. فدراسیون کشتی آماده است هرگونه همکاری و مساعدت مستمر در توسعه ورزش کشتی استان است و آماده ی واگذاری هرگونه مسابقات ملی و بین المللی به نام شهدای بزرگوار این خطه در استان اردبیل هستیم.
,
 
,
دبیر تصریح کرد: می توانیم یک تفاهم نامه برای سال آینده با استانداری منعقد کنیم تا شهر اردبیل میزبان یک رقابت بین المللی بزرگ در کشتی باشد.
وی گفت: اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید که در شورای برنامه ریزی استان یک کمک مشخصی به هیأت کشتی استان انجام شود، باعث گشایش کار می گردد.
,
,
 
,
دبیر خاطرنشان کرد: در مواقعی که به تهران سفر می کنید، در فدراسیون کشتی میزبان شما خواهیم بود تا در مورد مشکلات کشتی استان گفت و گوهای بیشتری انجام شود.
,
 
,
استاندار اردبیل با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: استعداد کشتی در استان اردبیل عالی است و اگر یک مسیر خوبی جهت رشد آن ها ترسیم شود خیلی زود به نتیجه می رسد.
,
 
,
وی ادامه داد: در بحث فراگیر کردن ورزش نیازمند تلاش های مضاعفی هستیم که امیدواریم که ارائه یک برنامه بلند مدت ورزش کشتی استان را از رخوت و رکود نجات دهد.
,
 
,
بهنام جو در پایان خاطرنشان کرد: رئیس هیأت کشتی استان برنامه ای را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان به استانداری ارائه دهد تا ما بر اساس آن برنامه بتوانیم به کشتی استان کمک کنیم.
,
 
,
لطف‌الهیان: مدرسه کشتی راه‌اندازی خواهد شد
, لطف‌الهیان: مدرسه کشتی راه‌اندازی خواهد شد,
 
,
در ابتدای این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تاریخ کشتی ما به تاریخ این دیدار گره خورده و با حضور یک فرد شایسته در رأس فدراسیون آینده ی خوبی را برای این ورزش متصور خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: توافقاتی را با شهرداری در قالب تفاهم نامه برای آینده کشتی استان انجام خواهیم داد و انتظار داریم با حمایت های شهرداری و همدلی و هم افزایی همه ی مسئولان استان، آینده خوبی را برای کشتی این خطه رقم بزنیم.
 
دبیر نیر در این دیدار گفت: کشتی امروز روزهای خوبی را سپری نمی کند، این رشته پرافتخار در گذشته مانند فوتبال برزیل پر از استعداد و پر از چهره بود اما در حال حاضر کل کشتی گیران کشور به 40 هزار نفر نمی رسند.
 
وی دامه داد: از شهرداری انتظار داریم همانگونه که در ورزش همگانی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان فعالیت دارد، در راه حمایت از کشتی استان نیز گام بردارد و با اختصاص زمین یا سالن هایی به کشتی استان، باعث جذف علاقمندان به این رشته ی ورزشی شود.
 
دبیر تصریح کرد: در صورت اختصاص سالن، فدراسیون نیز آن را تجهیز خواهد کرد و با به کار بردن مربیان به آموزش کشتی گیران می پردازد.
شهردار اردبیل در ادامه گفت: حضور یک فرد قهرمان و ورزشی که دغدغه ی کشتی را دارد در رأسی فدراسیون مثبت ارزیابی می کنم و این دغدغه برآیند قلبی شما است و ما امیدوار می شویم که با تجربه و تخصصی که دارید در حل مشکلات موفق باشید.
 
وی ادامه داد: کشتی اردبیل نیازمند کارهای مشترک همه ی ارگان های دولتی است تا برآیند کار به کاهش آسیب های اجتماعی و پرورش قهرمانان ورزشی بیانجامد.
 
لطف الهیان تصریح کرد: شهرداری می تواند چند زمین را با نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان در حاشیه های شهر و مناطق کم برخوردار در اختیار کشتی قرار دهد و نسبت به انجام کارهای اداری و مجوزهای ساخت آن اقدام کند.
 
وی ادامه داد: هیأت کشتی نیز باید با پای کار آوردن بخش خصوصی نسبت به ساخت این سالن های کوچک در سریعترین زمان ممکن اقدام کند و ما به سازندگان این سالن ها از طریق امکانات خود در شهرداری مساعدت های لازم را می کنیم تا پای کار بیایند.
 
لطف الهیان تصریح کرد: برای انجام این کارها تفاهم نامه ای بین شهرداری اردبیل و فدراسیون کشتی در هفته ی آینده در تهران به امضاء می رسد.
شهردار اردبیل ادامه داد: در این تفاهم نامه در کنار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث سالن های کشتی در مناطق مختلف اردبیل، مقرر خواهد شد تا یک سالن کشتی را نیز شهرداری عملیاتی و اجرایی کند.
 
وی اظهار داشت: همچنین مدرسه کشتی در اردبیل راه اندازی و تجهیز می شود تا بعنوان آکادمی کشتی شهرداری فعالیت خود را شروع کند.
 
لطف الهیان از تجهیز و راه اندازی سالن کشتی در زرنات تا یک هفته آینده و همچنین ارائه بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران خبر داد و گفت : هر سرمایه داری که سالن کشتی در مناطق محروم بسازد ما بسته ی تشویقی تجاری برای او در مناطق مختلف ارائه می کنیم.
 
وی گفت: شهرداری نه تنها یک نهاد عمرانی نیست بلکه یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که در همه ی فعالیت های آن پیوست فرهنگی مورد توجه است.
 
شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: با راه اندازی رینگ پیاده روی شورابیل فرهنگ مردم را در شهر اردبیل تغییر دادیم به طوری که انگیزه و علاقه برای توسعه ورزش همگانی و پیاده روی بیش از گذشته نمود پیدا کرده است.
,
در ابتدای این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تاریخ کشتی ما به تاریخ این دیدار گره خورده و با حضور یک فرد شایسته در رأس فدراسیون آینده ی خوبی را برای این ورزش متصور خواهیم بود.
,
 
,
وی ادامه داد: توافقاتی را با شهرداری در قالب تفاهم نامه برای آینده کشتی استان انجام خواهیم داد و انتظار داریم با حمایت های شهرداری و همدلی و هم افزایی همه ی مسئولان استان، آینده خوبی را برای کشتی این خطه رقم بزنیم.
,
 
,
دبیر نیر در این دیدار گفت: کشتی امروز روزهای خوبی را سپری نمی کند، این رشته پرافتخار در گذشته مانند فوتبال برزیل پر از استعداد و پر از چهره بود اما در حال حاضر کل کشتی گیران کشور به 40 هزار نفر نمی رسند.
,
 
,
وی دامه داد: از شهرداری انتظار داریم همانگونه که در ورزش همگانی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان فعالیت دارد، در راه حمایت از کشتی استان نیز گام بردارد و با اختصاص زمین یا سالن هایی به کشتی استان، باعث جذف علاقمندان به این رشته ی ورزشی شود.
,
 
,
دبیر تصریح کرد: در صورت اختصاص سالن، فدراسیون نیز آن را تجهیز خواهد کرد و با به کار بردن مربیان به آموزش کشتی گیران می پردازد.
شهردار اردبیل در ادامه گفت: حضور یک فرد قهرمان و ورزشی که دغدغه ی کشتی را دارد در رأسی فدراسیون مثبت ارزیابی می کنم و این دغدغه برآیند قلبی شما است و ما امیدوار می شویم که با تجربه و تخصصی که دارید در حل مشکلات موفق باشید.
,
,
 
,
وی ادامه داد: کشتی اردبیل نیازمند کارهای مشترک همه ی ارگان های دولتی است تا برآیند کار به کاهش آسیب های اجتماعی و پرورش قهرمانان ورزشی بیانجامد.
,
 
,
لطف الهیان تصریح کرد: شهرداری می تواند چند زمین را با نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان در حاشیه های شهر و مناطق کم برخوردار در اختیار کشتی قرار دهد و نسبت به انجام کارهای اداری و مجوزهای ساخت آن اقدام کند.
,
 
,
وی ادامه داد: هیأت کشتی نیز باید با پای کار آوردن بخش خصوصی نسبت به ساخت این سالن های کوچک در سریعترین زمان ممکن اقدام کند و ما به سازندگان این سالن ها از طریق امکانات خود در شهرداری مساعدت های لازم را می کنیم تا پای کار بیایند.
,
 
,
لطف الهیان تصریح کرد: برای انجام این کارها تفاهم نامه ای بین شهرداری اردبیل و فدراسیون کشتی در هفته ی آینده در تهران به امضاء می رسد.
شهردار اردبیل ادامه داد: در این تفاهم نامه در کنار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث سالن های کشتی در مناطق مختلف اردبیل، مقرر خواهد شد تا یک سالن کشتی را نیز شهرداری عملیاتی و اجرایی کند.
,
,
 
,
وی اظهار داشت: همچنین مدرسه کشتی در اردبیل راه اندازی و تجهیز می شود تا بعنوان آکادمی کشتی شهرداری فعالیت خود را شروع کند.
,
 
,
لطف الهیان از تجهیز و راه اندازی سالن کشتی در زرنات تا یک هفته آینده و همچنین ارائه بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران خبر داد و گفت : هر سرمایه داری که سالن کشتی در مناطق محروم بسازد ما بسته ی تشویقی تجاری برای او در مناطق مختلف ارائه می کنیم.
,
 
,
وی گفت: شهرداری نه تنها یک نهاد عمرانی نیست بلکه یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که در همه ی فعالیت های آن پیوست فرهنگی مورد توجه است.
,
 
,
شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: با راه اندازی رینگ پیاده روی شورابیل فرهنگ مردم را در شهر اردبیل تغییر دادیم به طوری که انگیزه و علاقه برای توسعه ورزش همگانی و پیاده روی بیش از گذشته نمود پیدا کرده است.
,

ناصری: در کنار کشتی هستیم و خواهیم بود

, ناصری: در کنار کشتی هستیم و خواهیم بود,
 رئیس فدارسیون کشتی در این دیدار که صبح امروز (پنج شنبه) برگزار شد، انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل حضور داشتند گفت: از تمام مسئولان آموزش و پرورش استان تشکر می کنم. خدمات آموزش و پرورش در کل ایران و در تمام رشته های ورزشی بی نظیر است و اعتماد مردم به آموزش پرورش سرمایه اصلی شما است.
,
 
,
وی ادامه داد: آموزش و پرورش یک گنج است و دستگاه های باهوش خود را با آموزش و پرورش هماهنگ می کنند و اولین کار من در زمان تصدی مسئولیت در فدراسیون، انعقاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش بود.
,
 
,
دبیر تصریح کرد: حمایت های وزیر آموزش و پرورش از کشتی در تمام برنامه های فدراسیون قابل تحسین است.
,
 
,
وی گفت: ما به دنبال تربیت کشتی در تمام رده های هستیم و دست نیاز به آموزش و پرورش بلند می کنیم و در صورت کمک های شما قطعا خیلی زود به نتیجه می رسیم. امکانات سخت افزاری و زیرساخت های آموزش و پرورش در صورت کمک های فنی و تخصصی فدراسیون کشتی می تواند نتایج بسیار خوبی را عاید ورزش کند
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: پنج سالن آموزش و پرورش استان مستقیما در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد تا با همکاری های دو طرفه و با استفاده از ظرفیت های فی ما بین بتوانیم کشتی استان را زنده کنیم.
,
 
,
احمد ناصری با بیان اینکه در کنار کشتی هستیم و خواهیم بود گفت: برای انجام کار برای کشتی محرک و انگیزه داریم. قبل از شیوع کرونا آموزش و پرورش استان نقاط کشتی خیز را در سراسر استان شناسایی کرده بود ولی با توجه به شیوع کرونا متأسفانه امکان تحقق برنامه های ما بدست نیامد و بعد از عادی شدن شرایط حتما برنامه ها اجرا خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: ما در رقابت های مهم بین المللی همیشه به رشته های نظیر کشتی امیدواریم و دیدارهای اینچنینی و ارتقاء سطح تعاملات قطعا مایه پیشرفت در حوزه ورزش خواهد شد.
,
 
,
احمدی تأکید کرد: باید تفاهم نامه منعقده آموزش و پرورش با هیأت کشتی استان ها در تمام هیأت های شهرستان ها اجرایی شود تا با این کار فضای رقابتی ایجاد شود.
,
 
,
در این جلسه مدیر کل آموزش پرورش در مورد اختصاص 5 سالن آموزش و پرورش به کشتی قول مساعد داد و مقرر شد تا این مورد در قالب یک تفاهم نامه با ارائه برنامه ی مدون توسط هیأت کشتی و فدراسیون و همچنین اعزام نیروهای تخصصی و فنی برای کار در این مجموعه ها به امضاء برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه