اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

دولت در تنظیم بودجه ۱۴۰۰ مصلحت کشور و معیشت مردم را زیر پا گذاشته است

دولت در تنظیم بودجه ۱۴۰۰ مصلحت کشور و معیشت مردم را زیر پا گذاشته است
حجت الاسلام پژمانفر گفت: دولت انعطاف پذیر نیست و مردم به حرف‌هایش اعتماد ندارند، چرا که در رابطه با بودجه غیر قابل واقعی و توهمی ارائه شده ذره‌ای مصلحت کشور و معیشت مردم را در نظر نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دومین همایش طرح ملی شکایت از رئیس جمهور اظهار کرد: هر جایی که مردم به میدان آمدند و دولت از نعمت حضور مردم بهره مند شد توانست تهدید های دشمن را به فرصت تبدیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مداخلات دولت در حوزه دلار و بورس بر اساس ایجاد سازی موجی است که در زمان انتخابات سال 1396 نیز در همین راستا دروغ‌هایی را بیان کردند مبنی بر اینکه اگر فلان نامزد رای بیاورد خیابان هارا دیوار می‌کشند و ... که خوشبختانه با وضعیت فعلی و عدم پاسخ‌گویی همین افراد در رابطه با وضعیت نابسامان دولت تشت رسوایی‌شان بر زمین افتاد.

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت فعلی مردم را فقط تا پای صندوق های رای می‌خئاستند و اکنون به مردم دید ابزاری دارند و علاوه بر اینکه نسبت به مشکلات پدید‌ آمده بر اثر سوء مدیریت‌شان به کسی پاسخ‌گو نیستند حق انتقاد را هم از مردم و نظام گرفته اند.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید داشت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و پشت نظام به همین مردمی گرم است که در شرایط نابسامان اقتصادی فعلی و سختی معیشت باز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه ها حضور دارند.

,

وی افزود: در مجلس دهم در زمانی که دولت مردم را به جرم واریز سرمایه‌هایشان به موسسات مالی قانونی که در صداوسیما نیز تبلیغاتشان منتشر میشد متهم کرد و به یک باره به جای مقابله با مفسد، مظلوم را مقصر دانست، بنده به رئیس وقت مجلس گفتم که اگر قدرت اجرایی به نمایندگان و مجلس داده می‌شد این اتفاقات رخ نمیداد.

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعجب می‌کنم کسانی که ادعای پرچم داری در حقوق مردم می‌کنند و خودشان را حقوق دان می‌داند، امروز خودشان را ممتاز دانشته و در مقابل قانون پاسخگو نیستند.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق قانون اساسی این حق نمایندگان است که بتوانند رئیس جمهور و وزرائ را به مجس فراخوانند و مورد پرسش و پاسخ قرار دهند ولی همین افراد حقوق دان از حضور خود سر باز میزنند.

,

وی افزود: همانطوری که مردم پای کار می‌آیند و در تمام کشور پای صندوق‌های رائ و نماینده خود را انتخاب می‌کنند، حقشان نیست که نماینده منتخب و وکیلشان نتواند اعضای قوه مجریه را به خاطر ناتوانی و سوء مدیریت بازخواست کند.اگر مردم نتوانند نماینده‌شان را ببیند و شرح مشکل کنند

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نماینده مقصر است و وای به روزی که نماینده مردم نتواند تنها فرد تصمیم گیرنده و تأثیر گذار بر معیشت مردم را استیضاح کند.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نماینده مردم مجلس باید مسائل مردم را در قالب قانون جدید در مجلس بیان کند و آنجاست که به نماینده مردمی تزار انقلاب تبدیل می‌شود.

,

وی افزود: در اتفاقات دی ماه سال 97 و آن همه خساراتی که به کشور رسید رئیس جمهور مقصر اصلی بود چرا که اگر ان روز اجازه داده بود حرف‌های مردم به صورت قانونی مطالبه گری می‌شد آن اتفاقات نمی‌افتاد که عده ای سود‌جو و فرصت طلب ضد انقلابی در بین مردم مطالبه گر آشوب به پا کنند.

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: امروز مسئولیت فرا قوه ای به مجلس داده شده تا صدای مردم در صحن علنی مجلس به جای حرف‌های الکی برای گذراندن وقت کاری پخش شود.

,

وی افزود: طبق قانونی مسئولین مکلفند پاسخ خود را در رابطه با پرسش‌های کمیسیون اصل نود در راستای مطالبه مردم ظرف یک ماه ارسال کنند و اگر این اتفاق نیوفتد جزای حبس و عزل از سمت دولتی را به مدت معلوم در پی دارد.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم در حوزه نهاده دامی و کلیات بودجه 1400 که بودجه‌ای غیر قابل اجرا و مخالف مصلحت کشور گام های مهم و بزرگی برداشته است.

,

وی افزود: دولت انعطاف پذیر نیست وحرف‌هایش  قابل اعتماد نبوده چرا که در رابطه با بودجه غیر قابل واقعی و توهمی ارائه شده ذره‌ای مصلحت کشور و معیشت مردم را در نظر نگرفته است.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: در کمیسیون تلیف مجلس نیز نمایندگانی که نسبت به کلیات بودجه رای داده اند رای‌شان را باید در مقابل مردم اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه