اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه استان همدان تأکید شد؛

مواضع رهبری باید در جامعه تبیین شود/ توجه به نیروهای داخلی راه حل خنثی کردن تحریم‌ها

مواضع رهبری باید در جامعه تبیین شود/ توجه به نیروهای داخلی راه حل خنثی کردن تحریم‌ها
ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان، با با تاکید بر تبیین مواضع رهبری، تاکید کردند که مسولین باید بدانند مردم با کسی تعارف ندارند و برای ارزش ها قیام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران که در میعادگاه های نماز جمعه شهرستاتها برگزار شد، بر این تاکید داشتند که دستگاه قضایی بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را حتی اگر از نزدیکان مقامات باشند، محاکمه و محکوم می کند و امیدواریم که به زودی نوبت به ابر قانون‌شکنان هم برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان, همدان,

امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با تاکید بر تبیین مواضع رهبری، بر این نکته تاکید داشت که مسولین باید بدانند مردم با کسی تعارف ندارند و برای ارزش ها قیام کردند.

,

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در فضای رسانه ای دشمن سعی دارد دوران شاهنشاهی را طلایی نشان دهد.

,

وی افزود: جوانان باید در جامعه به بازخوانی واقعیات بپردازند و مردم بدانند برای چه انتخاب کردند و هدفشان چه بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید مواضع رهبری را تبیین کنیم و مسولین هم بدانند مردم با کسی تعارف ندارند و برای ارزش ها قیام کردند.

,

وی گفت: یکی از شعارهای کشور ما استقلال است که باید از سلطه مستکبرین عالم نجات دهیم و دست اجانب را از کشور قطع کرده و ریشه های وابستگی را جدا کنیم.

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد/ توجه به نیروهای داخلی راه حل خنثی کردن تحریم ها

, انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد/ توجه به نیروهای داخلی راه حل خنثی کردن تحریم ها, انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد/ توجه به نیروهای داخلی راه حل خنثی کردن تحریم ها,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان پیشرفت ها و دستاوردهای بسیار فراوان انقلاب شکوهمند اسلامی است.

,

وی اظهار داشت: در طول این چهل و دو سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان هر توطئه ای از جنگ و تهدید و تحریم و فتنه را بر علیه مردم به راه انداخته اند ولی با ایستادگی مردم از همه این بحران ها سربلند بیرون آمده ایم.

,

حجت الاسلام مغیثی افزود: با وجود همه توطئه ها انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می دهد و دشمنی ها هم در عزم و اراده ملت ایران خللی وارد نمی کند.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دشمنی آمریکایی ها با انقلاب اسلامی گفت: نباید امیدی به غربی ها داشته باشیم و تمام امید ما به نیروهای داخلی باشد و باید با تکیه به نیروهای داخلی تحریم ها را خنثی کنیم.

,

امام جمعه نهاوند ادامه داد: یک بار مذاکره کردیم و نتیجه را دیدیم و باید تحریم ها را لغو می کردند که این کار را نکردند و ما اعتمادی به غرب نداریم و این نکته مهمی است که باید دقت شود.

,

وی بیان داشت: در دهه فجر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و خدمات انجام شده در این سال ها باید برای جوانان بیان شود که در قبل از انقلاب در عرصه های مختلف در کجا بودیم و به برکت انقلاب در عرصه های دفاعی، هسته ای، موشکی، پزشکی و علوم مختلف چه پیشرفت های کردیم.

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

قوه قضائیه بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را محاکمه می کند/لایحه بودجه دولت حساب و کتاب ندارد

, قوه قضائیه بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را محاکمه می کند/لایحه بودجه دولت حساب و کتاب ندارد, قوه قضائیه بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را محاکمه می کند/لایحه بودجه دولت حساب و کتاب ندارد,

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه دهم بهمن ماه در مصلی امام تویسرکان پیشرفت های علمی و زیرساختی کشور را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران حرفی از نظر علمی برای دنیا نداشت اما شاهد هستیم که در سال 74 رتبه علمی کشور به 53 و در سال 96 به رتبه 16 در دنیا و رتبه نخست در منطقه رسید.

,

وی اظهار کرد: پایگاه معتبر جهانی نیو ساینتیست نرخ رشد علمی ایران را ۱۱برابر میانگین جهانی اعلام کرده است.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان همیاری و مشارکت مردمی در انتخابات را از دیگر دستاورد های مهم انقلاب دانست و افزود: این مسئله در حالی است که مشارکت مردم در همه پرسی برای جمهوری اسلامی ایران تا انتخابات بسیار دیگر بعد از پیروزی انقلاب بالا رفت و میزان رأی مردم شد.

,

حجت الاسلام موحدی در ادامه با گرامیداشت ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و روز زن، تصریح کرد: آن بانوی نمونه، در همه زمینه ها و حتی در فرزند آوری و تربیت فرزندان الگویی بی بدیل برای بانوان هستند.

,

وی همچنین از قوه قضائیه به دلیل برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تقدیر کرد و گفت: دستگاه قضایی بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را حتی اگر از نزدیکان مقامات باشند، محاکمه و محکوم می کند و امیدواریم که به زودی نوبت به ابر قانون‌شکنان هم برسد.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: کسی را به خاطر افزایش پهنای باند محاکمه نمی کنند بلکه به خاطر قانون شکنی افزایش باند برای مفسدان تقویت پیام رسان های دشمن و تضعیف پیام رسان های داخلی محاکمه می‌شوند، امید آن که مقصران این ماجراها به زودی به سزای خیانتشان برسند و محاکمه شوند.

,

حجت الاسلام موحدی در ادامه با تأکید بر اینکه لایحه بودجه این دولت حساب و کتابی ندارد، افزود: اگر چنین بود نباید دلار به ۳۰ هزار تومان می‌رسید، بنابراین از مجلس می خواهیم مقتدرانه و کارشناسانه لایحه را اصلاح و تصویب کنند.

,

بهار

, بهار, بهار,

 ۵۰۰ هکتار دیگر به حریم سیاسی بهار افزوده می شود

,  ۵۰۰ هکتار دیگر به حریم سیاسی بهار افزوده می شود,  ۵۰۰ هکتار دیگر به حریم سیاسی بهار افزوده می شود,

امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با گرامیداشت دهه مبارک فجر به علائم ظهور اشاره کرد و اظهار داشت: اولین حکومت شیعه در ۱۴۰۰ سال گذشته حکومت اسلامی ایران است.

,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده افزود: سرنگونی حکام ظالم در منطقه و تشکیل حکومت اسلامی از نشانه های ظهور است و ما را به ظهور منجی عالم بشریت امیدوار می کند.

,

وی اذعان داشت: اگر دشمنان در کشور ما نفوذ کرده اند ما نیز در دل امریکا نفوذ کرده ایم تا جایی که تصویر ترامپ پس از شکست در انتخابات در حال بازی گلف در حالیکه سایه پهپاد ایرانی بر سرش افتاده در سایت رسمی مقام معظم رهبری به تصویر در می آید.

,

حجت الاسلام ارزنده با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا گفت: امروز در آستانه ظهور می بینیم ‌که مقدمات ظهور حضرت حجت به دست سه سید فاطمی افتاده است.

,

وی افزود: سیدعلی سیستانی، سید علی خامنه‌ای و سید حسن نصرالله سه سید فاطمی هستند که امروز استکبار هر تصمیمی بگیرد باید ببیند که این سه سید چه تصمیماتی خواهند گرفت.

,

وی در ادامه به بحث حریم سیاسی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مدتی است موضوع ابلاغ حریم سیاسی شهرستان تبدیل به خبر داغ بهار شده است.

,

وی ادامه داد: در این باره جلسه ای با اعضای شورای تامین، فرماندار ، شورای شهر بهار برگزار کردیم و هر یک نظرات خود را مطرح کردند.

,

امام جمعه بهار گفت: در این طرح ۲۰۰ هکتار به حریم سیاسی اضافه شده اما این کفایت نمی کند و قرار شد پیگیری لازم صورت گیرد، در این مورد سردار طلایی نیک که از سوی وزارت دفاع در کمیته تقسیمات کشوری نیز عضویت دارد پیگیری هایی در بخش تقسیمات کشوری داشتند و بنا شده ۵۰۰ هکتار به این محدوده اضافه شود و وزیر هم اعلام کرده اند اگر از طرف استان تایید شود ما نیز این را امضا می زنیم و نیاز به جلسات طولانی نیست.

,

وی ادامه داد: ما بهاری و همدانی نداریم و همه فرزند ایران اسلامی هستیم و اما این خواسته به حق مردم است و اگر نیاز است، جلساتی گذاشته شود تا این موضوع به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه