اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان مطرح کرد؛

برگزاری برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در همدان

برگزاری برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در همدان
علی بقایی از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت ایام الله فجر در شهرستان همدان خبر داد و گفت: : انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب شکوهمندی که استوار بر شریعت ،اخلاق و عقلانیت است تبیین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: جهت گیری برنامه های امسال در این مناسبت تکیه بر امیدآفرینی است و همچنین حرکت به سوی گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری صادر گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: میلاد حضرت زهرا در این دهه تقارن مبارکی رقم زده است و با همپوشانی این دو مناسبت برنامه‌های با توجه به اهداف تعیین شده توسط رده های سپاه ناحیه اجرا خواهد شد.

,

بقایی برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و سلامت، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، تقدیر از مدافعان سلامت، نشست های بصیرتی، گروه های سرود پاتوقی در محله ها، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، بانگ الله اکبر در شب ۲۱ بهمن، کاروان های موتوری و خودرویی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، شرکت در راهپیمایی خودرو روز ۲۲ بهمن، تولید محتوا اعم از مستند ،فیلم کوتاه ،موشن گرافی در فضای مجازی را برنامه های متنوع سپاه ناحیه همدان در ایام الله فجر دانست و گفت: مردمی شدن مراسمات و برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب شکوهمندی که استوار بر شریعت ،اخلاق و عقلانیت است تبیین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه