اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان خبر داد؛‌

اردوی فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی لرستان به مناسبت دهه فجر

اردوی فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی لرستان به مناسبت دهه فجر
شرفی گفت: اردوی فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی لرستان همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان لرستان همزمان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۵ برنامه مختلف را در نظر دارد که این برنامه ها در همه شهرستان ها برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه ها در این ایام برگزاری اردوی فرهنگی اجتماعی است که دانشجویان در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار حضور پیدا می کنند و اقدام به برپایی جشن انقلاب می نمایند و در این برنامه توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی صورت می گیرد.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: در این ایام یک غرفه در سطح شهر برپا می شود و دستاوردهای انقلاب در این غرفه به نمایش گذاشته می شود تا علاقمندان بتوانند با مراجعه به این غرفه، از دستاوردها بازدید کنند.

,

شرفی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی از دیگر برنامه های دهه فجر است که برنامه ریزی لازم برای این مسابقات صورت گرفته تا به بهترین شکل برگزار شوند.

,

وی بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا بخش عمده ای از برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود ولی تلاش شده تا برنامه ها به گونه ای برگزار شود که اثرگذاری مناسب داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه