اخبار داغ

یادداشت؛

تبلیغات بولتن نویسهای " آشنا " فراتر ازعملکرد دولت

تبلیغات بولتن نویسهای " آشنا " فراتر ازعملکرد دولت
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تاریخ۶مهر سال۹۶در جلسه ای به این نکته اشاره کرده بود که " دولت دوازدهم پرچم مبارزه با فساد را برافراشته نگه خواهد داشت " اما مسئله این است که باید مسئولین دولتی بدانند با تبلیغات نمیتوان نشان مبارزه با فساد را از مردم دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا ،برای اینکه افکار عمومی به واقعیت ها ونیت های صادقانه مسئولین  آگاه شوند، مردم باید بازخورد عملکرد مسئولین را در زندگی خود ببینند و نمیتوان با تبلیغات برای خود عملکرد ساخت، برادر خواهر و پدر ومادر من  ودیگر مردم این جامعه  برای قضاوت در مورد عملکرد مسئولین علاوه بر نگاه  زندگی خود به لیست بلندی از مسئولین که در دوره  دولت یازدهم و دوازدهم از سوی قوه قضائییه دستگیر و روانه زندان شده اند نیز نگاه میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 از برادر محترم رئیس جمهور و بردار معاون اول ریاست جمهوری تا دختران و دامادهایی که هرکدام به واسطه ارتباط خانوادگی با مسئولی، ضرر و زیان های فراوانی به کشور وارد کردند، ضررهایی که بعضا هنوز جبران نگردیده مانند اقدامات مشکوک بانک مرکزی در زمان معاونت برادر زاده محترم آقای عراقچی و یا ضرر و زیان ها و فسادهایی که به واسطه قانون ارز ۴۲۰۰تومانی به کشور وارد گردید که جبران آنها شاید سالها طول بکشد اما در تمام سالها این مردم هستند که باید درد این فسادها و نابخردی ها را تحمل کنند، دردی که برای خیلی از خانواده ها غیرقابل تحمل است.
,
نمیتوان با تبلیغات درد بیکاری کارگرانی که بیکار شده اند التیام داد، کارگرانی که علت بیکاری آنها  واگذاری کارخانه ها  توسط رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیس جمهور به بهانه خصوصی سازی به افراد فاقد صلاحیت بود.
,
درد بیکاری آن کارگر التیام نمی یابد زیرا که آن کارگر و خانواده معصومش بازخورد رفتاری سخنان گوهر بار آقای جهانگیری مبنی بر افراشتن پرچم مبارزه با فساد را در زندگی خود نمی بینند، اقای جهانگیری مظلوم واقعی کارگران  و خانواده های آنها هستند نه دختر وزیر دولت شما که با واردات لباس عامل بیکاری آنها را فراهم آورده است.
,
مجددا تاکید میکنم که لازم است مسئولین بدانند با تبلیغات نمیتوان عملکرد فساد ستیزانه برای خود ساخت زیرا که مردم باید بازخورد عملی اقدامات را در زندگی خود ببینند نه اینکه در صفحات روزنامه ها و سایت هایی که معلوم نیست  آبشخور فکری آنها چیست، بخوانند.
,
جمله شهید بهشتی مبنی بر اینکه" ما شیفتگان خدمتیم نه عاشقان قدرت " جمله ای بسیار دقیق است که منطبق بردین اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی بیان شده است اما مردم در حال حاضربرای مسئولین دولتی چنین ویژگی را قائل نیستند چون با فشارهای اقتصادی و نابسامانی های قیمتی هر روز در حال دست و پنجه نرم کردن هستند و با آمارها و وعده های مسئولین که از تریبونها بیان واز سوی بولتن نویسهای آشنا در سطح جامعه گسترش می یابد مدتهاست که دیگر ارتباطی برقرار نکرده و امیدی هم به آنها ندارند.
,
اما مردم این کشور هنوز صبور و امیدوار به آینده هستند که علت این امیدواری ، نه آمارها و سخنان زیبای مسئولین بلکه امیدشان به فرزندان واقعی این انقلاب است که  میدانند نمیگذارند این مرز پرگهر با عملکرد بی تدبیرانه عده ای به نابودی کشیده شود.
,
امید مردم این سرزمین به جوانانی است که در همین کشور رشد و پرورش یافته اند وحال ، باتلاش و کوشش و پشتکار در حال برطرف کردن مشکلات هستند و محکم و استوار و با قدرت در حال برچیدن بساط شیفتگان قدرت هستند.
,
امید مردم به مسئولین واقعی این انقلاب است که به معنی واقعی کلمه" شیفتگان خدمت" هستند و حتی درشرایط کرونایی نیز ارتباط خود با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را قطع نکرده و به مانند روحیه  واقتدار و صلابت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حال ساختن و در عین حال برچیدن بساط "شیفتگان قدرت" هستند.
,
مردم بصیر کشور عزیزمان به عملکرد قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی که فراتر از تبلیغات و فارغ از هیاهو در حال تلاش و کوشش  وبرخورد با افرادی هستند که قصد انحراف آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی را دارند امید دارند. 
,
 
,
یادداشت: محمد کلماتیان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه