اخبار داغ

دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست خبری:

اعتماد دولت به داخل صفر است/ تعامل با دنیا به معنای تعامل با چند کشور اروپایی و آمریکا نیست

اعتماد دولت به داخل صفر است/ تعامل با دنیا به معنای تعامل با چند کشور اروپایی و آمریکا نیست
جواد عامری با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد گفت: دولت فعلی تمام تخم مرغ‌های خود را در همراهی آمریکا و کشورهای اروپایی گذاشته و اعتماد این دولت به داخل کم و یا در حد «صفر» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جواد عامری» دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری به انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد پرداخت و با بیان اینکه دولت فعلی تمام تخم مرغ‌های خود را در همراهی آمریکا و کشورهای اروپایی گذاشت، گفت: اعتماد این دولت به داخل کم و یا در حد «صفر» است؛  اقتصاد کشور را به سیاست خارجی گره زدند اما نتیجه نگرفتند با این حال دولت هنوز هم به دنبال بحث هایی مثل FATF است، در صورتی که FATF می تواند جلوی این مقداری هم که صادرات داریم را بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به افزایش قیمت بنزین اشاره و  خاطرنشان کرد: سال ۹۸ غیرمنطقی و غیرعقلانی قیمت بنزین را افزایش دادند و  بعد رئیس جهور گفت من خودم هم خبر نداشتم! متاسفانه اعتماد به داخل نشد و همه چیز فدای این شد که می خواهیم یا چند کشور غربی رابطه برقرار کنیم.

,

دلیل خاموشی‌ها تعطیلی شرکت‌های ذخیرسازی گاز است

, دلیل خاموشی‌ها تعطیلی شرکت‌های ذخیرسازی گاز است, دلیل خاموشی‌ها تعطیلی شرکت‌های ذخیرسازی گاز است,

دبیرکل جمعیت ایثارگران به خاموشی‌های اخیر در تهران پرداخت و افزود: راه حل آن ذخیر سازی گاز است اما این دولت شرکت ذخیر سازی گاز را تعطیل کرد. حتی دولت اعتقادی به ساخت پالایشگاه‌ها نداشت.

,

عامری تصریح کرد: ارتباط کم اقتصادی دولت با کشورهای منطقه قابل نقد است، حتی دشمنان عراق و سوریه بیشتر از ما توانستند در این کشورها مبادلات اقتصادی و تجاری داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: میزان قابل توجهی از طلای کشور را به حراج گذاشتند، ۱۸ میلیارد دلار ما به خاطر یک برنامه ریزی غلط از بین رفت. در بحث فرآورده‌های نفتی هم می‌بینیم که دولت اعتقادی به ساخت پالایشگاه نداشت.

,

دبیرکل جمعیت ایثارگران به مشکلات بورس پرداخت و با بیان اینکه در بورس نیز بسیاری از مردم ضرر کردند، اظهار داشت: متاسفانه اعتماد مردم را اینگونه تخریب کردند، اعتماد مردم را به این راحتی نمی شود جلب کرد در دولت بعد هم ما با این مسئله مشکل خواهیم داشت.  

,

تعامل با دنیا به معنای خلاصه کردن جهان به سه کشور اروپایی نیست

, تعامل با دنیا به معنای خلاصه کردن جهان به سه کشور اروپایی نیست, تعامل با دنیا به معنای خلاصه کردن جهان به سه کشور اروپایی نیست,

عامری تاکید کرد: دولت آینده باید با کشورهای دنیا تعامل داشته باشد، البته تعامل با دنیا به معنای تعامل با چند کشور اروپایی و آمریکا نیست.

,

وی با بیان اینکه ما تعامل با دنیا را قبول داریم و دنبال منزوی‌شدن کشور نیستیم، اظهار داشت: اما باید ابتدا از لحاظ اقتصادی خود را در داخل قوی کنیم و چشم به دست خارج نداشته باشیم.

,

دبیرکل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: ما از مجلس هم مطالباتی داریم، اینکه مجلس ۲۵ درصد افزایش حقوق برای همه کارکنان را در نظر گیرد به نظرم عادلانه نیست و بهتر است مجلس در این مصوبات تجدیدنظر کند.

,

عامری تصریح کرد: مجلس تصویب کرده یارانه‌ها را به صورت نقدی در اختیار مردم قرار دهد ولی این می تواند عامل تورم شود و باید برنامه‌ریزی درستی برای این موضوع صورت گیرد. از سویی الان حدود ۸ میلیون نفر بیمه ندارند که مجلس باید برای آنها هم برنامه ریزی داشته باشد.

,

وی در عین حال مجلس یازدهم را انقلابی خواند و گفت: اقدامات قوه مقننه برای ما قابل قبول است.

,

دوره دو قطبی های کاذب گذشته است

, دوره دو قطبی های کاذب گذشته است, دوره دو قطبی های کاذب گذشته است,

دبیرکل جمعیت ایثارگران همچنین با بیان اینکه ما در دوران «پسا برجام» هستیم، افزود: از این رو مذاکره مجدد معنا ندارد، باید اقدامات گذشته را تکمیل کنند و تحریم‌های آمریکا نیز برداشته شود.

,

عامری ضمن انتقاد از مواضع دولتی‌ها پیرامون «پهنای باند اینترنت»، تصریح کرد: دوره دو قطبی‌های کاذب گذشته و نمی‌شود با دو قطبی‌های کاذب به شعور مردم توهین کرد؛ مسئولان به جای این دو قطبی‌های کاذب بی نظمی‌های بازار را رفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه