اخبار داغ

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی عامل ایجاد تحول در تاریخ ایران و جهان شد/ ضرورت ترویج تفکر انقلابی برای پاسداری از ارزش‌ها

انقلاب اسلامی عامل ایجاد تحول در تاریخ ایران و جهان شد/ ضرورت ترویج تفکر انقلابی برای پاسداری از ارزش‌ها
حجت الاسلام حریزاوی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک موجود زنده و دارای هوشمندی برای پشت سر گذاشتن فراز و نشیب هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به تربیت یک جریان زنده توسط امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است و از روز تولد آن توسط امام راحل و قدرتمند شدن آن توسط مردم و به بلوغ و کمال رسیدن تا روزی که این انقلاب منجر به ظهور حضرت حجت ابن الحسن(عج) شود، فراز و نشیب‌‌های پیش روی خود را به طور هوشمند می‌شناسد و پشت سر می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حریزاوی با بیان اینکه یک عقلانیت جامع و درست در مردم ایران وجود دارد، تأکید کرد: این عقلانیت مردم را از سقوط در دره فتنه‌ها و بلایا حفظ میکند و در مسیر رسیدن به اهدف بلند یاری می کند.

,

وی افزود: دیگر ویژگی بسیار مهم و بارز مردم ایران ولایت‌مداری است که باعث می‌شود مردم در هر برهه‌ای، هر چالش در مسیر خود را خوب تشخیص بدهند و با بصیرت عمل کنند.

,

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تفکر انقلابی هلاکت کننده دشمنان است، اظهار کرد: امروز در کشورمان بین همه اقشار مختلف دو دسته افراد وجود دارد آنانی که انقلابی هستند و تفکر انقلابی دارند و آنانی که از این منظر بی‌بهره هستند.

,

حریزاوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی در تاریخ ایران و البته جهان ایجاد کرد، گفت: ترویج تفکر انقلابی یک امر مهم و اساسی محسوب می‌شود.

,

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی موضوع مبارزه با فساد را یکی از مهمترین چالش ها و عارضه های قدیمی انقلاب دانست و گفت: در حال حاضر به خاطر سیاست‌های اشتباه که در بخش های مختلف دولتی شاهد هستیم زمینه برای یک فساد ناهماهنگ و دارای بی انضباطی مشاهده می شود که این فساد یک پدیده ای است که برای انقلاب عارضه محسوب می شود و اتقلاب با عقلانیت خود به شکل خود سامان آن را دفع خواهد کرد.

,

حریزاوی با اشاره به تشکیل قوه قضائیه انقلابی خاطر نشان کرد:  فساد می تواند به یک بحران تبدیل شود اما اگر مردم و مسئولین به وقت شناسایی و موضع گیری کنند و تصمیم بگیرند، می توانند با برنامه ریزی درست با این عارضه مبارزه کنند.

,

وی با اشاره به کذب بودن فساد سازمان یافته در کشور تصریح کرد: با روی کار امدن آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد با قدرت در حال پیگیری است و ادعای فساد سازمان یافته یک ادعای کاذب است و فساد به طور نامنظم اتفاق می افتند و این جریان فساد یک نظام سیستماتیک نبوده بلکه یک جریان کاتوره ای است.

,

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی نفی مجلس و توهین بتوسط برخی گروه ها را یک امر طبیعی خواند و گفت: با روی کار آمدن مجلس انقلابی قوانین فسادزا از بین رفته و امیدواریم با رفتار و اظهار نظر های های نیروهای انقلابی، این مجلس صیانت و با قدرت به مبارزه با فساد در کنار قوه قضائیه ادامه دهد.

,

حریزاوی با اشاره به وظیفه نیرو های انقلابی برای تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی تصریح کرد: نیرو های انقلابی نیز موظف هستند با مراقبت از خود به نام هایی مثل عدالت خواهی و نقد دولت که امری صحیح است در نقشه دشمن نیفتند و با نقد منصفانه به انقلاب اسلامی کمک کنند و ناکامی های دولت را به نام خیانت معرفی نکرده و با هدف قرار ندادن شاکله نظام، امید را در مردم حفظ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه