اخبار داغ

با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان انجام شد؛

ویزیت رایگان بیماران روستای "گلین" به همت گروه جهادی وزارت نیرو+تصاویر

ویزیت رایگان بیماران روستای "گلین" به همت گروه جهادی وزارت نیرو+تصاویر
گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان در روستای چمن گلین سرپل ذهاب اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان در روستای چمن گلین اقدام نموده است.

اکیپ پزشکی و دارویی و تجهیزاتی گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با استقرار در روستای چمن گلین  بخش قلعه شاهین به مدت ۳ روز به روستائیان خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه کرد.

چنگیز کمندی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: هدف ما در درجه اول کمک به بهداشت و درمان مردم است.

وی افزود: با اعزام نیرو و امکانات و تجهیزات پزشکی به روستاهای محروم شهرستان سرپلذهاب برای خدمت به مردم و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مستقر شده ایم.

معاونت امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو تصریح کرد: بیش از ۵۵۰نفر در طول ۳ روز گذشته ویزیت رایگان شده اند و این خدمات تا ۳روز ادامه خواهد داشت.

کمندی اذعان داشت: خدماتی قبیل ویزیت رایگان، طب سنتی، فشارخون، اکسیژن، نوار قلب آزمایش دیابت، قند و چربی خون، قند خون، پزشک عمومی، اتاق سی پی آر، خونگیری، حجامت، جراحی سرپایی و پزشک زنان و خدمات دارویی کامل به مردم به صورت رایگان ارائه شده است.

وی ادامه داد: اکیپ پزشکی حاضر ابتدا بیماری را شناخته و علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و دارویی، آموزش لازم در خصوص بیماری را با آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور به بیماران ارائه شده است.

کمندی با بیان اینکه پیگیری درمان بیماران در دستور کار قرار گرفته اذعان داشت: شماره همراه بیماران برای پیگیری درمان آنها جمع آوری شده و در صورت نیاز به اعزام به مراکز درمانی و بیمارستانها بصورت رایگان اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه