اخبار داغ

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

اجرای بیانیه گام دوم، راهنمای مسیر چهله دوم انقلاب

اجرای بیانیه گام دوم، راهنمای مسیر چهله دوم انقلاب
حجت الاسلام محمودی گفت: مهمترین رسالت و وظیفه همگان در چهله دوم عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه آیین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در حرم امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف متعالی نظام باید با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و تعالیم حیات‌بخش و راهگشای مقام معظم رهبری در راستای تحقق این آرمان‌ها گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سید محسن محمودی, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: با ایستادگی ملت ایران در ۴۰ سال نخست عمر با برکت انقلاب، توطئه‌های دشمنان به شکست انجامیده و جمهوری اسلامی ایران به الگویی بی‌بدیل برای کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده است.

,

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: پیام ملت ایران در بهار چهل و دوم به دشمنانی که می‌گفتند انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند این است که کابوس معاندان و مخالفان نظام هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد.

,

حجت‌الاسلام محمودی تاکید کرد: آن‌هایی که به دنبال جلوگیری از پیشرفت اهداف متعالی انقلاب و نابودی آن بودند، اینک در گور خوراک مار و مور شده‌اند.

,

وی تصریح کرد: دشمنانی که چشم دیدن ما را ندارند، بدانند انقلاب اسلامی با شتاب روزافزون در مسیر رشد و تعالی به پیش رفته و دشمنان راهی جز نابودی ندارند.

,

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب ملت بصیر و ولایی ایران در گوشه گوشه کشور با وجود همه سختی‌ها، مشکلات و کاستی‌ها پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و در صحن حضوری فعال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه