اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده/ نظارت در توزیع کالاها دقیق و مستمر باشد

لزوم حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده/ نظارت در توزیع کالاها دقیق و مستمر باشد
ملانوری با تاکید بر حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، گفت: نظارت باید مستمر، قوی و قاطعانه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی شب گذشته در کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی گفت: امروز ایران یکی از کشورهای مقتدر و امن دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهارکرد: حضور جدی مردم از نظامی که خودشان شکل دادن قابل ستایش است.

,

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: در موقعیت فعلی روزهای خاصی پیش رو داریم که از جمله نوروز تداوم وضعیت بیماری کرونا و در پیش بودن ماه مبارک رمضان است که باید در حوزه تنظیم بازار اقدام کنیم.

,

ملانوری گفت: همه ما به عنوان کارگزار نظام باید تلاش کنیم برنامه‌ریزی در حوزه تنظیم بازار دقیق منسجم و هماهنگ باشد تا بتواند نیازهای مردم را رفع کند.  

,

وی افزود: باید دقت داشته باشیم تا کالا به اندازه نیاز مردم و به راحتی و عادلانه قابل دسترسی باشد و قیمت‌ها قانونی باشد.

,

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر این‌که نظارت بسیار مهم است، تصریح کرد: نظارت باید مستمر، قوی و قاطعانه باشد و با تخلفات به صورت قاطعانه برخورد شود.

,

ملانوری گفت: میزان کالایی که در این جلسه مطرح شد کم نیست اما مهم این است که نظارت شود و در توزیع تخلفی صورت نگیرد.

,

وی با تاکید بر این‌که در مواقع خاص باید همه به کمک یکدیگر بیایند، گفت: حمایت از دو گروه تولید کننده و مصرف کننده باید به صورت جدی انجام شود.

,

استاندار خراسان جنوبی افزود: تولید کننده در شرایط فعلی وضعیت مناسبی ندارد اما در این وضعیت تولید می‌کند که باید مورد حمایت قرار گیرد ضمن اینکه نگاه های سنتی و فنی نیز وجود دارد.

,

مولانوری با تاکید بر اینکه به عنوان مجری قانون باید یک گام جلوتر باشیم، تاکید کرد: در برخی مواقع باید تحکم اداری انجام شود.

,

وی افزود: ممکن است برخی مرغداران اقدام به بیمه یا حتی واکسیناسیون مرغ ها نکند و نظر دیگری داشته باشند که اگر نظر تخصصی بر بیمه و واکسیناسیون و حتی موارد دیگر است و این به نفع مرغدار است باید با تحکم اداری برخورد شود چون نفع و مصلحت او در این است که خسارت سنگین به او وارد نشود

,

استاندار گفت: حق مصرف‌کننده نیز نباید تضییع شود و باید تلاش کنیم تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

,

مولانوری تصریح کرد: مرغدار خسارت دیده است باید روحیه و انگیزه به او داده و جویای احوال او شویم.

,

وی تاکید کرد: تولید کنندگان فاقد مجوز باید تعیین تکلیف شوند

,

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برخی افراد غیر مسئول متاسفانه اظهارنظر می‌کند که تکان هایی در بازار می دهد رسانه‌ها کمک و اطلاع‌رسانی کنند و اگر با نظری ممکن است بازار دچار آسیب شود دلیلی ندارد کسی خارج از حوزه خودش اظهار نظر کند.

,

ملانوری ضمن تاکید بر اینکه اظهار نظرها در فضای ملتهب و شکننده امروز اثرگذار است، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت هر روز با رسانه ها ارتباط داشته باشد و نشست خبری بگذارد.

,

وی گفت: خروج مرغ و تخم مرغ از استان را مدیریت کنید خراسان جنوبی تولید کننده بخش عمده‌ای از مرغ و تخم مرغ کشور است اما اولویت بازار داخل استان است.

,

استاندار خراسان جنوبی افزود: ارتباط و تعامل کشتارگاه‌ها با تولیدکنندگان نیز نیازمند نظارت است.

,

مولانوری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی هم افزایی داشته باشند و اگر دستگاهی می‌تواند کمک کند به جلسات تنظیم بازار دعوت شود.

,

وی اظهارکرد: اصناف و بازاریان در طول سال‌ها و روزهای اخیر همکاری جدی و خوبی داشتند به خصوص در مهار بیماری کرونا که اگر همکاری نمی کردند نمی توانستیم از اوضاع نامناسب عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه