اخبار داغ

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبرداد:

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" در اردبیل

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" در اردبیل
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان ادربیل گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت ۱۰ روز در استان اردبیل برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سردار فرهنگ مستعد حصاری صبح  امروز در جمع خبرنگاران  ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت 10 روز در استان اردبیل در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اهداف این رزمایش، افزود: رزمایش الی بیت المقدس با هدف ارتقای امنیت پایدار محلات و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیج بوده و در راستای تدبیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، مبنی بر اینکه بسیج در همه محله‌های کشور و در مقابل حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشند، انجام می‌شود.

,

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: منظور از این رزمایش کمک به ارتقای امنیت در محله‌ها، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بعد دفاعی امنیتی و امدادی و احیاء و به ظرفیت‌رسانی مأموریت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیری در جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم به صحنه آوردن تمام ظرفیت دستگاه‌ها، نهادها و نقش آفرینی اقشار و گروه‌های مختلف بسیج و ارتقاء سطح هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری است.

,

سردار مستعد تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر محور های دفاعی و امنیتی در پایگاه های مقاومت ، جهت کمک به کادر درمانی و جلوگیری از شیوع پیک چهارم کرونا در استان اقدامات پزشکی و درمانی و غربالگری مردم  انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه