اخبار داغ

ارژنگ عزیزی:

خروج مرغ زنده از اردبیل ممنوع شد

خروج مرغ زنده از اردبیل ممنوع شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت‌: برای پیشگیری از کمبود کالاهای اساسی باید از خروج آن به شدت جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی و پلیس راه موظفند از خروج مرغ زنده و کشتار شده فاقد مجوز دامپزشکی جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان ما ، ارژنگ عزیزی  صبح امروز در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت : برای پیشگیری از کمبود کالاهای اساسی باید از خروج آن به شدت جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی و پلیس راه موظفند از خروج مرغ زنده  و کشتار شده فاقد مجوز دامپزشکی جلوگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی بر ضرورت  همکاری با تولیدکنندگان و کشتارکنندگان مرغ برای تسهیل در روند تولید تاکید کرد و افزود: نباید  عده ای سودجو با دریافت انواع نهاده‌ها به قیمت دولتی‌، فرآورده گوشت مرغ را از استان اردبیل خارج کنند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ناظر نرخ های مصوب بر مرغ از مرغداری تا کشتارگاه بر عهده سازمان جهادکشاورزی است و از کشتارگاه تا مراکز توزیع و عرضه وظیفه بازرسان و سازمان صمت است و باید در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی شود.

,

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون تنظیم بازار ، اتحادیه‌ها ، تولیدکنندگان و کشتارکنندگان در اجرای این مصوبه که تا زمان رسیدن قیمت گوشت مرغ به نرخ مصوب 204 هزار ریال ادامه می‌یابد باید بیش از پیش همکاری کنند.       

,

عزیزی با اشاره به اینکه میانگین کشتار روزانه گوشت مرغ در استان 115 تا 120 هزار تن است اظهار داشت:  از این میزان حدود 95 هزار تن مربوط به مصرف درون استان اردبیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه