اخبار داغ

قائم مقام معاونت سیاسی حزب موتلفه اسلامی:

مهمترین وظیفه امروز ما به‌عنوان سربازان ولایت، تقویت نظام اسلامی است/ آمریکا قصد دارد در آستانه انتخابات نظام را تهدید کند

مهمترین وظیفه امروز ما به‌عنوان سربازان ولایت، تقویت نظام اسلامی است/ آمریکا قصد دارد در آستانه انتخابات نظام را تهدید کند
بومیان گفت: مهمترین وظیفه امروز ما به‌عنوان سربازان ولایت تقویت نظام اسلامی است. ملت ایران توانستند با هدایت امام(ره) و مقام معظم رهبری گام اول انقلاب اسلامی را بخوبی بردارند و دستاوردهای ارزشمندی هم بدست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ قائم مقام معاونت سیاسی حزب موتلفه اسلامی در اجتماع اعضای قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه الله عج شهر جم، گفت: مهمترین وظیفه امروز ما بعنوان سربازان ولایت تقویت نظام اسلامی است. ملت ایران توانستند با هدایت امام(ره) و مقام معظم رهبری گام اول انقلاب اسلامی را بخوبی بردارند و دستاوردهای ارزشمندی هم بدست آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی تاکید کرد: کشور ما که در دوران ستمشاهی مستعمره آمریکا شده بود، امروز استکبار جهانی را به زانو درآورده و حتی مایه افتخار برخی ملت های آزادیخواه است.

,

قائم مقام معاونت سیاسی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نظام اسلامی همواره در معرض تهدید دشمنان بوده و امروز نیز با شیوه های گوناگون تلاش می کنند به این نظام ضربه بزنند.

,

بومیان با اشاره به اوضاع آمریکا، گفت: د‌ولت جدید آمریکا مقابله با جمهوری اسلامی را با شیوه دیگری ادامه می دهد. دشمن در تلاش است در آستانه انتخابات نظام را تهدید کند.

,

وی افزود: حربه آنها کاهش حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ میباشد که ان شاءالله با مشارکت حداکثری مردم تیر آنها به سنگ خواهد خورد و این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه