اخبار داغ

یادداشت؛

دهه فجر و مسئولیت ما

دهه فجر و مسئولیت ما
مسئولیت امروز همه ما تبیین صحیح ارزشها، تلاش برای تحقق و حفظ این مهم است تا پاسدار واقعی ارزشها باشیم؛ ارزشهایی که در میادین دفاع آن سردارانی به اوج کمال رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ بهمن ، تکریم وتجدید بیعت با شهیدان و رهروی از راه باغبان لاله ها امام خمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره ؛ برای هشدار ، تذکر و بیداری.

,

بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید بیعت ما می آورند تا فراموش نکنیم که ، باغبان لاله ها امام رحمه الله بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

,

در هر بهمن ، امام رحمه الله است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش بوی  یاس می دهد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند

,

بهمن همیشه در راه است ؛ سلام بر تو ای روح خدا ، سلام بر تو که از نظرها پنهان و در دل ها جاودانه ای و راهت با علم و پرچم انقلاب به دوش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای استمرار خواهد داشت

,

خمینی عزیز ؛ آن دل که به یاد تو نباشد دل نیست ، قلبی که به عشقت نتپد جُز گِل نیست ، آن کس که ندارد به سر کوی تو راه

,

از زندگیِ بی ثمرش حاصل نیست، حال که بیش از  چهار دهه از همراهی امت با انقلاب اسلامی و جانشین بحق ( رهبری فرزانه انقلاب ) میگذرد؛ مسئولیتی سنگین تر از انقلاب کردن بر دوش ما نهاده است و آن حفظ آرمانها ، ارزشهای والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

,

ارزشهایی که پشتوانه آن تلاش و جهاد امام خوبیها از دهه چهل تا پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد و همراهی انقلابیون برای به ثمر نشستن این نهال بود که با خونهای پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس،  مدافعین حرم و شهدای امنیت و سلامت آبیاری و رشد کرد.

,

 انقلابی که موجب تحول بنیادی برای خدمات رسانی به ملت بزرگ ایران اسلامی و جهان اسلام شده است و استمرار آن تمدن بزرگ اسلامی در جهان می باشد

,

مسئولیت امروز همه ما تبیین صحیح ارزشها ، تلاش برای تحقق و حفظ این مهم است تا پاسدار واقعی ارزشها باشیم؛ ارزشهایی که در میادین دفاع آن سردارانی به اوج کمال رسیدند و با خونهایشان درختی را تنومند کردند که در سایه رهبری پیامبرگونه امام راحل خمینی کبیر هدایت یافتند و دلهای صیقل زده را در طریق سعادت قرار دادند

,

رهبری فرزانه مقام معظم رهبری سایه بانی گسترده به گستردگی جهان اسلام با نگاههای تیزبین و اندیشه ای ژرف و عمیق از آموزه های انقلابی مکتب امام رحمه الله هدایتگری دارد و با روشنگری و بصیرت افزایی نظام مقدس در سخت ترین بحرانها؛ این کشتی انقلاب را ناخدایی کرد و به ساحل امن هدایت میکند.

,

این نعمت بزرگ رهبری هدایتگر، شکری هزاران می طلبد و امروز مائیم با پیمانهای ناگسستنی خود با امام رحمه الله و خون شهیدان انقلاب اسلامی و یاران دلسوز و وفادار دوران دفاع مقدس تا با بصیرت و روشن بینی ها تحت ولایت مقام معظم ر هبری همسو و همگام و همراه نظام مقدس بوده و باشیم.

,

انقلابی که منشا بسیاری از خدمات ارزنده از سالهای اولیه پیروزی تاکنون در همه ابعاد و به گستردگی ایران اسلامی که مهمترین آن امنیت است گسترده شده است و جای جای ایران اسلامی تا دورترین نقاط از نعمات و خدمات این انقلاب بهره گرفته اند و تحول و تغییری بنیادی در توسعه زیر ساختها و خدمات عمومی و رفاهی بدست آمده است و این همان نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,

عبدالرسول جوادی بالاجاده

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه