اخبار داغ

سردار اشتری:

تعارف با کسی نداریم؛ امنیت مردم خط قرمز پلیس است

تعارف با کسی نداریم؛ امنیت مردم خط قرمز پلیس است
فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس با اشرار، گروه‌های تروریستی ، قاچاقچیان و هرکسی که بخواهد به مردم ظلم کند براساس قانون و شرع با اقتدار برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در چهل و سومین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام این مطلب که دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری مردم به رهبری حضرت امام است اظهار داشت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی پشت سر می گذاریم که استکبار جهانی آمریکا اعلام کرده بود که پیروزی انقلاب را مردم نخواهند دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرمانده ناجا تصریح کرد: ترامپ لعنتی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران پیشتاز بود و از چند سال پیش علیه نظام و انقلاب و رهبری با رسانه هایشان فعالیت کردند ؛ در حالیکه مردم با رهبری امام این انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز جشن پیروزی را برگزار می کنند.
,
 
,
وی گفت: رییس جمهور منفور آمریکا در چه وضعیتی است؛هر چند برای ما و ملت ما فرقی نمی کند چه کسی در راس آمریکا باشد اما این شخص که تمام توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب گذاشته بود و دستش به خون شهید سلیمانی آغشته بود در بین مردم خود نیز رای نیاورد و ما از این بابت خوشحالیم.
,
 
,
وی با اشاره به تحریم ها گفت: بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ هر روز یک توطئه علیه کشور انجام شد؛ حرکت منافقان، حوادث پاوه و شرق و غرب کشور، جنگ تحمیلی که مردم با تمام توان ایستادند و بعد اتفاقاتی که افتاد فتنه سال ۸۸،۹۶ و ۹۸ اما ملت مسلمان ما ایستاد و این روزها جشن انقلاب را برپا کرده است.
,
 
,
سردار اشتری تصریح کرد: ما براساس گام دوم حضرت آقا این راه را با قدرت و مقتدر تر ادامه می دهیم؛ امروز جمهوری اسلامی راه خود را با قدرت ادامه می دهد. امروز بالاترین نعمت کشور نعمت امنیت است و قدرتمند‌تر از دهه اول انقلاب هستیم و امیدواریم این امنیت را با حضور مردم بصیر و شما که باید باعث نظم و امنیت کشور باشید ارتقا دهیم.
,
 
,
سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است و باید به گفته فرمانده معظم کل قوا نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز نیروی مسلح باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: کار نیروی انتظامی خیلی حساس تر از سازمان های دیگر است ما نیروی عظیم انتظامی هستیم که جامعه محور بوده و با مردم ارتباط مستقیم داریم و باید اقتدار توام با مهربانی و عدالت در ما باشد؛ اگر افرادی به ما مراجعه می کنند باید نگاه ما عادلانه و مهربانانه باشد و اقتدار ما برای کسانی است که قانون گریز بوده و به حقوق مردم تعدی می کنند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: اقتدار ما برای اشرار، گروه های تروریستی و قاچاقچیان است که می خواهند به مرز و حقوق ما تعدی کنند و در شهرها نیز هر کسی بخواهد ظلمی به مردم کند ما براساس قانون و شرع برخورد می کنیم وتعارف با کسی نداریم امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.
,
 
,
وی ادامه داد: درصد بالایی از مردم که به ما مراجعه می کنند در حقشان ظلم شده است و باید با آنها مهربانانه رفتار کنیم.
,
 
,
اشتری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: رهبر از مهربانی و اقتدار نیروی انتظامی تشکر کردند و این به معنی این است که باید این مسیر را ادامه دهیم.
,
 
,
فرمانده ناجا افزود: دانشگاه علوم انتظامی باید به سمت حرفه ای شدن برود و در حوزه تقویت دینی انقلابی خودمان بکوشیم.این اقدامات در حال انجام است، اما باید خودمان در جهت تقویت پایه های دینی و انقلابی خودمان نیز کوشا باشیم و باید خود خودصیانتی داشته باشیم. ما در داخل یک اتاق شیشه ای هستیم و باید مراقب رفتارمان باشیم.
,
 
,
سردار اشتری خاطرنشان کرد: در بحث علم آموزی همه باید در این مسیر حرکت کنیم و توان دانش خود را باید ارتقا دهیم. آشنا به علوم و فنون روز باشیم و باید یک پلیس هم در دوران تحصیل و هم در دوران خدمت چابکی و چالاکی خاص خود را داشته باشد و باید به سمت ورزشهای تخصصی مورد نیاز پیش برویم.
,
 
,
وی ادامه داد: باید با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و روحیه جوانی ماموریت‌هایتان را به خوبی انجام دهید. همچنین باید سطح علمی دانشگاه روز به روز ارتقا یابد و از همه ظرفیت های نیروی انتظامی و خارج از ناجا استفاده کنیم و دانشگاه علوم انتظامی و دانشگاه نیروی مسلح باید در بین همه دانشگاه‌های کشور مرجع باشند اگرچه الان جایگاه خوبی داریم اما باید این جایگاه را پیشرفت و ارتقا بدهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه