اخبار داغ

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

دوگانگی فساد و مشکلات مردم قابل قبول نیست

دوگانگی فساد و مشکلات مردم قابل قبول نیست
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفکر انقلابی به تمام دنیا صادر می شود گفت: دوگانگی فساد و مشکلات مردم برای ما قابل قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پرهیزگاری مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با تبریک دهه پرفروغ فجر در چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با همه توان بدنبال سرنگونی انقلاب اسلامی و در این اندیشه بود که می تواند انقلاب را به دوران پهلوی برگرداند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی انقلاب نوپای ایران جنگ 8 سال دفاع مقدس را طراحی کردند اما خوشبختانه و با مقاومت و رهبری امامین انقلاب امروز جشن چهل و دومین سالروز پیروزی را برگزار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: به برکت خون شهدا انقلاب شکوهمند اسلامی تداوم خواهم داشت وفرزندان این انقلاب که تفکر انقلابی را به دنیا سایه  گسترانده است را صادر خواهند کرد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس، جغرافیای وسیع تری از انقلاب به دنیا صادر شد و امروز در جهان حرف اول را می زنیم گفت: پس از ریختن خون شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سلیمانی عرصه جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد شده و جغرافیای ما، مرزهای بین المللی هستند که انقلاب اسلامی را فریاد می زدند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگیش را با براندازی نگیرد اما امروز در سال 42 انقلاب هستیم تاکید کرد: قیام آینده جهانی قیام مستضعفان در سراسر عالم است که از نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی درس گرفته اند.

,

پرهیزگاری اذعان داشت: یکی از مهمترین ارکان انقلاب مردم، حفظ جمهوری اسلامی ایران به واسطه مردم است  و در گردنه های سخت ،مردم ما پای انقلاب مانده  و در فتنه ها، آشوب ها  و در نداری و سختی ها  پای انقلاب ایستادند تا گزندی به آن نرسد.

,

او در ادامه افزود: اگر نا اهلی در جمهوری اسلامی ورود کند مردم هستند که اجازه نخواهند داد کیان انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند

,

وی مطالبه گری بسیج دانشجویی را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: دانشجویان در کنار مردم مشکلات شان را از مسولان مطالبه می کنند .

,

مسئول بسیج دانشجویی استان به بحث حقوق کارگری کارخانه قند یاسوج در این رابطه اشاره کرد و گفت: از بی تفاوتی و کم تفاوتی برخی مسولان که شب به راحتی سر بر بالین می گذارند گلایه داریم.

,

پرهیزگاری اظهار داشت: شاید تلاش های خوبی هم صورت گرفته باشد اما مطلوب نیست و باید با تلاش شبانه روزی حل مشکلات این کارگران را به سیاسی بازی های داخل استان ترجیح داد.

,

این مسئول بسیجی تاکید کرد: تغییر فرماندار در دقیقه ۹۰ دولت واجب تر است یا حل مشکلات کارگران؟ اولویت کار مسولان باید مردم و حل مشکلات مردم باشد انتظار داریم مسولان ورود کنند .

,

پرهیزگار خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰ سال از سفر رهبر انقلاب به استان می گذرد و هنوز ۲۰۰ قطعه زمینی که قرار بود به مستضعفین داده شود هنوز به دست آنها نرسیده است .

,

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه 2 گانگی فساد و وجود مشکلات مردم برای ما قابل قبول نیست گفت: ما شاهد زمین خواری و کوهخواری ها هستیم ، مسئولان نه می توانند جلوی این فسادها را بگیرند و نه می توانند مشکلات مردم را بر طرف کنند و این دوگانگی قابل قبول نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه