اخبار داغ

نماینده بجنورد:

رای من به طرح شفافیت آرا نمایندگان مثبت بود

رای من به طرح شفافیت آرا نمایندگان مثبت بود
سید محمد پاکمهر با اشاره به اینکه نمایندگان وکیل مردم هستند، گفت: حق مردم است که از آرا نمایندگان در مجلس نسبت به طرح های مختلف مطلع شوند و رای من نسبت به طرح شفافیت آرا در مجلس مثبت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد پاکمهر، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، گرمه و جاجرم، رازو جرگلان، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک  با بیان اینکه رای من به لایحه آرای شفافیت نمایندگان مثبت بود، اظهار داشت: برای تصویب طرح، دو سوم آرا نمایندگان نیاز است که بخاطر کم بودن سه رای فعلا در این مرحله بحث شفافیت آرا رای نیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: نمایندگان در واقع وکیل مردم هستند و مردم آنها را به وکالت انتخاب کرده اند تا به نیابت از آنان تصمیم بگیرند، بنابراین حق آنهاست از تصمیمی که نمایندگان برایشان می گیرند، مطلع باشند.

,

پاکمهر با بیان اینکه قوانین وضع شده باید به نفع مردم باشد، گفت:  با شفافیت آرا نمایندگان مردم نسبت به همه دیدگاه های نماینده خود آگاه می شوند و نماینده نیز در صورت رای نادرست باید تاوان آن را بپردازد.

,

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی ادامه داد: مردم باید نسبت به میزان توانمندی علمی، تصمیم گیری و تصمیم سازی نمایندگان جهت رفع مشکلات مردم و دغدغه های نظام آگاه باشند.

,

پاکمهر با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به تصمیمات نمایندگان قضاوت کنند، گفت: مردم این جایگاه را به نمایندگان داده اند، بنابرین حقشان این است که ازتصمیمات مطلع باشند و اجرایی شدن این طرح قطعا ایجاد اعتماد سازی بالایی می تواند داشته باشد.

,

وی گفت: مردم باید نسبت به وضعیت مالی نماینده خود از زمانی که وارد مجلس شده، مطلع باشد، همچنین با توجه به مشخص بودن حقوق نمایندگان دانستن و آگاه شدن مردم از شرایط مالی نماینده در بدو ورود به مجلس ایجاد اعتماد می کند و اینکه بعد از گذشتن چهار سال و اتمام دوره نمایندگی چه تغییری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه