اخبار داغ

مربیان پیکان و ماشین‌سازی چه گفتند؟

پاشایی: تمرکزمان روی پرتاب اوت نیست/ اخباری: امیدوارم درس خوبی به تارتار پس بدهم

پاشایی: تمرکزمان روی پرتاب اوت نیست/ اخباری: امیدوارم درس خوبی به تارتار پس بدهم
مربیان دو تیم پیکان و ماشین‌سازی پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ماشین‌سازی تبریز حضور یافته بود، اظهار داشت: درگذشت علی انصاریان، پیشکسوت محبوب و دوست‌داشتنی فوتبال را خدمت جامعه بزرگ ورزشی کشور و خصوصاً خانواده محترم انصاریان تسلیت می‌گویم. پس از تغییرات کادر فنی ماشین‌سازی، این تیم واقعاً متحول شده و بازی باکیفیت، جسورانه و پُرتلاشی ارائه می‌کند. فکر می‌کنم نتایج ماشین‌سازی در شأن بازی و کیفیت این تیم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه خودروسازان می‌دانند چه کار سختی پیش رو دارند، تصریح کرد: بازی بسیار سخت و مهمی خواهیم داشت. پیکان تیمی جوان بوده و کیفیت خوبی در لیگ امسال از خود نشان داده است. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم این مسابقه را با بازی خوب و کسب سه امتیاز ترک کنیم و خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

,

مربی پیکان درخصوص اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان و تغییر خط‌کشی زمین خاطرنشان کرد: نگاه ما رو به جلو است و دیدگاه حرفه‌ای یاد داده به گذشته،‌ تنها به عنوان یک تجربه نگاه کنیم. مردم ما فوتبال‌فهم و بهترین قاضی هستند و بهترین تحلیل را درباره اتفاقات بازی با فولاد انجام می‌دهند. سعید آذری خیلی شجاعانه عذرخواهی کرد و با صحبت‌های او، دیگر بحثی درباره دیدار با فولاد نداریم.

,

پاشایی در پاسخ به این پرسش که چند امتیاز پیکان با اوت دستی به دست آمده است، بیان کرد: همه این تیم‌هایی که از ما ایراد می‌گیرند، آرزو دارند یک اوت‌انداز مانند نادر محمدی داشته باشند. برخی تیم‌ها بازیکنی را فقط به این دلیل می‌گیرند که ضربات ایستگاهی را به‌خوبی می‌زند. آیا ما می‌توانیم بگوییم ضربات ایستگاهی نزنید یا ایستگاهی‌زن نگیرید؟ اوت هم یک نوع شروع مجدد است و ما تاکنون تنها دو امتیاز با پرتاب اوت گرفتیم. همه می‌دانند تاکتیک‌های خیلی خوبی داریم و روی آن کار می‌کنیم.

,

« پرتاب اوت هم شاید حربه‌ای برای رسیدن به منطقه خطر حریف باشد، اما بحثی تاکتیکی نیست و تمام تمرکزمان روی آن نیست.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: امیدوارم دوستانی که ایراد می‌گیرند، به تیم خود نگاه کنند و بدانند کار خودشان مهم‌تر از ایراد گرفتن از ماست. تیم خودمان اولین مسئله است و نمی‌توانیم از شکل بازی حریفان ایراد بگیریم. از الان مطمئنم نادر محمدی برای سال‌های آینده، خواهان زیادی خواهد داشت و به خاطر شرایط فوتبال کشور، تیم‌های بالای جدولی به دنبال او می‌روند. نمی‌شود هیچ ایرادی گرفت و تا می‌توانیم، از این حربه (پرتاب اوت) استفاده می‌کنیم.

,

مربی پیکان درباره بازی با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مهم‌ترین مسئله برای ما، دیدار با ماشین‌سازی است. امیدوارم از این مسابقه به سلامت عبور کنیم. پس از آن برنامه‌ریزی و هدف خاصی داریم که ان‌شاءالله در موقع خود انجام خواهیم داد.

,

پاشایی درخصوص هدفگذاری پیکان برای لیگ بیستم تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را برای باشگاه بزرگ پیکان کسب کنیم. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم و با همه توان، برای کسب بهترین رتبه لیگ امسال بجنگیم.

,

وی در مورد غایبان تیمش مقابل شاگردان سعید اخباری خاطرنشان کرد: محروم نداریم، اما دو تا سه بازیکن پیکان مصدوم هستند که وضعیت بازی کردن آنها تا فردا مشخص می‌شود.

,

اخباری: برای مقابله با پیکان برنامه داریم

, اخباری: برای مقابله با پیکان برنامه داریم,

سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: من هم به نوبه خودم درگذشت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم که سابقه بازی در فوتبال تبریز را هم دارد. ما فردا با تیمی بازی داریم که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان بسیار خوب است. یکی از فنی‌ترین مربیان ایران، یعنی مهدی تارتار سرمربی این تیم است که بنده افتخار شاگردی‌شان را دارم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم که امیدوارم فردا بتوانم درس پس بدهم.

,

وی درباره اینکه تیمش خوب بازی می‌کند اما هنوز نتیجه نگرفته، گفت: ما سعی کردیم تیمی که جدید است و تمام نفرات فصل قبل رفته‌اند و 20 بازیکن جدید هستند را کنار هم هماهنگ کنیم. در تمرینات دنبال این هستیم که بازیکنان ما بتوانند هم زمان دفاع و هم زمان حمله بتوانند به خوبی توپ را در اختیار بگیرند و پاس بدهند. کمی نتایج و شکست‌ها به لحاظ روحی به بازیکنان ما ضربه زده است، اما باید نتیجه بگیریم که شرایط روحی تیم بهتر شود.

,

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: همه دیدند که تیم ما در یک سری بازی‌ها مستحق شکست نبود و نباید می‌باختیم. با این حال اگر تیم ما یکی دو بازی را ببرد، بردهای متوالی‌اش آغاز می‌شود. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و فوتبال با کیفیتی هم ارائه می‌کنیم و مطمئن هستم به نتیجه گیری که برسیم، می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. سبک بازی پیکان هم به نوعی است که به ما کمک می‌کند بازی بهتری ارائه کنیم و فردا منتظر یک بازی زیبا باشید.

,

اخباری در پاسخ به این سؤال که آیا ماشین‌سازی برای بقا در لیگ برتر امیدی دارد یا نه، گفت: کاملاً امیدواریم که این تیم در لیگ برتر بماند. به خصوص پتانسیلی که بازیکنان ما مقابل پرسپولیس، فینالیست آسیا نشان دادند. همینطور بازی مقابل مس رفسنجان و سپاهان آنها نشان دادند پتانسیل بالایی دارند. این تیم صد درصد در لیگ برتر خواهد ماند و اولین سه امتیاز را که بگیریم شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

, اخبار,

وی در واکنش به این سؤال که تیم پیکان تا به حال دو امتیاز از اوت دستی گرفته است و چه راهکاری برای مقابله با این تاکتیک تیم حریف دارد، گفت: البته پیکان بیشتر از دو امتیاز از اوت دستی گرفته است، اما هر تیمی بود از این پتانسیل استفاده می‌کرد و ما هم احترام می‌گذاریم. سعی می‌کنیم با تدابیری که داریم مقابل اوت دستی‌ها را بگیریم که ابتدا باید با بستن فضاها و سپس نقشه‌های دیگر کار خود را پیش ببریم. پیکان مانند ماشین سازی تیمی ریشه‌دار و قدیمی است و یک کادرفنی خوب هم در این تیم حضور دارد. تاکتیک آنها فقط اوت دستی نیست و تاکتیک‌های دیگری هم دارند که ما به شناخت از آنها رسیده‌ایم. البته ما فردا تغییر تاکتیک هم داریم و برای این بازی شاید به ترکیب تیم هم دست بزنیم و با توجه به اتفاقاتی که از آقای تارتار یاد گرفتم، سعی می‌کنیم یک بازی خوب انجام دهیم.

,

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: تنها ایراد بازی این است که فردا پخش زنده نیست و ممکن است اتفاقات داوری دیده نشود. البته ما باید به داور بازی فردا کمک کنیم و داور جوانی است که نباید استرس به او بدهیم. با این حال نمی‌دانم این چه رسمی است که در فوتبال ایران سعی دارند صحنه‌های 50-50 را به سود تیم میزبان سوت بزنند در حالی که من تمام فوتبال‌های اروپایی را دنبال می‌کنم و تا به حال چنین چیزی را ندیدم. اصلاً میزبانی یا میهمانی در قضاوت داوران اروپایی معنایی ندارد، با این حال تا به حال نشده چه ما میزبان باشیم چه میهمان صحنه‌های 50-50 را به سود ما سوت بزنند. با این حال تنها خواسته‌ای که داریم این است که در بازی فردا عدالت رعایت شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه