اخبار داغ

توسط استاندار یزد انجام گرفت؛

افتتاح ۳۹ طرح افتتاح و اجرای سه طرح کلنگ‌زنی در دهه فجر در بهاباد

افتتاح ۳۹ طرح افتتاح و اجرای سه طرح کلنگ‌زنی در دهه فجر در بهاباد
۳۹ پروژه عمرانی خدماتی کشاورزی آبرسانی و صنعتی، بهداشتی وگازرسانی در سفر یکروزه استاندار یزد به شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، استاندار یزد در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۸ روستای دهستان جلگه شهرستان بهاباد، بر آینده روشن این شهرستان در حوزه سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمدعلی طالبی در این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام با سعادت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه مجموعه شرکت گاز استان یزد، مجموعه‌ای پویا و فعال در استان به شمار می‌آید، به اهمیت تأمین این زیرساخت برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: گاز، به‌جز ضرورت استفاده و بهره‌گیری در منازل مسکونی، نقش مهم و تأثیرگذاری در بحث تأمین زیرساخت برای توسعه سرمایه‌گذاری دارد که خوشبختانه با تأمین این شبکه مهم انرژی در استان، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های مختلف در یزد فراهم آمده است.

,

استاندار یزد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید نیز به موضوع تأمین گاز در شهرستان بهاباد به خوبی پرداخته شده است افزود: در زمینه تأمین آب شرب و برق مورد نیاز شهرستان بهاباد نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و با ایجاد نیروگاه‌های جدید و خورشیدی، افق آینده سرمایه‌گذاری در شهرستان بهاباد بیش‌ازپیش روشن است.

,

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت همراهی و همدلی همه مسئولان و مردم شهرستان بهاباد برای کمک به توسعه شتابان این شهرستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط خوبی که برای سرمایه‌گذاری در شهرستان بهاباد به وجود آمده این موقعیت را قدر بدانیم و فرصت توسعه سرمایه‌گذاری این منطقه را با حفظ مصالح شهرستان فراهم‌سازیم.

,

استاندار یزد بابیان اینکه کارهای خوبی در شهرستان بهاباد و روستاها انجام شده است افزود مشکلات مربوط به آب شرب روستاها شهرستان بهاباد و بخش مرکزی و آسفیچ در سایر خدماتی که ارائه می‌شود مرتفع شود.

,

وی در پایان با اشاره به اشتغال‌زایی خوب ایجاد شده در شهرستان بهاباد، بر رعایت مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ و تعامل بخش خصوصی و دولت برای رفع نیازهای عمده و اساسی شهرستان بهاباد تأکید کرد.

,

استاندار یزد به واژه مهاجرت معکوس به روستاهای بهاباد اشاره کرد و افزود: اگر ما به‌عنوان دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های عمومی وظایف و مسئولیت را در قبال مردم انجام دهیم و از ظرفیت‌های مؤسسات و بنیادهای برکت و علوی استفاده شود قطعاً کمک بسیار بزرگی در آبادانی روستاها خواهیم داشت و مردم روستاهای بهاباد با مهاجرت معکوس به این روستاها از رشد مؤثری برخوردار خواهند شد.

,

شایان‌ذکر است در این مراسم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی، پروژه گازرسانی به ۸ روستای دهستان جلگه بهاباد بااعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و قابلیت نصب ۴۰۰ انشعاب به بهره برداری رسید. ‌

,

افتتاح 39 طرح افتتاح و اجرای سه طرح کلنگ زنی در دهه فجر در بهاباد

, افتتاح 39 طرح افتتاح و اجرای سه طرح کلنگ زنی در دهه فجر در بهاباد, افتتاح 39 طرح افتتاح و اجرای سه طرح کلنگ زنی در دهه فجر در بهاباد,

در ادامه سفر استاندار یزد به بهاباد ۹ پروژه بخش کشاورزی بااعتبار ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ۴ پروژه پهنه دامداری علی‌آباد واحد گلخانه در بخش آسفیچ، آبیاری ۱۹۱ هکتاری کم‌فشار آسفیچ و پرورش شترمرغ از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد همچنین کلنگ احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری آسفیچ نیز به زمین زده شد.

,

مهمترین این پروژه‌ها عملیات اجرایی کمربندی دهستان جلگه از روستای درب هنز تا کارخانه کیمیاداران به طول 15 کیلومتر، احداث پمپ‌بنزین و مجتمع رفاهی بین‌راهی آسفیچ، مجتمع دامداری و گلخانه‌ای آسفیچ و فاز دوم آب‌رسانی به 54 روستای بخش آسفیچ می‌باشد.

,

کلنگ ساخت احداث مجتمع آب‌رسانی به 58 روستای بخش آسفیچ بهاباد بااعتباری بالغ‌بر 29 میلیارد ریال و احداث 43 کیلومتر خط انتقال آب از بهاباد به 58 روستای بخش آسفیچ، افتتاح و بهره برداری از مجتمع دامداری کویر در روستای علی‌آباد بخش مرکزی بهاباد با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال با استقرار 53 واحد و ایجاد اشتغال 55 نفر، افتتاح گلزار شهید سید محمدابراهیمی تنها شهید روستای علی‌آباد بخش مرکزی بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال، افتتاح مجتمع پرورش شترمرغ در بخش آسفیچ، افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستای ده جمال بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح جاده بنستان سرکازه بااعتباری بالغ‌بر 16 میلیارد ریال از پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار یزد در بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه