اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید/ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید/ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید

, انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید, انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه کرد و به ملت‌های مسلمان قدرت و هویت بخشید و موجب تحلیل قدرت‌های شرق و غرب شد.حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: به خاطر همین قدرت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان از آن نفرت دارند.

,

وی ادامه داد: باید با تدابیر اعلام شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه حجاب موجب پیشرف بانوان می‌شود، اظهار داشت: بانوان در خانواده محور هستند و خانواده مقدس ترین و پر برکت ترین مبنا و نهاد است که انسان تربیت می‌کند.

,

وی بیان کرد: تشکیل خانواده از نشانه‌های لطف و عظمت خداوند متعال است و مقام زن در آن به عنوان محور خانواده است.

,

وی ادامه داد: خانواده در غرب رو به افول است و فرزندآوری امروز طبق سخنان رهبری یک وظیفه مهم بوده و ارزش زنان خانه دار از همه والاتر است.

,

امام جمعه ارومیه با اشاره به آداب‌ و سیره زندگی اسلامی گفت: خداوند بزرگترین نعماتش مساله بیان و صحبت کردن است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: یکی از چیزهای بسیار مهم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که با گسترش فضای مجازی ادب اسلامی دارد کمرنگ می‌شود و بایستی این موضوع از جامعه جمع شود.

,

وی اظهار داشت: اگر کسی سو استفاده‌ از بیت المال کند مساله اول وظیفه افرادیست که باید بررسی کنند ولی این روزها افرادی وارد فضای مجازی شدند و با این جمله آبروی مردم و مسوولان را می‌برند.

,

وی افزود: بهتان و تهمت نباید در فضای مجازی و رسانه وجود داشته باشد و هرکسی به مومنان بهتان بگوید باید در روز قیامت پاسخگو باشد.

,

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود

, دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود, دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: امام راحل(ره) با اتکال به خداوند متعال در مقابل طاغوت و دنیا ایستاد.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی، در همه موضوعات تبیین و تشریح شود تا جوانان و نسل امروزی با دستاوردها آشنا شوند.

,

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی، پزشکان هندوستانی در بیمارستان های ما طبابت می کردند، گفت: امروز برکت انقلاب اسلامی در سایر کشورها نیز پزشکان ایرانی به تخصص های مختلف به طبابت مشغول هستند و در زمینه شاخص های سلامت و امید به زندگی ارتقا یافته ایم.

,

حسن زاده با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی بارز برای حفظ کرامت و جایگاه بانوان است، تصریح کرد: امروز بانوان در عرصه های مختلف به نقش آفرینی می پردازند و آن را در اخبار و گزارشات شاهد هستیم.

,

امام جمعه میاندوآب به پیشرفت های علمی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب درصد پیشرفت های علمی به صدم درصد ها می رسید و در رتبه های پایین بود ولی امروز سرعت رشد علمی ایران اسلامی بر اساس آمارهای جهانی در دنیا رتبه نخست است.

,

وی به دستاوردهای سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم در سرنوشت خود نقش داشته و تمام مسئولان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.

,

حسن زاده با بیان اینکه امروز دشمنان با امپراطوری رسانه ای جای حق و باطل را عوض می کنند، تصریح کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای عربستان و آمریکای ضد حقوق بشر را مدافع حقوق بشر و ایران اسلامی را که نماد بارز حقوق بشر است، ضدحقوق بشر می نامند.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: ایران اسلامی امروز به ابرقدرت تبدیل شده است به گونه ای که نخستین صحبت سران دنیا در مورد ایران و قدرت ایران است.

,

وی به پیشرفت های عمرانی در کشور اشاره و اظهار کرد: در بحث عمرانی و توسعه خدمات و دسترسی مردم به خدمات مانند ریلی، گاز و برق و مخابرات و آب ….، امروز ایران اسلامی قدم هایی برداشته که بی سابقه بوده است و علاوه بر مناطق شهری، روستاها نیز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته اند.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: همه باید حول محور ولایت جمع شده و به جای اختلاف، دستاوردها را بیان و آنها را تبیین کرد.

,

حسن زاده افزود: ایران اسلامی امروز در دنیا در زمینه های مختلف پزشکی، علمی و تحقیقاتی در رتبه های نخست یا جزو چند کشور انگشت شمار در دنیا هستیم.

,

وی با بیان اینکه مقاومت و اقتدار هزینه دارد، تصریح کرد: به حول قوه الهی با ولایت‌مداری در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم تا بر بیکاری و مشکلات اقتصادی و…. غلبه کنیم.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید از دوقطبی و دو دستگی خودداری کرد، گفت: ان شالله با معنویت و اتحاد به سرمنزل مقصود برسد.

,

دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود

, دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود, دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود,

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب طی چندین دهه تبیین شود، اظهار داشت: ملت ایران در دوره انقلاب غبار را از چهره مردم زدوده و به انقلاب مد نظر قرآن برگشتند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید طالبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، بیان کرد: دشمنان امروز تلاش می کنند تا دستاوردها انقلاب به فراموشی سپرده شود ولی به لطف خداوند همیشه شکست می خورند.

,

وی ادامه داد: استقلال کشور، اقتدار نظامی و حجاب فاطمی گوشه‌ای از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای کم رنگ کردن اقتدار مردمی را دارند، گفت: باید با بصیرت افزایی و بینشی آگاه اقتدار خود را حفظ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه