اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

۲۲ بهمن برای ملت ایران فراموش‌شدنی نیست/ ایمان و اتحاد مردم سبب پیروزی و حفظ انقلاب شده است

۲۲ بهمن برای ملت ایران فراموش‌شدنی نیست/ ایمان و اتحاد مردم سبب پیروزی و حفظ انقلاب شده است
آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با تاکید بر گرامیداشت روز ۲۲ بهمن گفت: این روز یکی از اعیاد بزرگ مردم ایران بوده و برای ملت ایران فراموش شدنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر مسلمانی باید قدر و ارزش این روز را بداند چرا که پای انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: هر ساله مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن با شکوه بیشتری برگزار می شود اما امسال گرامیداشت روز ۲۲ بهمن به دلیل شیوع کرونا با سالهای گذشته متفاوت خواهد بود.

,

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه ملت این روز را همانند سالهای گذشته گرامی می دارد اما متفاوت‌تر خواهد بود گفت:  ۲۲ بهمن ماه همانند سایر اعیاد روز عید ملت ایران است.

,

وی با اشاره به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن در تاریخ کشورمان ماندگار بوده و فراموش شدنی نیست تاکید کرد: این انقلاب با اتحاد مردم ایران و با رهبریت پیامبر گونه امام راحل به پیروزی رسید.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه تا به امروز این انقلاب با حضور مردم در صحنه با اقتدار تمام در برابر دشمنان ایستاده است عنوان کرد: بعد از این نیز در برابر دشمن خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد دشمن کوچکترین چشم طمع به کشورمان داشته باشد.

,

وی با اشاره به روز ۱۹ بهمن سال 57 گفت: این روز از روزهای غرورآفرین ملت ایران بوده که ارتش جمهوری اسلامی ایران در این روز به مردم پیوست.

,

امام جمعه زنجان تاکید کرد: این روزها همواره در تاریخ ماندگار خواهد بود در این روز  نیروی هوایی در محضر امام  راحل حاضر شده و با از جان گذشتگی با امام و پیشوای خود بیعت کردند که این امر اتفاقی بزرگ در ارتباط با حرکت نیروهای مسلح بود.

,

وی حفظ کلیت انقلاب و نظام را از واجبات دانست و افزود: پای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی دادیم و ملت ایران در مقابل حکومتی که تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد ایستادند و جان خود را فدای انقلاب کردند و در نهایت رژیم طاغوت را از میان برداشته و حکومت دینی را حاکم کردند.

,

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه بر ما واجب است در حفظ این نظام همواره در میدان باشیم اظهار کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری در حفظ انقلاب یک اصل است و باید در حفظ انقلاب همواره به رهنمودها و فرمایشات ایشان توجه داشته باشیم.

,

وی به فرمایشان امام راحل در مورد روز بیست و دوم بهمن اشاره  و ابراز کرد: در ۲۲ بهمن ثابت شد قدرتهای جهان بر ملتی یکپارچه که مقصدشان یک مقصد الهی بود نتوانست غالب شود.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات امام مبنی بر اینکه ۲۲ بهمن ما درسی بزرگی برای ما است بیان کرد: باید در حفظ انقلاب همواره کوشا باشیم و این روز باید در طول زندگی سرمشقی برای ما و نسل‌های آینده ما باشد.

,

وی گفت: مسائل که باعث شد انقلاب پیروز شود همان مسائل باعث حفظ انقلاب خواهد بود که یکی از این مسائل ایمان و اتحاد مردم است.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه همه باید با اتحاد کامل پشت ولایت فقیه باشیم و بدون هیچ ترسی در برابر دشمنان بایستیم گفت: ۲۲ بهمن ماه روز غلبه ایمان بر کفر و طاغوت بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه