اخبار داغ

مربیان پیکان و ماشین سازی بعد از بازی چه گفتند؟

تارتار: اشتباهات جوانان موهای ما را سفیدتر می‌کند/ اخباری: سریعترین کامبک را زدیم اما یک امتیاز به درد ما نمی خورد

تارتار: اشتباهات جوانان موهای ما را سفیدتر می‌کند/ اخباری: سریعترین کامبک را زدیم اما یک امتیاز به درد ما نمی خورد
بعد از بازی پیکان و ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی همراه بود، مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار سرمربی پیکان در نشست خبری پس از توقف خانگی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: به نوبه خودم درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به خانواده‌های آن‌ها صبر بدهد. باورش سخت است. امیدوارم روحشان شاد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تارتار ادامه داد: هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند چون مساوی به درد هیچکدام نمی‌خورد. هردو خوب پرس کردند. دونده و جنگنده بود. ماحصل بازی 4 گل در نیمه اول بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما کم دقت بودیم. در نیمه دوم بازی پایاپای بود و ما برتری محسوسی داشتیم. تا اینکه بازیکن جوان ما اخراج شد. ما تاوان جوان ها را می‌دهیم. او بازیکن خوب ما است اما با اخراجش تیم ضربه خورد. هر کدام از دو تیم می توانستند برنده باشند. این بازی تمام شده،باید از این بازی درس بگیریم که در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

,

سرمربی تیم پیکان در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: یکی دو صحنه شک برانگیز وجود داشت که من دور بودم. داور و همکارانش عملکرد خوبی داشتند و کار آنها تأثیرگذار نبود اگر آن دو صحنه مشکلی نداشته باشد قضاوت خوبی را انجام دادند.

,

وی با اشاره به جوان‌ بودن تیمش تصریح کرد: ما غفلت کردیم و این به جوان بودن تیم برمی‌گردد. روی هر دو گل به خصوص گل دوم توپ در اختیار ما بود. روی اشتباه یکی از بازیکنان‌مان گل دوم را دریافت کردیم به هر حال استفاده از بازیکنان جوان تاوان دارد. این مسئله فقط موهای ما را سفیدتر می‌کند. مربیگری شغل پراسترسی است.

,

تارتار افزود: اما باشگاه باید تیم را تقویت کند با این شرایط کار ما و مقابله با تیم‌های دیگر سخت است. تیم‌های دیگر به خوبی هزینه می‌کنند. تیم ما باید تقویت شود که در نیم‌فصل راه‌مان را ادامه بدهیم.

,

*اخباری: سریعترین کامبک را زدیم اما یک امتیاز به درد ما نمی خورد

, *اخباری: سریعترین کامبک را زدیم اما یک امتیاز به درد ما نمی خورد,

سعید اخباری مربی ماشین سازی در نشست خبری پس از تساوی 2-2 مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی مشکلی بود. واقعا قبل از بازی می  دانستیم با تاکتیک های پیکان مقابله کردن سخت است. زود غافلگیر شدیم در حالیکه می دانستیم روی اوت دست به چه صورت خواهد بود. از نظر روحی به مشکل خوردیم اما بچه ها بازی به بازی روحشان بزرگتر می شود.

,

وی افزود: سریعترین کامبک را زدیم اما در ادامه نتوانستیم به گل برسیم. از بچه ها تشکر می‌کنم.  زمین شهرخودرو باعث می‌شود کیفیت بازی بالا برود. خیلی از دقایق مالکیت بازی را داشتیم. پیکان هم بازیکنان خوبی دارد و خوب بازی کردند. این یک امتیاز به درد ما نمی خورد. یک بازی تا پایان نیم فصل داریم. تیم ما در بعضی پست ها بالانش ندارد و باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم.

,

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا به ماندن این تیم در لیگ برتر امیدوار است، گفت: می‌توانید مقایسه کنید کیفیت تیم را با کیفیت تیم‌هایی که در سال‌های گذشته سقوط کردند. ما امروز یک بازی خارج از خانه انجام دادیم بچه‌های ما به یک سه امتیاز نیاز دارند و این اتفاق به زودی خواهد افتاد با رفع نیازهای تیم در نیم‌فصل فکر می‌کنم. تیم با این کیفیتی که بازی می کند در لیگ برتر می‌ماند.

,

وی در خصوص داور مسابقه عنوان کرد: داور جوانی را برای این بازی گذاشته بودند که باید به او تبریک بگویم تحت تأثیر هیچ حرفی از بیرون قرار نگرفت و فوق‌العاده داوری کرد. دیروز نگران داوری بازی بود اما امروز که عملکردش را دیدم می‌گویم آینده‌دار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه