اخبار داغ

همنوایی برخی سلبریتی های وطنی با دشمنان ایران و ایرانی؛

شلیک کور سلبریتی های وطنی به جان مردم

شلیک کور سلبریتی های وطنی به جان مردم
حمله برخی سلبریتی ها و بازی با زندگی مردم به عادتی عادی برای هنرپیشه های ایرانی تبدیل شده و بدون آگاهی در تمام مسایل سیاسی و اجتماعی دخالت می کنند و این بار با هشتگ واکسن بزنید با جان مردم بازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حمله برخی سلبریتی ها و بازی با زندگی مردم به عادتی عادی برای هنرپیشه های ایرانی تبدیل شده و بدون آگاهی در تمام مسایل سیاسی و اجتماعی دخالت می کنند و این بار با هشتگ واکسن بزنید با جان مردم بازی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شیوع کرونا خیلی از مرزها را در نوردید و زشتی ها و خوبی ها را نشان داد گویا چهره پلید برخی افراد در این آشفته بازار خوب نمایان شد.

,

برخی بازیگران و هنرپیشه ها و ورزشکاران که برای اولین بار هم نیست بدون اطلاع آب به آسیاب دشمن ریخته و مردم را گمراه می کنند این بار نیز با زند هشتگ هایی در فضای مجازی به خرید واکسن خارجی اصرار دارند.

,

اگر محتکران و گرانفروشان که این روزها با انبار دارو و مواد غذایی و بهداشتی ضربه اقتصاد خانوارها می زنند بگذریم با عده ای افراد روبرو هستیم که یاد گرفته اند بعد از هر واقعه ای پروفایل هایشان را مشکی کرده و از هر چیزی شکوه و شکایت کنند و خیلی حق به جانب صحبت کنند.

,

فقط جای تعجب اینجاست چرا اعتراض و نگرانی سلبریتی ها فقط در مواقعی خاص و برای معدود اتفاقاتی ایجاد می شود و نسبت به خیلی از مسایل مهمتر هیچ واکنشی نشان نمی دهند؟

,

این واکنش های سلبریتی ها در حاصلی بدون آگاهی بیان می شود و عده یا به دنبال جذب فالور و خودنمایی چون سحر زکریا و پرستو صالحی به گریه و زاری پرداختند البته مهران مدیری نیز از این قافله جا نماند و به ایران گفت سرزمین نفرین شده و سحر زکریا نیز می گوید خراب شده! گویا این خاک خوب سفله پرور شده که پول مفت بابت هجویات برخی داده اند و چنین گستاخ و چشم سفید شده اند.

,

باید بدانیم بعد از فوت علی انصاریان نفر دوم سلبریتی و ورزشکار بعد از مهرداد میناوند، هجمه بازیگران برای خرید واکسن غیر معتبر فایزر در شبکه های مجازی شروع شده است به نظر می رسد علاج این موضوع در لغو سفرهای اروپایی است و درد در کشورهای اروپایی و آمریکایی است نه درمان چرا که اگر آنها می توانستند درمان کنند این همه آمار مبتلا و قربانی نداشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه