اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ایران اسلامی، با سرعت بالا در مسیر پیشرفت های علمی حرکت می کند/تبدیل همدان، به مرکزی برای گردشگری سلامت

ایران اسلامی، با سرعت بالا در مسیر پیشرفت های علمی حرکت می کند/تبدیل همدان، به مرکزی برای گردشگری سلامت
سردار مهدی فرجی با اشاره به برخورداری مرکز استان از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و پیشرفته ترین تجهیزات درمانی و آزمایشگاهی، گفت: این روزها در دهه چهارم انقلاب که وارد گام دوم انقلاب شدیم، شاهد پیشرفت های قابل قبولی در حوزه درمانی هستیم، تا جایی که می توان از همدان به عنوان مرکزی برای توریسم درمانی یاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در روزهای گذشته خبری با عنوان «روایت زندگی جهادی "امید" برای خدمت رسانی به مردم؛ رویش امید در انقلابی ماندن است نه تدبیرهای غربی/ قلب مرکز پزشکی هسته ای امید در همدان می تپد" در این مجموعه خبری منتشر شد، در آن خبر آمده بود که؛ پدر و دو برادر سیدامید اینالو در دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و او نیز در جبهه علم رشادت می آفریند و این روزها با راه اندازی به‌روزترین و پیشرفته‌ترین مرکز گاما اسکن غرب کشور در همدان آن هم با تعرفه دولتی، نه تنها نیاز درمانی بیماران استان بلکه منطقه غرب کشور را تأمین می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

و حال امروز شاهد بودیم که جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این کلینیک فوق تخصصی حضور یافته و به پاس خدمات ارزنده دکتر اینالو و سایر همکارانش از آنان تقدیر کرد.

,

انقلاب اسلامی، زمینه را برای پیشرفت های حوزه درمانی و تجهیزات پزشکی فراهم کرد

, انقلاب اسلامی، زمینه را برای پیشرفت های حوزه درمانی و تجهیزات پزشکی فراهم کرد, انقلاب اسلامی، زمینه را برای پیشرفت های حوزه درمانی و تجهیزات پزشکی فراهم کرد,

«سردار مهدی فرجی» جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در حاشیه این دیدار و در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: جای شکرگزاری دارد که ایران اسلامی در عمده حوزه ها به ویژه در بخش درمانی و تجهیزات پزشکی مراحل رشد خود را به خوبی در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب با پای کار آمدن جوانان این مرز و بوم طی کرده است.

,

, ,

وی با بیان اینکه در سال های قبل از ۱۳۵۷ عمده پزشکان ما، از کشورهای خارجی همچون هند و پاکستان بودند، اظهار کرد: این در حالی است که پس از پیروزی انقلاب نه تنها تعداد پزشکان عمومی، بلکه تعداد پزشکان متخصص ما حتی در بخش پزشکی هسته ای افزایش یافته است.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: قبل از سال 57، چه بسیار بیماران همدانی که برای درمان و بهره مندی از تجهیزات پزشکی بالاجبار به تهران می رفتند و اگر هم در تهران تجهیزات بود، مشکل رفت و آمد و هزینه های جانبی نیز بر هزینه درمانی آنان افزوده می شد.

,

همدان به مرکزی برای گردشگری سلامت تبدیل شده است

, همدان به مرکزی برای گردشگری سلامت تبدیل شده است, همدان به مرکزی برای گردشگری سلامت تبدیل شده است,

فرجی به برخورداری همدان از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و پیشرفته ترین تجهیزات درمانی و آزمایشگاهی حتی در بخش پیوند اعضاء اشاره کرد و گفت: این روزها در دهه چهارم انقلاب که وارد گام دوم انقلاب شدیم شاهد پیشرفت های قابل قبولی در حوزه پزشکی و درمانی هستیم تا جایی که می توان از همدان به عنوان مرکزی برای توریسم درمانی یا گردشگری سلامت یاد کرد.

,

وی با بیان اینکه همدان با بهره مندی از کلینیک های تخصصی پزشکی، نه تنها به محلی برای درمان و رفع نیاز بیماران تعدادی از استان های دیگر تبدیل شده، افزود: این روزها به دلیل اعتماد، اعتقاد و ایمانی که مردم کشورهای دیگر از جمله عراق به پزشکان ایرانی دارند، برای درمان به این شهر سفر می کنند.

,

دشمنان انقلاب با دروغ پردازی، چشمشان را به پیشرفت های علمی جوانان بسته اند

, دشمنان انقلاب با دروغ پردازی، چشمشان را به پیشرفت های علمی جوانان بسته اند, دشمنان انقلاب با دروغ پردازی، چشمشان را به پیشرفت های علمی جوانان بسته اند,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه عنوان کرد: هرچند برخی دلبستگان داخلی به دنیای پوشالی غرب، تحت تأثیر دروغ پردازی و ها تبلیغات جعلی گسترده و منفی شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در بستر فضای مجازی قرار گرفته و چشمان خود را به روی خلاقیت های جوانان ما بسته اند، اما بسیار شده که حتی دشمنان نظام نیز زبان به اعتراف گشوده و از پیشرفت های علمی ایران اسلامی حرف ها به میان می آورند.

,

, ,

فرجی تصریح کرد: دشمنان انقلاب با تمام توان خود در تلاش هستند که علم متخصصان و پیشرفت های پزشکی ایران اسلامی را زیر سؤال ببرند و ناامیدی و دلسردی در دل مردم ایجاد کنند، با این وجود چه بسیار هستند جوانان ما که با روحیه جهادی و انقلابی گری خود پای استقلال و آزادگی کشورمان مانده اند.

,

ایران اسلامی، با سرعت بالا در مسیر پیشرفت های علمی حرکت می کند

, ایران اسلامی، با سرعت بالا در مسیر پیشرفت های علمی حرکت می کند, ایران اسلامی، با سرعت بالا در مسیر پیشرفت های علمی حرکت می کند,

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "کاری کنیم بیمار جز بیماری رنج دیگری نداشته باشد"، گفت: با توجه به پیشرفت های علوم پزشکی و تجهیزات درمانی در همدان، بسیاری از سفرهای بیماران برای درمان به پایتخت کاهش یافته، این بدان معناست که در دهه چهارم انقلاب، در حوزه های مختلف علمی هر روز با سرعت بالا در حال پیشرفت هستیم.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه از اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در همدان هم اشاره کرد و افزود: امیدواریم که روز به روز شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن باشیم و تا آن روز از مردم عزیز می خواهیم که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزیده و از عادی انگاری دوری کنند.

,

رسانه ها در آگاهی بخشی برای ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی یاری رسان باشند

, رسانه ها در آگاهی بخشی برای ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی یاری رسان باشند, رسانه ها در آگاهی بخشی برای ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی یاری رسان باشند,

فرجی از رسانه ها و کاربران انقلابی فضای مجازی هم خواست تا در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل های از سوی همگان متولیان امر را یاری رسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه