اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

ستاد کرونا هرچه سریع‌تر سفر و پروازها به اروپا و آمریکا را لغو کند

ستاد کرونا هرچه سریع‌تر سفر و پروازها به اروپا و آمریکا را لغو کند
کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی آلوده به کرونا هستند، بر لغو پروازهای اروپا و آمریکا تأکید کرد و گفت: این محدودیت‌ها به نفع مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به درگذشت دو فوتبالیست کشور ایران اسلامی براثر ابتلا به کرونا، این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزشکاران تسلیت گفت و اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی آلوده به کرونا هستند و باید از سفر به این کشورها پرهیز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تأکید بر لغو پروازهای اروپا و آمریکا، افزود: اگر لغو این پروازها اعمال نشود، هم در بروز بیماری در کسانی که سفر می‌روند اثر دارد و هم در برگشت مسافران موج جدیدی ایجاد خواهد شد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مطالبه ما از ستاد کرونا بر محدودیت‌های سفرها و پرواز به کشورهای اروپایی و آمریکایی است، تصریح کرد: این محدودیت‌ها به نفع مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

,

وی با اشاره به تولید واکسن داخلی کرونا در مبارزه با این ویروس، تصریح کرد: واکسن داخلی در حال تولید است و قطعاً" تولید این واکسن مشکلات خاص خود را دارد و البته تأکید بر توانمندی داخلی هم هست.

,

سرمدی گفت: به نظر می‌رسد دولت مقدماتی را در بحث خرید واکسن از روسیه، چین اقدام کرده که مراجع علمی دنیا 90 تا 95 درصد تأثیر واکسن روسی را تأیید کردند و این به نفع مردم بوده و شدنی هم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه