اخبار داغ

معاون فرماندار دره شهرخبر داد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۱ طرح به مناسبت ایام الله دهه فجردر دره شهر

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۱ طرح به مناسبت ایام الله دهه فجردر دره شهر
معاون فرماندار دره شهرگفت: در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه شامل ۸ طرح اقتصادی و ۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۸۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "بهزاد نورمحمدی "،معاون فرماندار دره شهر درگفتگو با ایلام بیدار گفت: علیرغم کارشکنیهای بیشمار استکبار در طی ۴۲ سال گذشته با کمک خداوند نظام اسلامی هر روز بهتر و قویتر به راه خود ادامه داده و خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد:تمامی دولتهایی که طی این مدت بر سر کار آمده اند بر اساس انتخابات مردم بوده و این خود باعث افتخار کشور اسلامی ایران است.

,

نور محمدی ادامه داد:قطعا در کنار دستاوردهای نواقصیهایی نیز وجود دارد که نباید انها را به پای نظام نوشت تحریمهای ظالمانه ای استکبار بر علیه کشور ما در طول تاریخ بی سابقه بوده اما با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری نظام تا این مرحله امده و ادامه خواهد داشت.

,

وی تصریح کرد:هر چند علایق متفاوت مختلف بوده اما باید در خصوص دستاوردهای دولت نیز انصاف رعایت شود تا دشمن از اتحاد مردم و دولت مایوس شود.

,

معاون فرماندار بیان گرد:در شهرستان دره شهر نیز طی ۷ سال گذشته در حوزهای مختلف دستاوردهای نظام اسلامی در این دولت قابل قبول بوده است.

,

نورمحمدی افزود:در بخش توسعه کشاورزی افزایش ۶ هزار هکتار اراضی آبی، ۵۵۰۰ هکتار آبیاری نوین ، ۷۰۰ هکتار باغات ، احداث ۵۰۰ کیلومتر  کانالهای سنگی، احداث ۸۰۰ کیلومتر شبکه داخل مزارع، توسعه صنایع تبدیلی ، راه اندازی و ساخت ایستگاه پمپاژ ارمو و توسعه منابع آبی زیرزمینی اجرایی شده است.

,

این مقام دولتی بیان کرد:در بخش گردشگری باتوجه به ثبت ملی۱۲۱ تاریخی، مذهبی، طبیعی با توسعه ظرفیتها و زیرساختها مجوز ۵۰ خانه بومگردی، واگذاری دو مکان تاریخی به بخش خصوصی با اشتغالزایی ۲۰۰  نفر، توسعه و بازسازی موزه باستان شناسی شهرستان، اجرای زیرساختهای رفاهی در اماکن تاریخی، راه اندازی سایت تاریخی شهر ماداکتو و  شروع تملک اراضی حریم شهر تاریخی در راستای برجسته شدن دره شهر بعنوان قطب گردشگری استان انجام گرفت.

,

وی ادامه داد:در حوزه صنعت و اشتغال، ۵۰ واحد تولیدی صنعتی هم اکنون در شهرستان فعال بوده که زمینه اشتغالزایی ۶۵۴ نفر را فراهم کرده و دو واحد تولیدی تعطیل شده نیز با پیگیری انجام شده به چرخه تولید و کار برگشتند.

,

معاون فرماندار تصریح کرد:همچنین در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه  شامل ۸ طرح اقتصادی و ۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۸۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

,

نورمحمدی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تمام تمهیدات برای ثبت نام نامزدهای و برگزاری انتخابات اندیشیده شده است  

,

وی در پایان گفت:در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امیدواریم که همانند گذشته باحضور مردم  انتخابات خوب و پرشور داشته و یک حماسه ملی دیگری رقم بزنیم.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه