اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پایه‌گذاری بر مبنای گام دوم انقلاب لازمه آینده درخشان است/ مردم‌سالاری اقتصادی؛ نیاز مهم دهه پنجم انقلاب

پایه‌گذاری بر مبنای گام دوم انقلاب لازمه آینده درخشان است/ مردم‌سالاری اقتصادی؛ نیاز مهم دهه پنجم انقلاب
محسن رضایی گفت: پایه‌گذاری بر مبنای گام دوم انقلاب، لازمه آینده درخشان است و کشور باید بیست سال جهش پیدا کند وگرنه با مشکلات شدیدتری مواجه می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محسن رضایی در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب شبیه دهه اول است، اظهار داشت: در دهه پنجم دو کار مهم درپیش داریم، هم باید گذشته و مشکلات موجود صاف شود و هم برای آینده درخشان پایه‌ریزی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: پایه‌گذاری بر مبنای گام دوم انقلاب، لازمه آینده درخشان است و کشور باید بیست سال جهش پیدا کند وگرنه با مشکلات شدیدتری مواجه می‌شویم.

,

محسن رضایی، قیام و بسیج مردمی‌ را سرفصل جهش ملی توصیف کرد و یادآور شد: در دهه پنجم انقلاب، باید مردم‌سالاری اقتصادی شکل گیرد و ایران بزرگ اسلامی‌ رقم بخورد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات آتی و مدل برتر مدیریتی اشاره کرد و گفت: هرکدام از چهره‌های سیاسی با مدل‌های گذشته و مردود رئیس‌جمهور شود، مردم سال دوم دولت به خیابان‌ها می‌ریزند.

,

رضایی، مدل رئیس، دولت و برنامه را مدل پیشنهادی خود عنوان کرد و اظهار داشت: مدل‌های گذشته که رئیس جمهور کابینه حداقلی ببندد و یک حلقه بسته تصمیم‌گیری ایجاد کند، منسوخ شده‌اند.

,

وی پیشنهاد جایگیری همه ظرفیت‌ها و نامزدها در دولت آینده و اداره کشور توسط سه قوه مطرح کرده و بیان داشت: اسرائیل به کشورهای همسایه نفوذ کرده و این سرآغاز ناامنی‌های داخلی است. اگر احساساتی عمل کنیم و ظرفیت‌ها را نادیده بگیریم، تهدیدات علیه کشور عملی می‌شوند.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تحقق دولت قوی با مشارکت حداکثری را شدنی توصیف کرد و خاطرنشان سکرد: بن‌بست‌های اقتصادی با اراده مردمی‌ و بکارگیری تمام ظرفیت‌ نیروهای انقلاب محقق خواهد شد.

,

رضایی در پایان یادآور شد: با وضعیت فعلی که بودجه با کسری سیصدهزار میلیاردی مدام بین دولت و مجلس رد و بدل شود، کشور پیش نمی‌رود. باید طرحی نو درانداخت و مسئله سرنوشت‌ساز را جدی گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه