اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

آرمان فلسطین محوشدنی نیست

آرمان فلسطین محوشدنی نیست
ناصر ابوشریف گفت: آرمان فلسطین و مقاومت ملل منطقه با یک خودکار و امضاء محو نشده و فلسطن همچنان مسئله اول جهان اسلامی باقی می‌‎ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابوشریف در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: غرب و آمریکا همواره بر خلاف تاریخ، جغرافیا و خواست ملت‎های منطقه قدم برداشته و اهداف خود را دنبال می‌‎کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با تاکید بر اینکه حضور رژیم صهیونیستی خطری برای ایران و دیگر کشورهای منطقه است، عنوان کرد: اما ملت‌های منطقه هیچ‌گاه اسرائیل و طرح‌های غربی را نمی‌پذیرند و هرچقدر طول بکشد، واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی تغییر نمی‌کند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در کشوری تاریخی به پیروزی رسید و از این‌رو حضور اسرائیل برای ایران در منطقه یک خطر است، چرا که دیدگاه غرب به دنبال جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد علمی، نظامی و سیاسی است.

,

ابوشریف افزود: عداوت و دشمنی‌های آمریکایی‌ها به خاطر برنامه‌های هسته‎ای ایران نیست، بلکه آنچه موجب هراس آن‎ها و محاصره ایران شده، حفظ اسرائیل و تثبیت آن است.

,

وی با تاکید بر اینکه حضور و ماهیت رژیم صهیونیستی برای کشورهای منطقه پذیرفتنی نیست، ادامه داد:  در حالی آمریکا همواره می‌کوشد بر اساس منطقی در تضاد با منافع ملت‎های منطقه حرکت کند که طرح و نقشه‌های آن همواره به شکست می‎انجامد.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ممکن است آمریکایی‎ها برای مدت کوتاهی موفقیت کوچکی به دست آورند اما در نهایت ایستادگی ملت‎های منطقه در برابر تهدیدها و توطئه‎هایشان راهی جز شکست را پیش پای آن‌ها نمی‎گذارد.

,

ابوشریف تاکید کرد: یقینا آرمان و مسئله فلسطین همچنان به عنوان مسئله اول جهان اسلام تداوم یافته و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعی است.

,

وی تصریح کرد: آرمان فلسطین و مقاومت ملل منطقه با یک خودکار و امضا محو نخواهد شد و افرادی مانند ترامپ، کوشنر و یا تیم صهیونیستی آن‌ها در سایه مقاومت منطقه یا ملت‌های آزادیخواه از صحنه حذف می‎شوند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: فلسطین باقی خواهد ماند چرا که یک قداست دینی است و قداست قرآنی حذف‌شدنی نیست، حتی آن‎هایی که اقدام به عادی‌سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی کردند نیز به این مهم معترفند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه