اخبار داغ

نماینده علی‌آباد کتول عنوان کرد؛

لزوم محدودیت و ممنوعیت پرواز از مبدا کشورهای اروپا و آمریکا/ نمایندگان نگران تکرار ماجرای موج اول کرونا در کشور هستند

لزوم محدودیت و ممنوعیت پرواز از مبدا کشورهای اروپا و آمریکا/ نمایندگان نگران تکرار ماجرای موج اول کرونا در کشور هستند
رحمت اله نوروزی گفت: تاکید ما به وزیر امور خارجه، کنترل ویژه مبادی ورودی و خروجی کشور به ویژه در ارتباط با کشورهای انگلیس و اروپایی است تا دوباره ماجرای موج اول کرونا در کشور تکرار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رحمت اله نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در گفتگو با گلستان ما، اظهار کرد: وزارت بهداشت در حال حاضر مراقبت های خوبی را انجام داده و خوشبختانه آمار بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه کانون ویروس جهش یافته کرونا که بسیار هم خطرناک است؛ کشورهای انگلیس و اروپایی گزارش شده، اظهار کرد: قرار است جلسه ای به زودی با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه داشته باشیم که در آن، به کنترل ویژه‌تر مبادی ورودی و خروجی کشور به عنوان مطالبه نمایندگان، تاکید خواهیم داشت.

,

وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم ماجرای موج اول دوباره در کشور تکرار شود؛ تصریح کرد: نمایندگان هم از اعضاء و رییس کمیسیون بهداشت و هم از وزارت بهداشت که در روزهای اخیر به صحن علنی مجلس آمده بود؛ خواستند تا مراقبت های ویژه در راستای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور داشته باشند.

,

نماینده مردم علی آباد کتول همچنین با اشاره به واردات واکسن اسپوتنیک روسیه، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام نیز با عنایت رهبر معظم انقلاب، کار خود را با کمک نخبگان و فرهیختگان خوب آغاز کرده و در حال انجام است که گزارش آن نیز به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه