اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

۱۵۶ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد

۱۵۶ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: در معاملات هفته گذشته (۱۱ تا ۱۵ بهمن‌ماه) ۱۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۱۰ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجمع ارزش معاملات هفته گذشته بورس زنجان بیش از 2 هزار و 128 میلیارد و 202 میلیون و 383 هزار ریال بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: 59 درصد معاملات هفته گذشته به خرید و 49 درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش سهام خریداری‌شده طی مدت مذکور بیش از یک هزار و 245 میلیارد و 542 میلیون و 572 هزار ریال بود.

,

وی تصریح کرد: ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از 882 میلیارد و 659 میلیون و 810 هزار ریال بود.

,

نجفی عنوان کرد: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

,

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ما قبل (4 تا 8 بهمن‌ماه) یادآور شد: طی این مدت نیز در مجموع 205 میلیون و 437 هزار و 290 سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از 2 هزار و 871 میلیارد و 991 میلیون و 135 هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

,

مدیر مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان از برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی بورس توسط این منطقه خبرداد و گفت: این کلاس‌ها جهت آموزش مبانی بورس و آشنایی با سهامداری به صورت رایگان و مجازی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

,

نجفی ابراز کرد: جهت جلوگیری از تجمع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کلاس آموزش مبانی بورس، هر هفته در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه دوره آموزش مقدماتی بورس به صورت رایگان و همراه با اعطای گواهینامه خواهد بود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند با بورس منطقه زنجان به شماره 02433548013 تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه