اخبار داغ

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

رشد ۱۸۳ هزار تومانی سکه؛ نرخ دلار با اندک تغییر مثبت شد+ قیمت‌ها

رشد ۱۸۳ هزار تومانی سکه؛ نرخ دلار با اندک تغییر مثبت شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز ۱۸۳ هزار تومان رشد داشت و نرخ دلار هم با اندک تغییر مثبت بود؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۷۰۰ تومان نسبت به روز پنجشنبه گذشته گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه و طلا امروز شنبه صعود داشت اما بازار ارز روند نوسانی طی کرد و با افت و خیز همراه بود که  در لحظه نگارش این خبر نرخ دلار با اندک تغییر، مثبت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۱۸۳ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۱۵۳ هزار تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم‌ سکه امروز با با رشد  ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۶ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و ربع سکه با ۸۰ هزار تومان افزایش ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی هم روز گذشته در آخرین روز کاری هفته میلادی به ۱۸۱۴ دلار رسید.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازارهای داخلی با ۷۷۰۰ تومان رشد قیمت به یک میلیون و ۸۲ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار با ۱۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۴۴۲ هزار تومان فروش رفت.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز دارای نوسان بود و در هم اکنون با ۲ تومان رشد ۲۳ هزار و ۷۴۹ تومان به فروش می‌رسد. هر اسکناس یورو هم با ۵۵ تومان افزایش به ۲۸ هزار و ۶۰۱ تومان فروخته شد.
,
 
,
,
, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه