اخبار داغ

استاندار لرستان:

تعداد بیماران بستری کرونایی در لرستان ۲۵ درصد افزایش یافت

تعداد بیماران بستری کرونایی در لرستان ۲۵ درصد افزایش یافت
خادمی گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در لرستان نسبت به هفته گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گزارشات ارائه شده در ستاد ملی مقابله با کرونا نشان از توقف روند نزولی بیماری در برخی استان های کشور و لرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به افزایش آمار بستری کرونا در استان افزود: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، بستری های کرونا روند افزایشی ۲۰ تا ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته داشته که لازم است همه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همه تلاش خود را انجام دهند.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: آغاز موج جدید کرونا اینگونه است که ابتدا بیماران سرپایی افزایش می یابد، سپس بستری ها و پس از آن آمار فوتی ها بالا خواهد رفت که باید از این اتفاق جلوگیری کرد.

, , ,

خادمی عنوان کرد: بالا بردن مراقبت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان هایی که روند نزولی آنها متوقف شده برای پیشگیری از وقوع موج بعدی لازم است.

,

وی بیان کرد: در صورت کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، امکان شیوع موج بعدی کرونا به خصوص در ایام نوروز وجود دارد که ضروری است سطح رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یابد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه