اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با دانا:

ظریف نمی تواند مسئولیت برجام را نپذیرد/۶بند از الزامات اجرای برجام بر زمین ماند

ظریف نمی تواند مسئولیت برجام را نپذیرد/۶بند از الزامات اجرای برجام بر زمین ماند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آقای ظریف مدعی است در چارچوب نظام عمل کرده است نباید از بین ۹ شرط برای اجرای برجام ۶ مورد زمین مانده و از آنها عبور می کرد.
[

«حسینعلی حاجی دلیگانی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تلاش برخی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و بانیان برجام برای رفع مسئولیت از خود، گفت: مسئولیت برجام به طور کامل برعهده دولت، آقای رئیس جمهور و آقای ظریف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت و دستگاه دیپلماسی برجام و مذاکرات را دنبال کردند و باید مسئولیت آن را به طور کامل برعهده بگیرند تصریح کرد: نظام خطوط قرمزی را برای این مذاکرات مشخص کرده بود و رهبر انقلاب هم الزامات 9 گانه ای را بیان کردند؛ اگر آقای ظریف مدعی است در چارچوب نظام عمل کرده است نباید از بین 9 شرط برای اجرای برجام  6 مورد زمین مانده و از آنها عبور می کرد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه آقای ظریف با اجرا نکردن 6 بند از شروط 9 گانه رهبری نمی تواند ادعا کند که نسبت به این توافق مسئولیتی نداشته است عنوان کرد: خطوط قرمز بسیاری در جریان مذاکرات برجام از سوی دستگاه دیپلماسی و دولت زیرپا گذاشته شد در حالی که رهبری هم به طور علنی و صریح بارها در طول این سال‌ها خطوط قرمز را مورد تاکید قرار دادند.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه دولت باید آنچه در طول 7 سال و نیم گذشته اتفاق افتاده را بپذیرد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند عنوان کرد: امروز از برجام تنها یک اسم باقی مانده است.

,

حاجی دلیگانی با بیان اینکه آنچه قرار بود در برجام اتفاق بیفتد به نفع ملت ایران عملی نشد تاکید کرد: طرف‌های دیگر مذاکره آنچه را که می خواستند گرفتند و بردند اما حق و حقوق ملت ایران را ندادند و به هر بهانه از آن عبور کردند.

,

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه برجام کمترین نفع را هم برای ملت ایران نداشت گفت: دولت تصور نادرستی از این برجام داشت و تلاش کرد این تصور نادرست و مبهم را برای مردم ایران رنگ و لعاب بدهد، اما برای ملت ایران روشن تر شد که دولت گنجشکی را به جای قناری رنگ کرد و تحویل مردم داد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه