اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

یأس مدعیان جهانی قدرت از جنگ سخت با ایران ثمره اقتدار دفاعی است/ ارتقاء توان رزم و بومی‌سازی بازدارندگی معاملات دشمن را بر هم زد

یأس مدعیان جهانی قدرت از جنگ سخت با ایران ثمره اقتدار دفاعی است/ ارتقاء توان رزم و بومی‌سازی بازدارندگی معاملات دشمن را بر هم زد
امیرمهدی هادیان گفت: به واسطه اقتدار دفاعی و امنیتی ایران، دشمن جرات جنگ سخت با کشورمان را ندارد و حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در میدان از مهم ترین مولفه هایی است که آنها را در عملیاتی کردن اهدافشان ناکام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش درباره دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز با حذف محدودیت تسلیحاتی ایران توسط آمریکا، امکان صادرات محصولات دفاعی به دیگر کشورها وجود دارد و راه اندازی خط تولید جنگنده کوثر با ظرفیت ارزآوری همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معادلات قدرت دنیا را در زمینه تهدیدات بیولوژیکی، جنگ های سخت و نرم دشمن بر هم زده است، افزود: رشادت سردار سلیمانی در طول سالها مبارزه نشان داد که دشمن در زمینه جنگ های نیابتی هم شکست خورد.
,
 
,
وی نیروهای مسلح را مهم ترین مولفه قدرت ایران دانست و اظهار داشت: امروز فرزندان انقلاب هر جا که امنیت کشور را در خطر ببینند و دشمن به دنبال ناامنی و ایجاد آشوب در مرزها باشد پای کار منافع ملی ایران خواهند بود و بر اساس قانون اساسی مقابله با تهدیدات اعم از جنگ های نرم، سخت و نیابتی را اولویت می دانند. 
,
 
,
امیر هادیان با اشاره به اینکه به واسطه اقتدار دفاعی و امنیتی ایران، دشمن جرات جنگ سخت با ایران را ندارد و مایوس شده است،  تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی حاکم بر کشور و حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در میدان از مهم ترین مولفه هایی است که موجب شد دشمن در عملیاتی کردن اهداف خود علیه ایران ناکام بماند.
,
 
,
وی ایران را عاملی برای بر هم زدن معادلات دشمن و کدخدا در غرب آسیا و منطقه دانست و با تاکید بر اینکه نقشه استعمارگران برای ایجاد کانون اغتشاش در خاورمیانه بر هم خورد، گفت: امروز نیروهای مسلح علاوه بر تحقق مسئله مذکور در خدمت رسانی به مردم از جمله سیل، زلزله و کرونا هم نقش مهمی ایفا کرده اند.
,
 
,
امیر هادیان به تولید پهپادهای مختلف از جمله با پهپادهای حمل مهمات هوشمند به عنوان مولفه قدرت ایران در راستای جنگ الکترونیک دشمن اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پهپادها در نیروهای مسلح، بازدارنده محسوب می شوند از آنها در ارتقاء توان رزم ماموریت های مختلف استفاده خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ارتش همواره جان خود را فدای ملت ایران کرده و در بزنگاه های حساس نشان داد "ارتش فدای ملت" در حد شعار نیست، اظهار داشت: قطع وابستگی به خارج و توجه به ظرفیت های داخلی ۲ هدف نیروهای مسلح بوده و در این راستا عملکرد بسیار ویژه ای داشته است.
,
 
,
امیر هادیان با تاکید بر اینکه ایران در زمینه تولید محصولات دفاعی در لبه فناوری قرار دارد، تصریح کرد: ایران در زمینه ساخت هواپیما پس از تولید پرستو، هواپیماهای آذرخش و تندر را تولید کرد و امروز جت های آموزشی صاعقه و یاسین و جنگنده کوثر را ساخته است.
,
 
,
وی به پرواز پرنده های مذکور در رزمایش های مختلف برای نمایش اقتدار دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: در کنار جنگنده ها، هواپیماهای ترابری، بدون سرنشین، پهپادها و مهمات هوا به هوا و هوا به زمین، کادر فنی برجسته و خلبانان ماهر از این ناوگان برای جنگ های الکترونیک بهره برده و این رویه در زمینه بازدارندگی و قدرت دفاعی کشور تاثیر زیادی دارد.
,
 
,
امیر هادیان با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس هواپیمای ایران توانایی حمل سلاح نسبتا دور ایستا با برد محدود داشت، افزود: امروز هواپیماهای کشورمان می توانند از فاصله صدها کیلومتری اهداف خود را به صورت نقطه زن منهدم کنند، همچنین دنیا باور نداشت که ایران بتواند در زمینه فناوری پیشرفته شبیه سازها خودکفا شود اما فرزندان کشور این مهم را هم محقق کردند.
,
 
,
وی شبیه سازها را یک فناوری پیشرفته برای تربیت نیروهای پرواز در راستای کاهش هزینه و تلفات جانی دانست و اظهار داشت: امروز رصد تحرکات دشمن با پهپادهایی انجام می شود که توانایی پرواز ۳۰ ساعته در آسمان را دارند و نیروهای مسلح با تشکیل نخستین جهاد خودکفایی، توان رزم ایران را ارتقا دادند. 
,
 
,
امیر هادیان با اشاره به ساخت پهپادهایی برای انهدام اهداف دشمن از فاصله خیلی دور، تصریح کرد: کمان ۱۲ ماموریت های با برد دور و متوسط را همراه با پهپادهای صنایع وزارت دفاع انجام می دهند و آموزش خلبان پهپاد هم در نیروی هوایی ارتش انجام می شود.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در خاتمه به رصد شبانه روزی ناوشکن ها و رزم ناوهای آمریکا توسط ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: ایران در زمینه ساخت پهپاد و هواپیما به مرز خودکفایی رسیده است و هیچ مانع یا گلوگاهی بر سر راه آن وجود ندارد همانگونه که جنگنده صاعقه و جت آموزشی یاسین جزء محصولات دفاعی بومی هستند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه