اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

واقعه بیعت همافران با امام راحل به نسل امروزی منتقل شود

واقعه بیعت همافران با امام راحل به نسل امروزی منتقل شود
امام جمعه سرعین گفت: بیعت همافران با امام خمینی(ره) در نوزدهم بهمن ماه سال 57 باید به نسل های امروزی منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: همان طور که خداوند در قرآن به 10 شب قسم خورده است، ما هم در انقلاب از دوازدهم تا بیست و دوم22 بهمن ماه 10 شب بزرگ و پر افتخار داشته‌ایم که از جمله اتفاقات مهمی در آن روز و شب ها از جمله آمدن امام خمینی (ره) از فرانسه، پیوستن ارتش و همافران به مردم و امام به وقوع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: من خودم شاهد بیعت همافران با امام خمینی (ره) بودم که چطور همگی غسل شهادت می‌کردند و آماده شهادت بودند، این وقایع می‌تواند به عنوان بهترین داستان و مستند به نسل امروز منتقل شود.

,

امام جمعه سرعین با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی های حضوری، گفت: مردم با استفاده از بستری که ایجاد شده در فضاهای مجازی، اعلام حضور کنند و با شرکت در راهپیمایی های مجازی و انعکاس عمکلرد نظام اسلامی در آن، این ایام را گرامی بدارند.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین تصریح کرد: امروز فضای مجازی فرصتی برای بیان و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه های اخیر در برابر یاوه گویی های غرب است که ما نباید از فضا غافل شویم و میدان را در اختیار بازیگران استکبار قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه