اخبار داغ

یک استاد دانشگاه:

استعمارگران از گسترش اسلام ناب محمدی هراس دارند

استعمارگران از گسترش اسلام ناب محمدی هراس دارند
لطف اللهی حقی گفت: به در خطر بودن منافع استمارگران و هراس از گسترش اسلام ناب محمدی، از مهم ترین علل دشمنی استعمارگران با انقلاب اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماهرخ لطف اللهی حقی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: استعمارگران تمایل به تحت سلطه قراردادن کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی این ملت هستند و قصد دارند با تضعیف و تخریب باورهای دینی نابودی اسلام را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: تقویت روحیه ایستادگی، مقاومت، خودباوری از عوامل مهمی است که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه با اشاره به اینکه نخستین قدم شناخت دشمن و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن است، اظهار داشت: دراین وضعیت پیچیده، دشمن شناسی،آمادگی معنوی ،فکری، سیاسی، اقتصادی وظیفه مستمر همه آحاد ملت ایران است و آگاهی و وحدت باید به حدی باشد تا دشمن را در هرلباسی بشناسیم.

,

لطف اللهی حقی، گفت: دشمنان و مستکبران با شیوه‌هایی چون تحقیر فرهنگ اسلامی و ارزش‌های اسلامی، تفرقه افکنی بین مسلمانان وآحادملت در طی چند دهه اخیر سعی داشتند به تضعیف اسلام بپردازند.

,

وی ادامه داد: دشمنان با یک سری تبلیغات و ترفندها می‌خواهند وجهه برنای ولایت فقیه را خدشه دار کنند و باید با هوشیاری تمام نباید اجازه دهیم که تفرقه ایجاد شود.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه اظهار داشت: با هوشیاری و درک موقعیت، نترسیدن از سختی‌ها  و امید به آینده  می‌توان تمام تلاش‌های مستکبران برای ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش برآب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه