اخبار داغ

یادداشت؛

خط ترور نرم بزرگان دینی ناکام خواهد ماند!

خط ترور نرم بزرگان دینی ناکام خواهد ماند!
راهبرد نظام سلطه تخریب باورهای مردم به امناء امت به جهت تزلزل و تشکیک در مفهوم امت-امامت که ارمغان مردم‌سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی است، تمرکزیافته لکن این خط ترور ناکام خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به گزارش دیار آفتاب؛ به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد   تو را در این سخن انکار کار ما نرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

یکی از ابعاد جنگ شناختی، ترور نرم شخصیت‌های اثرگذار در فضای فرهنگی و سیاسی جامعه اسلامی است. این امر به درازای تاریخ تشیع از زمان پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله با تعابیری که مشرکین و یهود مانند(معاذ الله) ساحر، مجنون زودباور و... مطرح می‌نمودند تا دوران امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و طراحی شعار "لاحکم الا لله" خوارج و نهایتاً در دوران سیدالشهدا علیه‌السلام و فتوای خارجی گری شریح قاضی ملعون وجود داشته و در دوران غیبت کبرای امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نیابت عام فقهاء درعهد متقدمین و بعد از آن پس از کشف اهمیت جایگاه مرجعیت شیعی در عهد ناصری و افتاء تحریم تنباکو مرحوم میرزای شیرازی، توسط اتاق‌های فکر انگلیس خبیث امتداد داشته است.

,

در عصر حاضر نیز با استفاده از اصل متقاعدسازی و اهرم رسانه‌ها؛ بزرگان دینی آماج حملات این نبرد قرار می‌گیرند.

,

راهبرد نظام سلطه تخریب باورهای مردم به امناء امت به جهت تزلزل و تشکیک در مفهوم امت-امامت که ارمغان مردم‌سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی است، تمرکزیافته لکن این خط ترور ناکام خواهد ماند.

,

یکی از شخصیت‌های اثرگذار در "تولید اندیشه دینی و نگارش کتب راهگشا" مرحوم آیت‌الله علامه مصباح یزدی قدس سره است که در زمان حیات آن بزرگوار و در دهه هفتاد و هشتاد که لیبرال‌ها به دنبال براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بودن، با روشنگری‌های ایشان، جامعه اسلامی و نخبگان دانشگاهی و حوزوی آگاه شده و با تربیت نفوس و تألیف متون علمی و فلسفی، به تعبیری اسلام معتدل انسانی-اسلامی و سازگار با تفکر عقلانی و تفکر وحیانی را معرفی داشتند.

,

در آن دوران هم پیرامون فعالیت‌های انقلابی پیش از انقلاب آن فقید سعید، شبهه ایجاد می‌کردند. خناسان و حاسدان پس از ارتحال آن فقیه مجاهد خط ترور نرم استاد را دنبال تا به سهم خود از اثرگذاری مکتب تربیتی و بینش والای مصباح عزیز (به تعبیر رهبری حکیم انقلاب) کاسته و نسل‌های حاضر و آتی انقلاب را از اندیشه ایشان دور سازند! اما غافل از آن هستند که نور وجودی علامه مصباح یزدی رحمت الله علیه از جنس علم و ولایت نوری حضرت حق و مکتب اهل‌بیت بوده و خاموش شدنی نیست.

,

"یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره الکافرون"

,

مجتبی شاهوار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه