اخبار داغ

سردار سلیمانی:

گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است/ هدف؛ تصرف مرزهای علم و فناوری

گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است/ هدف؛ تصرف مرزهای علم و فناوری
رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است برای اینکه راهی که می خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد ادامه داد: این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه بر جوانان عزیز بتوانیم تمدن سازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز صبح در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به برگزاری این جشنواره در دهه فجر گفت: این اقدام گویای یک مسئله است و اینکه انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران عزیز آغاز یک راه جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توانمندی های علمی ناچیزی داشتیم ادامه داد: امروز وقتی بررسی می کنیم می بینیم به برکت انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت جوانان عزیز توانستیم در دنیا جزو رتبه های برتر در رشته های مختلف علمی و فناوری، مهندسی و پزشکی باشیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه هر موضوعی را که بررسی می کنیم ایران اسلامی برای عملکرد خود در آن زمینه کارنامه درخشانی دارد تاکید کرد: دنیا این موضوع  را باور کرده است.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است برای اینکه راهی که می خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد ادامه داد: این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه بر جوانان عزیز بتوانیم تمدن سازی کنیم.
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به دنبال آن است که استعدادهای مختلف را شناسایی کند و از ایده های آنها حمایت کند تاکید کرد: از توانمندی های جوانان پشتیبانی می کنیم تا این محصولات علمی و فناورانه تبدیل به تولیدات قابل استفاده در کشور تبدیل شده و تولید ثروت کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ما در این مسیر خودکفا خواهیم شد و نیازهای کشور را برطرف خواهیم کرد گفت: با این کارهای علمی از خروج ارز جلوگیری می کنیم و می توانیم صادرات داشته باشیم، هدف ما تصرف مرزهای علم و فناوری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه