اخبار داغ

یادداشت/علی افشاری آزاد ؛

جناب آقای شهردار، خلاقیت و نوع آوری پیشکش!

جناب آقای شهردار، خلاقیت و نوع آوری پیشکش!
جناب آقای شهردار، خلاقیت و نوع آوری پیشکش!!! ای کاش حداقل بلد بودیم که درست تقلید کنیم و یا حال انجام دادن آن را داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشاری آزاد کارشناس متخصص مدیریت شهری در خصوص عملکرد شهردار تهران یادداشتی نوشت که در ادامه متن آن آورده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جناب آقای شهردار، خلاقیت و نوع آوری پیشکش!!! ای کاش حداقل بلد بودیم که درست تقلید کنیم و یا حال انجام دادن آن را داشتیم.
,
 
,
آقای حناچی شهردار تهران اخیرا بر ضرورت توجه به خلاقیت و پرهیز از تقلید در پروژه های شهری تاکید کرد و گفته که شهرداری تهران برای سال 1400 برنامه مفصلی دارد و بزودی اعلام میکند!!!!!
,
باتوجه به صحبت های آقای شهردار، ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسد:
,
 
,
1- برای ایجاد خلاقیت و نوآوری تخصص لازم است. در کنار تخصص، تعهد، وجدان‌کاری، تلاش ، کوشش و مدیر اهل عمل میخواهد. آقای حناچی لطف کرده و بگویید که کدام یک از مدیران ارشد تحت حوزه مدیریت شما در مجموعه شهرداری تهران، خصوصیات فوق‌الذکر را دارا هستند؟! هرچند داشتن چنین انتظاری از شما و مدیران‌تان کاری بیهوده است، چرا که شورای شهری که شما منتخب‌شان هستید خود فاقد این خصوصیات می باشند.
, ,
 
,
2- آیا در بدنه کارکنان شهرداری تهران نیروی متخصص و متعهد وجود نداشت که شما به عنوان شهردار تعدادی از معاونت های کلیدی خود را از بیرون مجموعه شهرداری انتخاب نموده اید؟ به نحوی که معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و توسعه منابع انسانی خود را که هیچ گونه سابقه تخصصی در حوزه های کاری مذکور ندارد، جهت این دو پست کلیدی در مجموعه تحت امرتان انتخاب کردید . تعجب می کنم که نام اینکار را خلاقیت میگذارید!! ای کاش مدیرانی که از بیرون به داخل مجموعه آورده اید ، حداقل تخصص اولیه را در مسندی که برآن نشسته اند ، دارا بودند!!!
, ,
 
,
3- جناب آقای شهردار، تیم مجموعه مدیریتی شما در شهرداری تهران علاوه بر اینکه حاضر نیستند پاسخ تذکرات اعضای شورای شهر به عنوان نهاد بالادستی شهرداری را بدهند، حتی حاضر به شنیدن پیشنهادهای تخصصی نخبگان هم نیستند، چه رسد به اینکه در پروژه های مدیریت شهری آن هم در کلانشهری مانند تهران ایجاد خلاقیت و نوآوری کنند!!!
, ,
 
,
4- آقای حناچی بیش از سه سال است که از عمر شورای پنجم و شهرداران منتصب به آن میگذرد، عجبا که در این مدت 40 ماه شهرداری تهران به فکر ایجاد و انجام برنامه های مفصل مدیریت شهری جهت شهر 8 الی 10 میلیون نفری نبوده اما در سال آخر عمر مدیریتی این شورا تصمیم به ارائه برنامه های مفصل برای تهران گرفته است!
, ,
 
,
5- جناب آقای شهردار؛ فرمودید در شهر نباید همه پروژه ها فقط عمرانی باشد، حرف شما درست اما لطف کرده و بگویید که کلا به غیر از تبدیل پل نصر به زیرگذر که آن هم مشکلات عدیده ای را برای محله های کوی نصر، شهرآرا و پاتریس لومومبا ایجاد کرده، چه پروژه ای را در این مدت 40 ماه در شهر تهران انجام داده اید؟ وحتی پروژه هایی که با پیشرفت بیش از 80% در دوره مدیریت شهری قبلی نیز به انجام رسیده بود را نتوانستید به اتمام برسانید !!!!
, ,
 
,
6- شما در سخنان خود فرمودید شهرداری تهران یک سازمان اجتماعی است و همه پروژه ها و کارهایی که در آن انجام میشود را باید از نظر اجتماعی بررسی کرد. جای بسی تعجب است که با توجه به گفته های فوق الذکر شما یکی از ضعیف ترین بخش های شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی است، بطوری که حتی قادر به سیاه پوش کردن تجهیز وشهر را در ایام سوگواری و عزاداری اهل بیت علیه السلام نداشته و علاوه بر آن صدها کم کاری و کوتاهی در مراسم های مختلف ملی و مذهبی دیگر داشته است.
, ,
 
,
7- آقای شهردار به یاد می آورم که در ایام هفته دولت در سال جاری یادآور شهیدان رجایی و باهنر شدید. تا جایی که بنده مطالعه و تحقیق کردم، آن شهیدان بزرگوار، هیچگاه خودشان را برتر از کارکنان زیرمجموعه خود نمیدانستند و یک زندگی ساده زیستی در کنار سایر مردم داشتند. حال آنکه آقای حناچی شما و کدام یک از مدیران ارشد تحت حوزه مدیریتی تان مانند رجایی و باهنر زندگی میکنید؟ تفاوت حقوق معاونین و مدیران ارشد شما با کارمندان مناطق و نواحی که قطعا بیشترین سهم خدمت در مجموعه شهرداری تهران را دارند، چقدر است؟ پس بهتر است در این چند ماه باقی مانده از عمر مدیریت شهری دوره پنجم، دست از سیاسی کاری برداشته و کمی به مشکلات کلانشهر تهران رسیدگی کنید.
, ,
 
,
صدنامه فرستادم صد راه نشان دادم یا راه نمیدانی یا نامه نمیخوانی
, ,
گر نامه نمیخوانی خود نامه تورا خواند ور راه نمیدانی در پنجره ره دانی
, ,
 
,
والسلام علیکم و رحمه الله
,
 
,
علی افشاری آزاد
,
 
,
کارشناس متخصص مدیریت شهری
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه