اخبار داغ

کلنگ احداث کارخانه فولاد "ذوب رسام" در علی‌آباد کتول به زمین خورد+ تصاویر

کلنگ احداث کارخانه فولاد "ذوب رسام" در علی‌آباد کتول به زمین خورد+ تصاویر
کلنگ احداث کارخانه فولاد ذوب رسام با حضور معاون امور روستایی ریاست جمهوری و استاندار گلستان در شهرک صنعتی علی‌آباد کتول به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیین کلنگ زنی کارخانه فولاد ذوب رسام با حضور امید معاون امور روستایی ریاست جمهوری، حق شناس استاندار گلستان، نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، سوخته سرایی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای استانی و شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

عملیات اجرایی کارخانه فولاد ذوب رسام در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد. با بهره برداری از این کارخانه، برای ۷۲ نفر اشتغال ایجاد می شود.

,

هادی حق‌شناس، استاندار گلستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امیدواریم این واحد صنعتی که نقش چشمگیری در حوزه تولید و اشتغال استان خواهد داشت؛ سال دیگر به بهره برداری برسد؛ گفت: با همکاری و حمایت همه مسئولان و استانی و شهرستان به ویژه مجمع نمایندگان استان، می توانیم در آینده نزدیک تری شاهد افزایش احداث و بهره برداری از واحدهای صنعتی و افزایش اشتغال پایدار در گلستان باشیم.

,

رحمت اله نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با با بیان اینکه زیر پوست سبز گلستان فقر خوابیده است و در صنعت، گردشگری و دیگر حوزه ها، در رتبه های آخر کشور قرار دارد و در این سال ها از رشد و پیشرفت عقب مانده است؛ خطاب به معاون ریاست جمهوری در امور روستایی و مناطق محروم، حمایت دولت در راستای توسعه صنعت و صنایع تبدیلی در استان گلستان، به ویژه شهرستان علی آباد کتول را خواستار شد. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه