اخبار داغ

نماینده مردم ملکان مطرح کرد؛

پیگیر احتمال انتقال کرونای انگلیسی به داخل کشور هستیم

پیگیر احتمال انتقال کرونای انگلیسی به داخل کشور هستیم
موسوی گفت: ستاد کرونا مسئول بررسی و تایید این موضوع است و در صورت تایید توسط ستاد، نمایندگان مجلس پیگیر چرایی انجام پروازها به ایران خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کرونا بیش از یک سال است که ایران را درگیر خود کرده و اکنون کمتر از یک ماه است که علاوه بر این ویروس، خبرهایی مبنی بر انتشار ویروس جهش یافته آن بنام کرونای انگلیسی در دنیا همگان را نگران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تاکنون تعداد کمی‌از مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند و مسئولین بهداشت و درمان کشور معتقدند این ویروس تحت کنترل است. مبدا ویروس جهش یافته انگلیس است و از این رو بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی راه‌های هوایی خود را از مبدا انگلیس به کشور خود محدود یا ممنوع کرده‌اند.

,

درصورت اثبات انتقال کرونای انگلیسی به کشور از طریق پروازهای خارجی، پیگیر موضوع خواهیم شد، جوابی بود که سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار آناج می‌دهد و می‌افزاید: ستادکرونا مسئول بررسی و تایید این موضوع است و در صورت تایید توسط این ستاد، نمایندگان مجلس پیگیر چرایی انجام پروازها به ایران خواهند شد.

,

موسوی گفت: امنیت سلامت مردم یکی از اولیت‌های ماست و در صورت تایید اینکه کرونای انگلیسی از طریق مرزهای هوایی به داخل کشور منتقل می‌شود قطعا با مسئولین وزارت بهداشت و راه برای جلوگیری از خسارات بیشتر گفت‌وگو کرده و محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه