اخبار داغ

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

افتتاح ۴ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان/ بهره‌برداری از ۲ طرح جهش تولید تا پایان سال مالی ۹۹ در چابهار

افتتاح ۴ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان/ بهره‌برداری از ۲ طرح جهش تولید تا پایان سال مالی ۹۹ در چابهار
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: چهار پروژه ورزشی جنوب شرق کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید و بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای ورزشی استاندارد بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای وشنام دری چابهار امروز به منظور گرامیداشت چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در جمع پر شور نوجوانان و جوانان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، دهیاری و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و  فرمانداری این شهرستان در فضایی با زیربنای هزار و سیصد و پنجاه متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، در سال ۹۸ شروع شد که امروز به بهره برداری رسید.

به گفته این مقام مسئول، با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و هفتصد نفر در قالب ۶۰۰ خانوار و حدود ۶ روستا از این پروژه ورزشی بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: سالن چند منظوره ورزشی کوپچ نیکشهر در فضایی با زیربنای هزار و دویست و چهل و دو متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث و  افتتاح شد، به بهره بردای از این طرح علاوه بر ایجاد شور و شعف در نوجوانان و جوانان ورزشکار جمعیتی بالغ بر هزار و دویست نفر در قالب ۳۰۰ خانوار از فضای ورزشی بهره مند شدند.
 
,
,
,
,
,
,
, ,

کرد با بیان این به طور قطع احداث چنین پروژه هایی نقش بسزایی در توسعه سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان دارد ادامه داد: سالن چند منظوره ورزشی علی آباد سرباز از دیگر پروژه هایی است که در سفر معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان، افتتاح شد.

وی افزود: پروژه سالن چند منظوره ورزشی علی آباد سرباز یکی از سالن های مدرن با تیپ هزار و هشتصد است در فضایی با زیربنای هزار و هشتصد متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شد که با افتتاح آن جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر در قالب ۵۰۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان این که چمن روستای مومان وسط کنارک از دیگر پروژه هایی است که با حضور معاون وزیر افتتاح شد، خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر بیش از ۱۴ پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

وی در ادامه از بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های جهش تولید سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: وی از سالن چند منظوره ورزشی ۲ هزار نفری  و زمین فوتبال گل بزرگ شهید ریگی چابهار که از پروژه‌های جهش تولید حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان محسوب می شود بازدید کرد، این طرح ها به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال مالی ۹۹ تکمیل می شود و در اختیار مردم شریف و ورزشکار این منطقه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه